Subrt, Péter (2022) A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 53-59.
| 
              
pdf
 53_Subrt.pdf Download (245kB) [error in script]  | 
          
Absztrakt (kivonat)
tanulmány egy kombinált paradigma szerint (Creswell, 2012) végzett kutatás második, kvalitatív szakaszának eredményeit mutatja be. A kutatások fókuszában pedagógusok közötti szakmai együttműködés vizsgálata állt. Az eredmények alapján kijelenthető, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés alkalmazásában a kezdő és a tapasztalt pedagógusok között nem tapasztalható jelentős különbség. A kezdő tanárok az oktatási tevékenységben gyakrabban alkalmazzák a szakmai együttműködést, a tapasztalt pedagógusok véleményében viszont koherensebben jelenik meg a fogalom. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés a tanári munka hatékonyságához nagymértékben hozzájárul és jövőben további kutatások tárgyát fogja képezni.
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section | 
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Subrt, Péter NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző  | 
        
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Kulcsszavak: | szakmai együttműködés, tanári hatékonyság, kombinált paradigma | 
| Nyelv: | magyar | 
| DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.53 | 
| Felhasználó: | Tibor Gál | 
| Dátum: | 25 Nov 2022 09:57 | 
| Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 09:57 | 
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7518 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        