Subrt, Péter (2022) A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 53-59.
pdf
53_Subrt.pdf Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
tanulmány egy kombinált paradigma szerint (Creswell, 2012) végzett kutatás második, kvalitatív szakaszának eredményeit mutatja be. A kutatások fókuszában pedagógusok közötti szakmai együttműködés vizsgálata állt. Az eredmények alapján kijelenthető, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés alkalmazásában a kezdő és a tapasztalt pedagógusok között nem tapasztalható jelentős különbség. A kezdő tanárok az oktatási tevékenységben gyakrabban alkalmazzák a szakmai együttműködést, a tapasztalt pedagógusok véleményében viszont koherensebben jelenik meg a fogalom. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés a tanári munka hatékonyságához nagymértékben hozzájárul és jövőben további kutatások tárgyát fogja képezni.
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Kulcsszavak: | szakmai együttműködés, tanári hatékonyság, kombinált paradigma | ||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.53 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 25 Nov 2022 09:57 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 09:57 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7518 |
Tétel nézet |