Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével

Petzné Tóth, Szilvia, Pápai, Bernadett, Reider, József (2022) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-85.

[img] pdf
73_Petzné.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.73

Absztrakt (kivonat)

Előző cikkünkben a kor kihívásait jártuk körbe, és bemutattuk, hogy milyen válaszokat adtunk rájuk a győri tanítóképzésben a matematika, informatika és természettudományos tárgyak tanításakor. Most ezt a folyamatot folytatjuk úgy, hogy az új neveléstudományi, oktatásmódszertani problémákra igyekszünk megoldásokat találni a tanítóképzésben. Ebben a cikkben azt mutatjuk meg, hogy hogyan lehet összekapcsolni a különböző módszereket, tantárgyakat az ismeretszerzés komplexitását felfedeztetve. A 21. században felnővő generáció ismeretszerzésének folyamata megváltozik, a szemléltetés és IKT lehetőségeinek összekapcsolására mutatunk példákat az online tanulás és az osztálytermi gyakorlatok keretein belül az újnak tekinthető SAMR-modell segítségével.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Petzné Tóth, SzilviaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Pápai, BernadettNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Reider, JózsefNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: tanítóképzés, SAMR-modell, módszerek, problémamagoldó gondolkodás, digitalizáció
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.73
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 10:10
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 10:10
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7520
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet