Tallózás dátum szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző neve | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ď
Találatok száma: 256.

A

Alobaidi, Shaimaa (2022) Love and Pride: From Alienation to Self-identification in Sherman Alexie’s “Assimilation” Eger Journal of American Studies. 17. pp. 19-28. ISSN 1786-2337

Alzaidi, Mustafa, Vagner, Aniko (2022) Benchmarking Redis and HBase NoSQL Databases using Yahoo Cloud Service Benchmarking tool Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 1-9. ISSN 1787-6117 (Online)

Ambrus, László, Rakita, Eszter (2022) Magyar katonák a világ tájain : „Idegen hadakban". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-239-7 (print) ; 978-963-496-242-7 (online)

Ambrus, László (2022) Esettanulmányok az első világháborúban szolgált New York-i magyar katonák köréből In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-140.

Antal, Péter, Czeglédi, László (2022) The Implementation of E-Learning Solutions at the Eszterházy Károly Catholic University : Experiences and Results. Journal of Modern Education Review. 12. (7.). pp. 487-500. ISSN 2155-7993

Antal, Éva (2022) Heidegger kék füzete (Görögországi útinapló) In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 13-24.

Asztalos, Anikó (2022) Változó tér, változó kommunikáció: középiskolások reflexiói a digitális oktatásra való átállásról In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 229-240.

Ayar, Muzaffer Zafer (2022) Cultural Identity Travels across Borders: A Study of Cross-Cultural Interaction in Everyday Use by Alice Walker Eger Journal of American Studies. 17. pp. 29-39. ISSN 1786-2337

B

Bajnok, Dániel (2022) A makedónok athéni barátai Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 9-24. ISSN 2560-2144

Bajnok, Dániel, Dinnyés, Patrik (2022) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Kaló Ferenc és Dr. Kertész István tiszteletére] Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Bakó, Katalin (2022) A science fiction lehetséges szerepe az olvasásnépszerűsítésben és a könyvtárhasználat oktatásában a felső tagozaton – László Endre Szíriusz kapitány-sorozatának jó gyakorlatai a ’70-es–’80-as években In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 125-145.

Ballabás, Dániel (2022) Count Ödön Széchényi’s strange marriages Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 25-33. ISSN 2560-2144

Balogh, Gergő (2022) Olvasásgyakorlatok Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-240-3 (print) ; 978-963-496-241-0 (online)

Balogh, Judit (2022) Vármegyei nemesek térfoglalása a Székelyföldön Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 35-45. ISSN 2560-2144

Balázs, Renáta (2022) A finn nemzeti irodalom a gimnáziumi tantervekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 81-92.

Barankai-Erős, Katalin (2022) A kora gyermekkori táplálás vizsgálata az intézményi és a családi gyakorlat vonatkozásában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 29-57.

Barta, János, ifj. (2022) A tudás elhivatott terjesztői. Egyházi szerzők szerepvállalása a hazai mezőgazdasági irodalom első századaiban Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 47-59. ISSN 2560-2144

Bartók, Béla (2022) „Kárpátjaink istenalkotta bástyái” Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 61-71. ISSN 2560-2144

Bartók, Béla (2022) Madrid határán (Az egri Láng Sándor útja a spanyol polgárháborúba) In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 159-177.

Bendrici, Nadhir, Boumedien-Zidani, Malika (2022) Differential geometry properties by using the perturbation methods Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 1-11. ISSN 1787-6117 (Online)

Bene, Krisztián (2022) A Francia Idegenlégió magyar tagjai az 1940-es franciaországi hadjáratban In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 241-260.

Berde, Prathamesh, Kumar, Manoj, Murthy, C.S.R.C., Dagre, Lalit, Tejaram, Seervi (2022) A psychometric approach to email authorship assertion in an organization Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 10-21. ISSN 1787-6117 (Online)

Bereczky-Zámbó, Csilla, Szabó, Csaba, Muzsnay, Anna, Szeibert, Janka (2022) Passing the exam and not mastering the material in geometry Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 189-195. ISSN 178

Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.

Bilibok, Apollónia (2022) Ecsedi Kovács Gyula budapesti Nemzeti Színházban töltött évei – vendégszereplései, fogadtatása, kritikák hatása játékára In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 269-279.

Bobay, István Zoltán (2022) A mexikói osztrák önkéntes sereg magyarországi katonáinak életrajzi adattáráról a legújabb kutatási eredmények tükrében In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 15-38.

Bobková-Valentová, Katerina, Bazil, Martin (2022) Zwei Bearbeitungen des Mythos von Atalanta im Theater der Jesuiten der böhmischen Ordensprovinz: Arnold Engel (1656) und Heinrich Richter (1679) In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 167-180.

Boda, Károly István, Tóth, Erzsébet, Nagy T., László (2022) Enhancing Hungarian students’ English language skills on the basis of literary texts in the three-dimensional space Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 22-35. ISSN 1787-6117 (Online)

Bodnár, Barbara (2022) Tér és társadalom a diósgyőri vasgyárban, 1868–1919 In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-55.

Bodovics, Éva (2022) 1873 – Egy nehéz év a közigazgatás szemével In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-23.

Boldog-Bernád, István, Mészáros, Gábor (2022) An Early Political Comedy – On Zsigmond Beöthy’s Követválasztás (Legate’s Election) In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 245-251.

