A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében

Subrt, Péter (2022) A szakmai együttműködés a pedagógusok véleményének tükrében In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 53-59.

[thumbnail of 53_Subrt.pdf] pdf
53_Subrt.pdf

Download (245kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.53

Absztrakt (kivonat)

tanulmány egy kombinált paradigma szerint (Creswell, 2012) végzett kutatás második, kvalitatív szakaszának eredményeit mutatja be. A kutatások fókuszában pedagógusok közötti szakmai együttműködés vizsgálata állt. Az eredmények alapján kijelenthető, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés alkalmazásában a kezdő és a tapasztalt pedagógusok között nem tapasztalható jelentős különbség. A kezdő tanárok az oktatási tevékenységben gyakrabban alkalmazzák a szakmai együttműködést, a tapasztalt pedagógusok véleményében viszont koherensebben jelenik meg a fogalom. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a pedagógusok közötti szakmai együttműködés a tanári munka hatékonyságához nagymértékben hozzájárul és jövőben további kutatások tárgyát fogja képezni.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Subrt, Péter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: szakmai együttműködés, tanári hatékonyság, kombinált paradigma
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.53
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 09:57
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 09:57
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7518
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet