Götz, Andrea (2022) Tolmácsolási korpuszok az önálló tanulásban és a távolléti oktatásban: egy magyar intermodális korpusz oktatási lehetőségeinek bemutatása In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 265-275.
pdf
265_Götz.pdf Download (1MB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.265
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.17048/PeLiKon2020.2022.265 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 15 Dec 2022 13:15 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 15 Dec 2022 13:15 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7575 |
Tétel nézet |