Gonda, Zsuzsa (2022) Az online osztálytermi diskurzus sajátosságai tanári interjúk tükrében In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 207-216.
|
pdf
207_Gonda.pdf Download (116kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.207
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Gonda, Zsuzsa NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Megjegyzés: | A kutatás az Innovációs és Technológiai Minisztérium Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból nyújtott támogatásával, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által kibocsátott ELTE TKP2020-IKA-06 sz. támogatói okirat alapján valósult meg. |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| DOI azonosító: | 10.17048/PeLiKon2020.2022.207 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 15 Dec 2022 12:59 |
| Utolsó módosítás: | 15 Dec 2022 12:59 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7570 |
![]() |
Tétel nézet |
