Tolmácsolási korpuszok az önálló tanulásban és a távolléti oktatásban: egy magyar intermodális korpusz oktatási lehetőségeinek bemutatása

Götz, Andrea (2022) Tolmácsolási korpuszok az önálló tanulásban és a távolléti oktatásban: egy magyar intermodális korpusz oktatási lehetőségeinek bemutatása In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 265-275.

[img] pdf
265_Götz.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.265
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Götz, AndreaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/PeLiKon2020.2022.265
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 15 Dec 2022 13:15
Utolsó módosítás: 15 Dec 2022 13:15
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7575
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet