Urbán, Péter (2022) Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 23-34.
pdf
23_34_Urbán.pdf Download (108kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.23
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Urbán, Péter NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.23 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 30 Már 2022 08:15 |
Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:15 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7328 |
Tétel nézet |