Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben

Kispál, Dániel (2022) Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-22.

[thumbnail of 11_22_Kispál.pdf] pdf
11_22_Kispál.pdf

Download (102kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.11
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Kispál, Dániel
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/IrKa.2022.11
ISBN: 978-963-496-227-4
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 30 Már 2022 08:13
Utolsó módosítás: 30 Már 2022 08:13
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7327
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet