Kispál, Dániel (2022) Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-22.
pdf
11_22_Kispál.pdf Download (102kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.11
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.11 | ||||||||
ISBN: | 978-963-496-227-4 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 30 Már 2022 08:13 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:13 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7327 |
Tétel nézet |