Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével

Petzné Tóth, Szilvia, Pápai, Bernadett, Reider, József (2022) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-85.

[thumbnail of 73_Petzné.pdf] pdf
73_Petzné.pdf

Download (1MB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.73

Absztrakt (kivonat)

Előző cikkünkben a kor kihívásait jártuk körbe, és bemutattuk, hogy milyen válaszokat adtunk rájuk a győri tanítóképzésben a matematika, informatika és természettudományos tárgyak tanításakor. Most ezt a folyamatot folytatjuk úgy, hogy az új neveléstudományi, oktatásmódszertani problémákra igyekszünk megoldásokat találni a tanítóképzésben. Ebben a cikkben azt mutatjuk meg, hogy hogyan lehet összekapcsolni a különböző módszereket, tantárgyakat az ismeretszerzés komplexitását felfedeztetve. A 21. században felnővő generáció ismeretszerzésének folyamata megváltozik, a szemléltetés és IKT lehetőségeinek összekapcsolására mutatunk példákat az online tanulás és az osztálytermi gyakorlatok keretein belül az újnak tekinthető SAMR-modell segítségével.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Petzné Tóth, Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Pápai, Bernadett
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Reider, József
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: tanítóképzés, SAMR-modell, módszerek, problémamagoldó gondolkodás, digitalizáció
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.73
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 10:10
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 10:10
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7520
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet