Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán

Urbán, Péter (2022) Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 23-34.

[img] pdf
23_34_Urbán.pdf

Download (108kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.23
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Urbán, PéterNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/IrKa.2022.23
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 30 Már 2022 08:15
Utolsó módosítás: 30 Már 2022 08:15
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7328
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet