Urbán, Péter (2022) Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 23-34.
pdf
23_34_Urbán.pdf Download (108kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.23
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.23 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 30 Már 2022 08:15 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:15 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7328 |
Tétel nézet |