Daróczi, Gabriella (2022) Képeskönyveket az iskolába In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-104.
pdf
97_Daróczi.pdf Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A köznevelés és az alsófokú közoktatás intézményeiben a nevelést és oktatást szabályozó dokumentumok mindegyike fókuszban tartja a szövegértési készség fejlesztését, ami a narratív gondolkodási képesség fejlesztésétől elválaszthatatlan. E fejlesztési irányhoz biztosít a gyermekek és a pedagógusok számára is motiváló eszközt több, a könyv hagyományait megőrizve megújító kortárs könyvtárgy. A tanulmányban ezek közül időben a legutóbbi változatok narratív készségre gyakorolt fejlesztő hatásával kapcsolatosan fogalmazok meg iránymutatásokat.
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Kulcsszavak: | szövegértési készség, narratív gondolkodási képesség, képeskönyv, alsófokú oktatás | ||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.97 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 25 Nov 2022 10:16 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 29 Nov 2022 09:36 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7522 |
Tétel nézet |