Boros, Gábor (2022) Változat egy heideggeri alaptémára: a Lét és idő 31-32. §-ának új fordítása elé In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-84.

Borsos, Levente, Kruzslicz, Tamás (2022) Nyelvtanári szerepek az online térben: a Covid19-járvány alatti távoktatás tanulságai a magyar mint idegen nyelv tanításában In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 243-254.

Bozóki, Barbara, Antal, Károly, Emri, Zsuzsa (2022) A pedagógiai értékelés kiegészítése elektrofiziológiai jelek követésével Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 91-109.

Bácsó, Sándor (2022) Annales Mathematicae et Informaticae (55.) Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Bácsó, Sándor (2022) Annales Mathematicae et Informaticae (56.) : Selected papers of the 2nd Conference on Information Technology and Data Science. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Bölcskei, Andrea, Németh, Miklós, Pelczéder, Katalin, Rácz, Anita, Sinkovics, Balázs, Terbe, Erika, Tóth, Valéria (2022) A nyelvtörténet digitális tanításának lehetőségei In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 177-194.

C

Chefrour, Aida (2022) Weather forecasting using DBSCAN clustering algorithm Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 12-27. ISSN 1787-6117 (Online)

Chevalier, Jean-Frédéric (2022) Le théâtre de Carolus Kolczawa S.J. : du statut d’exercices dramatiques à la réécriture pour la scène In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 29-34.

Constantinovits, Milán, Istók, Béla, Ludányi, Zsófia, Schirm, Anita (2022) Digitális tartalmak az anyanyelvi nevelésben In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-135.

Cs. Kiss, Lajos (2022) Karl R. Popper és a kritikai racionalizmus államelmélete In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 217-233.

Csató, Anita (2022) Az etika mint tantárgy hazai létrejöttének rövid történeti áttekintése: az olvasótáboroktól az iskolai etikaórákig In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 291-301.

Csató, Anita (2022) Young adult irodalom John Green Papírvárosok című regényében és a középiskolai oktatásban In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 147-155.

Csató, Péter (2022) Faith and Interpretation: Religious Belief as an Epistemic and Hermeneutic Concept in Neo-Pragmatist Philosophy and Literary Theory Eger Journal of American Studies. 17. pp. 41-60. ISSN 1786-2337

Csorba, György (2022) Kmety György az Oszmán Birodalom szolgálatában - Válaszutak és döntések In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-120.

Csíki, Tamás (2022) Panama a városházán – A közigazgatás hétköznapjai Miskolcon az 1930-as években In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-37.

Czigány, Ildikó (2022) Az operaszerző Vivaldi és Ferrara In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-39.

D

Daróczi, Gabriella (2022) Képeskönyveket az iskolába In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-104.

Demeter, Júlia (2022) Katona József „elveszett” drámái? In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 215-221.

Demeter, Júlia (2022) The mysterious mystery plays of Csíksomlyó. What do we know about Csíksomlyó heritage? In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 103-109.

Deres, Kornélia (2022) Popular Entertainment and New Images in Nineteenth-century Theatre In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 197-206.

Dinnyés, Patrik (2022) I. Napóleon alkalmi orosz követe: I. A. Jakovlev – A. I. Herzen apja Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 73-81. ISSN 2560-2144

Dobák, Judit (2022) Miért nem lett gyárváros a Diósgyőri gyártelep? In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-53.

Domonkosi, Ágnes, Imrényi, András, Jánk, István, Kalcsó, Gyula, Ludányi, Zsófia, Rási, Szilvia, Takács, Judit, H. Tomesz, Tímea (2022) Problémaalapú anyanyelvi nevelés – használatalapú gyakorlatok In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 13-34.

Dóbék, Ágnes (2022) Theatre plays in Ferenc Barkóczy’s environment In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 55-67.

E

Egervári, Júlia, Orbán, Sándor (2022) Ökológiai kérdések a képzőművészetben: Az ökológiai szemlélet megjelenése és alakulása a 20. és a 21. századi művészeti gyakorlatok tükrében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 5-27.

Egyed, Emese (2022) Déguiser le jeu théâtral? Jephtes sive votum de George Buchanan : une adaptation hongroise In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 15-27.

Emri, Zsuzsa (2022) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Erzberger, Peter (2022) Supplement to identification keys for Hungarian bryophytes Acta Biologica Plantarum Agriensis. 10. pp. 36-46. ISSN 2061-6716 (Print) ; 2063-6725 (Online)

F

Farkas, Anett, Körömi, Gabriella (2022) Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). New results in the research of theatre and drama (17th-19th century) : Tanulmányok a dráma- és színháztörténet köréből. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-229-8

Farkas, Anett (2022) Az irodalmi művek feldolgozása a történetmesélés-történetalkotás módszerével In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 55-68.

Fedinec, Csilla (2022) A kormányzó intézménye Kárpátalja történetében In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-91.

Ferge, Dávid (2022) A magyar szöcskeegér (Sicista trizona) populációdinamikai vizsgálata Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 127-128.

Fodor, Péter (2022) A Dibiasky-szindróma : Megjegyzések a koronavírus-járvány mozgóképi emlékezetéről Performa. 13. ISSN 2498-731X

Frontczak, Robert, Goy, Taras, Shattuck, Mark (2022) Fibonacci–Lucas–Pell–Jacobsthal relations Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 28-48. ISSN 1787-6117 (Online)

Fábián, Máté (2022) Másfél évszázad a közigazgatás területi beosztásának kérdésében – Áttekintés régiós szemszögből In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 55-78.

Földi, Adina Éva (2022) Alice Walker Bíborszín és Az öröm titkának őrzői című regényeinek tanítási lehetőségei középiskolában In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 157-166.

G

Garcia, Ronaldo, Reznik, Dan (2022) Exploring self-intersected N-periodics in the elliptic billiard Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 49-75. ISSN 1787-6117 (Online)

Gazsi, Petra (2022) A Szarvaskői temető mohaflórája Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 129-130.

Gaál-Szabó, Péter (2022) Ecomemory for the Future: Religious Environmentalism and Black Environmental Liberation Theology (BELT) Eger Journal of American Studies. 17. pp. 61-78. ISSN 1786-2337

Gebei, Sándor (2022) A „győzelem napjai” I. Péter cár országában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 83-94. ISSN 2560-2144

Gesztelyi, Tamás (2022) Gyermekáldást segítő varázsgemma Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 95-97. ISSN 2560-2144

Goda, Gergő Gábor (2022) A fantasy taníthatósága Michael Ende A végtelen történet című ifjúsági regényének kontextusában In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 167-180.

Gonda, Zsuzsa (2022) Az online osztálytermi diskurzus sajátosságai tanári interjúk tükrében In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 207-216.

Gortva, János (2022) Dilemmák és lehetőségek a megújuló tanárképzésben In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 61-72.

Gyebnár, Kristóf (2022) Városvezetők és a politikai fordulatok – Balassagyarmat és Salgótarján polgármesterei az 1944 és 1950 közötti átmenetekben In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 117-141.

Gyulai, Éva (2022) Szerzet és birtok – A tapolcai (Borsod m.) bencés apátság birtokosai és adózói a középkorban In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 157-172.

Gyulai, Éva (2022) A telekkönyvezés kezdetei Miskolc kiváltságos mezővárosban (1702, 1793, 1817) In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 143-155.

Gyuris, Norbert (2022) A szimuláció vége: a vírusválság allegóriája Performa. 13. ISSN 2498-731X

Györkös, Attila (2022) A Trója-motívum meg jelenése a késő középkori magyar–francia diplomáciában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 99-108. ISSN 2560-2144

Gál, Máté (2022) A katolikus egyház ellenőrzése és korlátozása Heves vármegyében az 1940-es évek második felében In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 93-116.

Gál, Máté, Gyebnár, Kristóf, Stefán, Antal Krisztián (2022) A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-237-3

Gócza, Dominik Martin (2022) An Investigation of the Representation of the American Value System in Frederick Douglass’ Narrative In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-24.

Götz, Andrea (2022) Tolmácsolási korpuszok az önálló tanulásban és a távolléti oktatásban: egy magyar intermodális korpusz oktatási lehetőségeinek bemutatása In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 265-275.

H

He, Tian-Xiao, Shannon, Anthony G., Shiue, Peter J.-S. (2022) Some identities of Gaussian binomial coefficients Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 76-87. ISSN 1787-6117 (Online)

Herendi, Tamás, Major, Roland Sándor (2022) Using irreducible polynomials for random number generation Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 36-46. ISSN 1787-6117 (Online)

Herédi, Rebeka (2022) Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-43.

Herédi, Rebeka, Kispál, Dániel, Kusper, Judit (2022) Irodalom és kanonizáció Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-227-4

Hoque, Azizul (2022) Generalized Mersenne numbers of the form cx² Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 88-92. ISSN 1787-6117 (Online)

Horváth, Eszter (2022) Humán, inhumán, poszthumán – a pislákoló értelem korában Performa. 13. ISSN 2498-731X

Horváth, Orsolya (2022) Heidegger emberlétről való felfogásának radikalitása és ennek gyökerei: az 1924-es Luther-referátum In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 49-62.

Hévizi, Ottó (2022) A filozófus-bogarakról (Politroposz és palintroposz) In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 161-174.

J

Jacková, Magdalena (2022) Staging of Early Modern Biblical Plays from the Czech Lands In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 155-166.

Jakab, Sarolta (2022) Exploring the potential causes behind the Salem witch hunts with special attention to ergotism In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-37.

Janek, István (2022) Dvortsák Viktor Sáros megyei levéltáros esélyei 1918-ban egy új állam létrehozására Kelet-Magyarországon Szlovák Népköztársaság néven In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 173-192.

Jerbi, Syrine (2022) The American Interventions in the MENA Region Before 9/11 Eger Journal of American Studies. 17. pp. 79-91. ISSN 1786-2337

Juhász, Anna (2022) Victimization and Female Agency in Poe’s Dark Ladies In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-50.

Juhász, Tibor, Spinelli, Ernesto (2022) Group rings with metabelian unit groups Journal of Pure and Applied Algebra. 226 (6). ISSN 0022-4049

Jánk, István, H. Tomesz, Tímea, Domonkosi, Ágnes (2022) A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-247-2

Jónás, Zoltán, Káelné Kovács, Rita (2022) Kortárs hangon '22 : Válogatás az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem és a Miskolci Egyetem nemzetközi hallgatói irodalmi pályázatából. Hébé-Juventos Művészeti Egyesület.

K

K. Nagy, Emese (2022) Szépirodalmi szövegek személyre szabott közvetítése tanórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-80.

K. Nagy, Emese (2022) The long-term results of using the Complex Instruction Program (KIP) In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-131.

K. Nagy, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-250-2

Kahla, Mram, Novák, Attila, Yang, Zijian Győző (2022) Fine-tuning and multilingual pre-training for abstractive summarization task for the Arabic language Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Kalmár, János (2022) Buda 1686. évi visszafoglalása és Hispánia Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 109-120. ISSN 2560-2144

Kicsák, Lóránt (2022) Közösség, önvédelem, önkorlátozás − Az autoimmunitás és autoimmunizáció etiko-politiko-ontologikája I. Performa. 13. ISSN 2498-731X

Kiglics, Mátyás, Valasek, Gábor, Bálint, Csaba (2022) Unbounding discrete oriented polytopes Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 47-57. ISSN 1787-6117 (Online)

Kis, József (2022) Miskolc és városrészei a kommunista hatalomátvétel sodrában In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 193-212.

Kis, Miklós (2022) A Covid-19 járvány hatása az ember-robot kapcsolatok jövőjére Performa. 13. ISSN 2498-731X

Kispál, Dániel (2022) Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-22.

Kiss, Dávid (2022) Kánonközvetítés és olvasóvá nevelés az irodalomtanításban: a Jókai-paradoxon In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 95-107.

Kiss, László (2022) Reformkori próbálkozások a „nemzeti karakter” meghatározására II. Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 121-138. ISSN 2560-2144

Kiss, Zsuzsanna, Szilágyi, Zsolt (2022) Határ, határhelyzet, határátlépés : A határok fizikai és mentális működése, változása és emlékezete (A Hajnal István Kör – Társadalomtörténeti Egyesület 2020. évi, pécsi konferenciájának tanulmánykötete). Szeged ; Eger, Hajnal István Kör – Társadalomtörténeti Egyesület – Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-235-9

Kiss, Zsuzsánna (2022) ”What you did was wrong, father.” The full playtext of Károly Obernyik’s György Brankovics. Liberating drama ”for two brotherly glorious nations”, tragedy engrained in history In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 223-243.

Klosová, Markéta (2022) Actors and Acting in the Schola ludus Cycle by John Amos Comenius In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 181-196.

Kocsis, Ágnes (2022) Informatika a nyelvtanórán In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 85-101.

Koltay, Tibor (2022) Az infodémia és az írástudások Performa. 13. ISSN 2498-731X

Kopasz, Adrien Réka (2022) Módszertani javaslatok a fényszennyezés problémakörének erdei iskolai feldolgozására Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 77-90.

Kovács, Balázs (2022) Józef Bem, a bécsi forradalom hőse In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 89-103.

Kovács, Enikő (2022) The Twisted Mirror in The Green Room: Abjection in Shirley Jackson’s The Haunting of Hill House In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 51-58.

Kovács, Viktor (2022) „Látni? – a csillagtűzi királynét látni?” – Az intrikus női figura, illetve az éj szimbolikájának összekapcsolódása Csokonai Vitéz Mihály Die Zauberflöte-fordításában In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 207-213.

Kricsfalusi, Beatrix (2022) A vírusok háborúja : Válság, járvány és teatralitás posztpandémiás távlatairól Performa. 13. ISSN 2498-731X

Kugler, Nóra, Tolcsvai Nagy, Gábor, Imrényi, András, Kocsis, Ágnes, Kodácsi, Boglárka, Palágyi, László (2022) A funkcionális kognitív nyelvszemlélet érvényesítése (digitális) nyelvtanórán In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-68.

Kunkli, Emese (2022) Female Voices: Review on Éva Antal and Antonella Braida’s Female Voices: Forms of Women’s Reading, Self-education and Writing in Britain (1770–1830), Besançon: Press Universitaires de Franche-Comté, 2022. [Bookreview] Pro&Contra. 6 (1). pp. 76-82. ISSN 2630-8916

Kusper, Judit (2022) A posztmodern próza és tanításának lehetősége Dragomán György Máglya című regényének tükrében In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 109-124.

Kádár, Edit, Kocsis, Ágnes, Szabó, Veronika, Viszket, Anita, Zs. Sejtes, Györgyi (2022) A kutatásalapú anyanyelvi nevelés In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-83.

Kádár, Edit, Köllő, Zsófia, Bartalis, Boróka, Székely, Melinda (2022) Anyanyelv-pedagógia, digitális tankönyvek és távolsági oktatás romániai magyar környezetben In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 161-176.

Kószó, Dávid (2022) Tree generating context-free grammars and regular tree grammars are equivalent Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 58-70. ISSN 1787-6117 (Online)

Kökény, Ferenc (2022) A hatvani államrendőrség kirendeltségéről és egy kultúrapártoló rendőrparancsnokról In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 213-229.

Körömi, Gabriella (2022) „… a pestisnek is megvan a maga jótéteménye” : Az újrakezdés lehetőségei Camus A pestis, Giono Huszár a háztetőn, Le Clézio ’A karantén’ c. regényeiben Performa. 13. ISSN 2498-731X

Kőmíves, Tibor (2022) Kassa közigazgatása 1840–1861 In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 231-246.

Kővári, Réka (2022) Songs in the mystery plays of Csíksomlyó performed in 1740–1762 (Franciscan School Dramas Vols 2–3) In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-128.

L

Lenny, Jones (2022) The monogenity of power-compositional Eisenstein polynomials Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 93-113. ISSN 1787-6117 (Online)

Loboczky, János, Torma, Anita, Vermes, Katalin (2022) Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-232-8 (print) ; ISBN 978-963-496-233-5 (online)

Loboczky, János (2022) Az egyetem eszméje és a Bildung – Jaspers és Gadamer az egyetemről In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 277-289.

Loku, Valdete, Braha, Naim L., Mursaleen, Mohammad (2022) Tauberian theorems via the generalized Nörlund mean for sequences in 2-normed spaces Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 114-124. ISSN 1787-6117 (Online)

Lőrincz, Gábor, Istók, Béla (2022) Irodalmi mémek a magyarórán In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 137-144.

M

Maczák, Ibolya (2022) Maradj otthon! : Padányi Bíró Márton pestis idején mondott prédikációja 1739-ből Performa. 13. ISSN 2498-731X

Magyar, Ágnes (2022) Az olvasói műhelymunka mint az olvasóvá nevelést segítő eljárás : Kvalitatív vizsgálat tanító szakos hallgatók körében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 87-96.

Makai, János (2022) Jaroszlav fejedelem Novgorod élén Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 139-157. ISSN 2560-2144

Malombe, Itambo, Patel, Muiruri, Mugambi, George K., Pócs, Tamás (2022) New records to the bryoflora of the E slope of Mt. Kenya Acta Biologica Plantarum Agriensis. 10. pp. 4-12. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Mansour, Toufik, Ramírez, José Luis (2022) Enumeration of Fuss-skew paths Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 125-136. ISSN 1787-6117 (Online)

Marosán, Bence Péter (2022) A metafizika színeváltozásai Heidegger munkásságában In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-34.

Mati, Márton (2022) Hadifogság a Távol-Keleten: Az első világháborús távol-keleti hadifogság bemutatása Vándor Ferenc naplófeljegyzéseivel In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 181-204.

Medgyesy S., Norbert (2022) Präfigurationstypen und Sinnbilder in den Mysterienspielen von Schomlenberg aus den 1740er und 1750er Jahren In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-89.

Megyesi, Sára (2022) The Analysis of the John F. Kennedy’s Presidential Image In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 59-64.

Merényi, Anna Stella (2022) The Streets Are Hers: The Second Wave of Feminism and the (Feminist) Hard-Boiled Detective Fiction in the works of Sara Paretsky and Sue Grafton. In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 65-77.

Mezei, Márk (2022) Északkelet‑Magyarországról származó illegális mohagyűjtemény határozási eredményei Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 121-122.

Mihály, Renáta (2022) Szabad királyi város helyett önálló törvényhatóság Miskolcon In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 247-265.

Millei, Mónika (2022) Das Wolfgangus-Exempel in einer deutschen Predigt (1749) und in einem Passionsspiel von Schomlenberg (1760) In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 91-101.

Misik, Tamás, Kárász, Imre (2022) Low understory condition in an oak forest in Hungary, 1972 and 2022 – Síkfőkút Project is 50 years old Acta Biologica Plantarum Agriensis. 10 pp. 22-35. ISSN 2061-6716 (Print) ; 2063-6725 (Online)

Miskei, Antal (2022) Szegedi Kiss István élete és működése (1505–1572) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 159-183. ISSN 2560-2144

Mogyorósi, Zsolt (2022) Mentorképzés : Képzési anyagok és feladatok. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-234-2 (print) ISBN 978-963-496-238-0 (pdf)

Molnár, Dávid (2022) „Inkább, persze érzésből” – adalékok Kolacskovszky Lajos pályaképéhez és szocializmushoz fűződő viszonyához In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 267-283.

Molnár, Dávid (2022) A konzervatív munkásmozgalom kialakulása és korai időszaka Egerben 1860 és 1890 között : Tóth István tevékenysége. In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 15-36.

Molnár, Dávid, Pap, Péter István (2022) Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-246-5

Molnár, Dávid, Pap, Péter István (2022) Előszó In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 7-11.

Molnár, Ticiána (2022) Kisagyi degeneráció a Border collie‑ban Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 125-126.

Morozov, Evsey, Rogozin, Stepan (2022) Stability condition of multiclass classical retrials: a revised regenerative proof Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 71-83. ISSN 1787-6117 (Online)

Murányi-Győri, Gréta (2022) Településfejlesztési politika és vállalati felelősségvállalás az ingázás jelenségének tükrében Szabolcs-Szatmár megyében 1960 és 1980 között In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 57-83.

N

Nagy, Imre (2022) Visszaemlékezések egy vármegyére In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 285-299.

Nagy, Katalin, Beck-Zaja, Mónika (2022) Tanári szerepek átértékelődése a digitális pedagógia tükrében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 21-36.

Nagy, Ádám (2022) A dualizmus kori városi választókerületek országgyűlési képviselőinek kollektív emlékezete In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 109-138.

Nekrasova, Ruslana (2022) Regeneration estimation in partially stable two class retrial queue Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 84-94. ISSN 1787-6117 (Online)

Nyíri, Levente (2022) The evolution of the character of Kratos in the God of War series In: Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-93.

Nándori, Rita (2022) Inuit Nunangat and Cultural Identity: Borders That Unify and Define Eger Journal of American Studies. 17. pp. 93-106. ISSN 1786-2337

Nóvé, Béla (2022) „Attilák”, „hunok”, „kicsik”… Egy eltűnt magyar légiós nemzedék nyomában In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 261-282.

O

Olay, Csaba (2022) Leírás, elmélet, filozófia In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 175-183.

Oszkó, Beatrix, Tóth, Noémi Evelin, Yang, Zijian Győző (2022) Az általános és középiskolai magyar nyelvtan tananyag elsajátítását segítő alkalmazás In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 145-157.

P

Padányi, Viktória, Herendi, Tamás (2022) Generalized Middle-Square Method Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 95-108. ISSN 1787-6117 (Online)

Pap, Andrea (2022) A digitális kommunikáció udvariassága a tanár-hallgató viszonyban In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 217-228.

Pap, József (2022) Adatbázisok tervezése, létrehozása és felhasználása a történeti kutatásban : Gyakorlati kézikönyv történelem szakos hallgatók és kutatók számára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Pap, József (2022) Két korszak határán. Az 1861-es országgyűlés története Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 185-201. ISSN 2560-2144

Pastrnak, Patrik (2022) Preparing a Bridal Train. Unpublished documents concerning Bianca Maria Sforza’s unrealized journey to Hungary In: Chapters from the history of Italian-Hungarian relations. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 131-147.

Pataki, Gergely (2022) Two illustrating examples for comparison of uniform and proximal spaces using relators Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 137-157. ISSN 1787-6117 (Online)

Pelmegov, Maksim (2022) Gold Rush in the Cold: Russian Far East Expeditions in Russian-American Travel Writing, 1898–1900 Eger Journal of American Studies. 17. pp. 107-123. ISSN 1786-2337

Petercsák, Tivadar (2022) Az egri vár kultusza Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-243-4

Peterecz, Zoltán (2022) Pro&Contra : Central European Studies in Humanities. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Peterecz, Zoltán (2022) Roosevelt on Roosevelt: Nicholas Roosevelt’s Views on Franklin Delano Roosevelt and His New Deal Eger Journal of American Studies. 17. pp. 125-140. ISSN 1786-2337

Pethő, Tibor (2022) A Kétszer kettő (1944–1945) helyreállításának alapkérdései : Kísérlet egy többszörösen csonkult avantgárd film rekonstrukciójára. In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 139-155.

Petrikné Jánossy, Csilla (2022) Pillanatkép a sajátos nevelési igényű gyermekek és az őket oktató-nevelő pedagógusok helyzetéről a köznevelésben In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 159-187.

Petzné Tóth, Szilvia, Pápai, Bernadett, Reider, József (2022) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-85.

Pintér, Márta Zsuzsanna (2022) Drámafordító színésznők a 18–19. század fordulóján In: A fordító mint kultúra- és irodalomközvetítő. Kolozsvár-Nagyvárad, Erdélyi Múzeum-Egyesület – Partium Kiadó. pp. 301-326.

Pintér, Márta Zsuzsanna (2022) Eger színházi élete 1692-1799 között In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 41-54.

Podlovics, Éva Lívia (2022) A szorongás néhány filozófiai és pszichológiai aspektusa In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 207-216.

Pukánszky, Béla (2022) Herbart pedagógiai gondolatai az akaratszabadságról és a nevelői kényszerről In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 237-244.

Pál, Judit (2022) A Habsburg Monarchia története, 1526–1848 Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-228-1

Pálóczi, Ágnes (2022) Pulszky Polyxéna : Egy ifjú hölgy kezdeti lépései − gyermekkorától férjhezmeneteléig. In: Doktorandusz hallgatók X. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 87-108.

R

Rakita, Eszter (2022) Bevándorló, katona, történész: Victor Gondos Jr. életpályája In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 141-157.

Rakita, Eszter (2022) A Story of Perspective of Persistence and Diligence: The Life of Victor Gondos, Jr. Pro&Contra. 6 (1). pp. 26-46. ISSN 2630-8916

Rihane, Salah Eddine, Kafle, Bir, Togbé, Alain (2022) Padovan and Perrin numbers of the form xᵃ ± xᵇ + 1 Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 158-171. ISSN 1787-6117 (Online)

Ropolyi, László (2022) Hogyan filozofálunk kalapács nélkül? In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 185-195.

S

Sass-Gyarmati, Andrea, Marschall, Marianna, Fintha, Gabriella (2022) Bryophyte collections of Eszterházy Károly Catholic University (EGR): The digital database of Malagasy specimens Acta Biologica Plantarum Agriensis. 10. pp. 13-21. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Saulini, Mirella (2022) Twenty-Five Years of Research on Jesuit Drama: an Italian Contribution to the History of Theatre In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 145-154.

Schreiner, Dénes (2022) Epidémikus testtapasztalat és testkép – a „para-groteszk” Performa. 13. ISSN 2498-731X

Sebestyén, Katalin, Csapó, Gábor, Csernoch, Mária (2022) The effectiveness of the Webtable-Datatable Conversion approach Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 109-121. ISSN 1787-6117 (Online)

Selyem, Anna (2022) Kitekintő: Preparátumok a taxidermián túl Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 111-118.

Shaban, Rezwan Ul, Rather, Bilal A., Pirzada, S., Somasundaram, A. (2022) On distance signless Laplacian spectral radius of power graphs of cyclic and dihedral groups Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 172-183. ISSN 1787-6117 (Online)

Somogyi, Kitti (2022) The Discourse of the Western Myth and the American Pastoral in All the Pretty Horses by Cormac McCarthy Eger Journal of American Studies. 17. pp. 141-151. ISSN 1786-2337

Somogyi, László (2022) Táborok népe – külföldi civilek magyarországi internálótáborokban az első világháború alatt In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 223-238.

Stefán, Antal Krisztián (2022) A szervezett bűnözés alakulása Nógrád megyében a Kádár-korszak első éveiben – Egy doktori kutatás margójára In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 301-311.

Subrt, Péter (2022) A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 53-59.

Swezin, Sumyat (2022) Transformative Journey of Women on Screen. Review on Lisa V. Mazey (ed.), Cinematic Women, from Objecthood to Heroism: Essays on Female Gender Representation on Western Screens and in TV Productions. Wilmington: Vernon Press, 2020. [Bookreview] Pro&Contra. 6 (1). pp. 84-89. ISSN 2630-8916

Szabó-Zsoldos, Gábor (2022) Bantuk, britek, búrok és Afrika déli része a búr háború egyik magyar résztvevőjének szemszögéből In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 51-67.

Szalisznyó, Lilla (2022) „Mint színi hatást nem igérő, visszautasitatott.” − A Nemzeti Színház drámabíráló bizottsága az 1840-es évek második felében In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 253-268.

Szamosi, Barna (2022) Intersectional contributions to critical race theory concerning health inequality Pro&Contra. 6 (1). pp. 5-24. ISSN 2630-8916

Szamosi, Barna (2022) Science and Technology Studies Engagements with the Influence of Eugenics on Medicine Eger Journal of American Studies. 17. pp. 153-168. ISSN 1786-2337

Szegedi, Nóra (2022) Az autonómia etikája és a morálfilozófia autonómiája. Kant számvetése Baumgartennel és Crusiusszal In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 113-124.

Szepessyné Judik, Dorottya (2022) A Magyar Királyi Helytartótanács által elrendelt összeírások fogyatékosságtörténeti vonatkozásai Észak(kelet)-Magyarországról In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 313-323.

Szirtes, Bence (2022) A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 45-54.

Szlávik, Gábor (2022) A császárkori Nyugat-Kis-Ázsia városi életének egy jellegzetes közszereplője, az euergetés Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 203-222. ISSN 2560-2144

Sztrik, János, Tóth, Ádám (2022) Sensitivity analysis of a single server finite-source retrial queueing system with two-way communication and catastrophic breakdown using simulation Annales Mathematicae et Informaticae. 56. pp. 122-133. ISSN 1787-6117 (Online)

Széplaky, Gerda (2022) Nyitottság és felejtés. A heideggeri akárki [das Man] újraértékelése In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-48.

Széplaky, Gerda (2022) PESTIS – SEBEK NÉLKÜL : Betegségreprezentáció a keresztény képzőművészetben Performa. 13. ISSN 2498-731X

Szűcs, Péter (2022) Acta Biologica Plantarum Agriensis (10.) Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Szűcs, Tamás (2022) A Jeruzsálem-kérdés, az UNESCO és a globális örökségpolitika (1999–2011) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 223-234. ISSN 2560-2144

Szűts, Zoltán, Beke, Ottó, Molnár, György, Pölcz, Ádám, Racsko, Réka (2022) Anyanyelvi oktatás a digitális pedagógia környezetében In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 195-204.

Sárkány, Péter (2022) A gondolkodás önzetlen felelőssége Theodor Ballauff antitetikus Bildung‑felfogása In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 265-275.

T

Tamási, Gergő (2022) Mohadiverzitás‑vizsgálatok a gödöllői Erzsébet‑parkban Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 131-132.

Tarnóc, András (2022) Eger Journal of American Studies (17.) Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Tarnóc, András (2022) “Judit Kádár: Ethnic Positioning in Southwestern Mixed Heritage Writing. Lanham: Lexington Books, 2022” [Bookreview] Eger Journal of American Studies. 17. pp. 217-219. ISSN 1786-2337

Tarnóc, András (2022) The Slave Ship as the Chronotope of the Black Atlantic: Interaction between Space and Time as Reflected in the Antebellum Slave Narrative Eger Journal of American Studies. 17. pp. 169-180. ISSN 1786-2337

Tarnóc, András (2022) Studies for the future: Student contributions under the National Talent Program at the English and American Studies Scientific Students’ Association of the Eszterházy Károly Catholic University : Tanulmányok a jövőnek: Válogatás az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Anglisztika és Amerikanisztika TDK-Köre hallgatói munkáiból a Nemzeti Tehetség Program támogatásával. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-236-6

Thiel, Katalin (2022) Hamvas Béla művészetfelfogása az igazságkeresés jegyében In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 125-133.

Timár, Andrea (2022) Immunpoétika: Thomas Mann, Halál Velencében (René Girard, Roberto Esposito, Michel Foucault, Giorgio Agamben, és Hannah Arendt nyomán) Performa. 13. ISSN 2498-731X

Tolnai, Gyula (2022) Két sors, egy cél. Két magyar hadifogoly hazajutásának körülményei In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 205-222.

Torma, Anita (2022) Percepció és figyelem Husserl gondolkodásában In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 197-205.

Toronyai, Gábor (2022) Aporetikus határpontok a filozófiában. Reflexiók a filozófiai önértelmezés töréspontjaira Schwendtner Tibor Husserl és Heidegger. Egy filozófiai összecsapás analízise című művében In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 87-100.

Touihri, Rabeb (2022) Making sense of the American Collective Identity through Captain America: The First Avenger (2011): A Multi-method Analysis Pro&Contra. 6 (1). pp. 48-74. ISSN 2630-8916

Tómács, Tibor (2022) On a new LaTeX package for automatic Hungarian definite article Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 208-221. ISSN 1787-6117 (Online)

U

Urbán, Péter (2022) Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 23-34.

Urbán, Péter (2022) Innováció és tanuláselmélet a tanárképzésben és az iskolában In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-19.

V

Vajda, Mihály (2022) Másság In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 135-140.

Vanyák, Dóra Mariann (2022) Hippoclidés tragédiája és az Akárki című moralitásdráma feldolgozásának lehetősége a középiskolában In: Új eredmények a színház- és drámatörténeti kutatásban (17-19. század). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 129-143.

Varga, János, Korompai, Tamás, Horotán, Katalin, Hirka, Anikó, Gáspár, Csaba, Kozma, Péter, Csóka, György, Csuzdi, Csaba (2022) A répáshutai erdészeti fénycsapda 2014–2019 közötti nagylepkefogásainak elemzése Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 59-75.

Vendriczki, Róbert (2022) Békeinduló: Magyarok a vietnámi nemzetközi misszióban (1973–1975) In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-85.

Veres, Gábor (2022) A bükki faszénégetés a 20. század utolsó évtizedében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 235-247. ISSN 2560-2144

Veress, Károly (2022) Az út önmagamhoz In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 141-157.

Vermes, Katalin (2022) A Másik genealógiai perspektívája In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-112.

Veréb, Zsófia (2022) Általános táplálkozási szokásokat befolyásoló tényezők és a táplálkozási szokások és a fizikai aktivitás kapcsolata Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 47. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. pp. 123-124.

Vesztróczy, Zsolt (2022) A közigazgatási reformok igézetében – Grünwald Béla a magyar közigazgatás polgári átalakításáért In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 337-350.

Vincze, Beatrix (2022) Spirituális megváltás: a Vasárnapi Kör és Lesznai Anna In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 245-254.

Virág, Irén (2022) Gondolatok a filantrópokról In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 255-264.

Virágos, K. Zsolt (2022) Reflections on the Ideological Dimensions of Myth in American Culture Eger Journal of American Studies. 17. pp. 181-203. ISSN 1786-2337

Vizi, Sándor, Kozári, József (2022) A háborúk és a hadseregek kialakulása, szerepük a társadalmak történelmében és az államok közötti kapcsolatok alakításában az ókortól a középkor végéig Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae. pp. 249-270. ISSN 2560-2144

Vraukó, Tamás (2022) From Assimilation Narrative to Transcultural Texts – The Case of Hispanic-American Drama Eger Journal of American Studies. 17. pp. 205-216. ISSN 1786-2337

Vámosi, Katalin (2022) Halmay Béla-relikviák a Herman Ottó Múzeumban – fotókon és festményeken díszmagyar viseletben a miskolci polgármester In: A közigazgatás történeti változásai Észak(kelet)- Magyarországon a modern korban. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 325-335.

Végső, István (2022) „Kaktuszerdők” és „fekete nők” – kiskunhalasi katonák a Mexikói Önkéntes Hadtestben In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-49.

W

Walsh, P. G. (2022) A note on the trace of Frobenius for curves of the form y² = x³ + dx Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 184-188. ISSN 1787-6117 (Online)

Weiss, János (2022) Elkerülés és transzformálás. Széljegyzetek Heidegger rektori beszédének tudományképéről In: Tudomány és megértés. Schwendtner Tibor 60. születésnapjára. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-71.

Z

Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-119.

Zimonyi, Ákos, Varga, Éva Katalin, Barta, Andrea (2022) Moodle és latin orvosi terminológia: a párhuzamos tananyagfejlesztés lehetőségei In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 277-285.

Á

Ádám, Barnabás (2022) A NATO-haderők magyar alapítású vagy magyar mintára szervezett huszáralakulatai a XXI. Században In: Magyar katonák a világ tájain. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 283-296.

Ádám, Péter (2022) Excerpts from the new Hungarian version of Alexis de Tocqueville’s Democracy in America Eger Journal of American Studies. 17. pp. 9-17. ISSN 1786-2337

Árvay, Anett (2022) A digitális MID-oktatás általános módszertani kihívásai In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 255-263.

Ď

Ďuriš, Viliam, Bojdová, Veronika, Šumný, Timotej (2022) Solving selected problems on the Chinese remainder theorem Annales Mathematicae et Informaticae. 55. pp. 196-207. ISSN 1787-6117 (Online)

A lista elkészítésének dátuma Thu Apr 25 13:00:05 2024 CEST.