Petzné Tóth, Szilvia, Pápai, Bernadett, Reider, József (2022) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztés a tanítóképzésben a SAMR-modell segítségével In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-85.
pdf
73_Petzné.pdf Download (1MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Előző cikkünkben a kor kihívásait jártuk körbe, és bemutattuk, hogy milyen válaszokat adtunk rájuk a győri tanítóképzésben a matematika, informatika és természettudományos tárgyak tanításakor. Most ezt a folyamatot folytatjuk úgy, hogy az új neveléstudományi, oktatásmódszertani problémákra igyekszünk megoldásokat találni a tanítóképzésben. Ebben a cikkben azt mutatjuk meg, hogy hogyan lehet összekapcsolni a különböző módszereket, tantárgyakat az ismeretszerzés komplexitását felfedeztetve. A 21. században felnővő generáció ismeretszerzésének folyamata megváltozik, a szemléltetés és IKT lehetőségeinek összekapcsolására mutatunk példákat az online tanulás és az osztálytermi gyakorlatok keretein belül az újnak tekinthető SAMR-modell segítségével.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Petzné Tóth, Szilvia NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Pápai, Bernadett NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Reider, József NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | tanítóképzés, SAMR-modell, módszerek, problémamagoldó gondolkodás, digitalizáció |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.73 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 25 Nov 2022 10:10 |
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 10:10 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7520 |
Tétel nézet |