Herédi, Rebeka (2022) Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-43.
pdf
35_43_Herédi.pdf Download (91kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.35
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.35 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 30 Már 2022 08:17 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:17 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7329 |
Tétel nézet |