Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-119.
| 
              
pdf
 105_Zagyváné.pdf Download (303kB) [error in script]  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Az élethosszig történő tanulás feltétele az önszabályozott tanulásra való képesség. Az oktatási folyamatban a pedagógus alapvető feladata a tanulók önszabályozott tanulásának támogatása, fejlesztése. A tanulmány egy kutatótanári program részkutatásának elméleti alapjait mutatja be, ezzel célként kitűzve a kutatás fogalmi bázisának meghatározását, a fogalmak összefüggéseinek bemutatását, a kutatási probléma kibontását, a kutatási kérdések és hipotézisek megfogalmazását, valamint a kutatás módszereinek bemutatását. Mivel a longitudinális vizsgálat még folyamatban van, ezért az adatok elemzése és értelmezése a közeli jövő feladata. Remélhetőleg a vizsgálat eredményei hozzájárulnak a pedagógiai értékelés módszertanának gazdagításához.
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section | 
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Zagyváné Szűcs, Ida NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző  | 
        
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Kulcsszavak: | önszabályozott tanulás, önértékelés, középiskola, nyelvtanulás | 
| Nyelv: | magyar | 
| DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.105 | 
| Felhasználó: | Tibor Gál | 
| Dátum: | 25 Nov 2022 10:18 | 
| Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 10:18 | 
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7523 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        