Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-119.
pdf
105_Zagyváné.pdf Download (303kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az élethosszig történő tanulás feltétele az önszabályozott tanulásra való képesség. Az oktatási folyamatban a pedagógus alapvető feladata a tanulók önszabályozott tanulásának támogatása, fejlesztése. A tanulmány egy kutatótanári program részkutatásának elméleti alapjait mutatja be, ezzel célként kitűzve a kutatás fogalmi bázisának meghatározását, a fogalmak összefüggéseinek bemutatását, a kutatási probléma kibontását, a kutatási kérdések és hipotézisek megfogalmazását, valamint a kutatás módszereinek bemutatását. Mivel a longitudinális vizsgálat még folyamatban van, ezért az adatok elemzése és értelmezése a közeli jövő feladata. Remélhetőleg a vizsgálat eredményei hozzájárulnak a pedagógiai értékelés módszertanának gazdagításához.
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Kulcsszavak: | önszabályozott tanulás, önértékelés, középiskola, nyelvtanulás | ||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.105 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 25 Nov 2022 10:18 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 10:18 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7523 |
Tétel nézet |