Gonda, Zsuzsa (2022) Az online osztálytermi diskurzus sajátosságai tanári interjúk tükrében In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 207-216.
pdf
207_Gonda.pdf Download (116kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.207
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Megjegyzés: | A kutatás az Innovációs és Technológiai Minisztérium Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból nyújtott támogatásával, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által kibocsátott ELTE TKP2020-IKA-06 sz. támogatói okirat alapján valósult meg. | ||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.17048/PeLiKon2020.2022.207 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 15 Dec 2022 12:59 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 15 Dec 2022 12:59 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7570 |
Tétel nézet |