Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből

Herédi, Rebeka (2022) Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-43.

[img] pdf
35_43_Herédi.pdf

Download (91kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.35
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Herédi, RebekaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/IrKa.2022.35
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 30 Már 2022 08:17
Utolsó módosítás: 30 Már 2022 08:17
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7329
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet