Petzné Tóth, Szilvia, Pápai, Bernadett, Reider, József (2022) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-85.
pdf
73_Petzné.pdf Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Előző cikkünkben a kor kihívásait jártuk körbe, és bemutattuk, hogy milyen válaszokat adtunk rájuk a győri tanítóképzésben a matematika, informatika és természettudományos tárgyak tanításakor. Most ezt a folyamatot folytatjuk úgy, hogy az új neveléstudományi, oktatásmódszertani problémákra igyekszünk megoldásokat találni a tanítóképzésben. Ebben a cikkben azt mutatjuk meg, hogy hogyan lehet összekapcsolni a különböző módszereket, tantárgyakat az ismeretszerzés komplexitását felfedeztetve. A 21. században felnővő generáció ismeretszerzésének folyamata megváltozik, a szemléltetés és IKT lehetőségeinek összekapcsolására mutatunk példákat az online tanulás és az osztálytermi gyakorlatok keretein belül az újnak tekinthető SAMR-modell segítségével.
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||||||||||
Kulcsszavak: | tanítóképzés, SAMR-modell, módszerek, problémamagoldó gondolkodás, digitalizáció | ||||||||||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.73 | ||||||||||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||||||||||
Dátum: | 25 Nov 2022 10:10 | ||||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 10:10 | ||||||||||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7520 |
Tétel nézet |