Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal

Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.

[img] pdf
37_Bernhardt.pdf

Download (408kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.37

Absztrakt (kivonat)

A digitális távolléti oktatás (2020–21) – továbbiakban online/digitális oktatás – jellegzetességeit és hatásait számos empirikus kutatás vizsgálta különféle kutatási fókuszpontokkal. Jelen tanulmány a tanítók online oktatással kapcsolatos attitűdjeit tárta fel a metaforavizsgálat kvalitatív módszerével. Az adatelemzések eredményeként három konceptuális tartomány rajzolódott ki, melynek értelmében a megkérdezett tanítók a digitális oktatást lehetőségként élték meg, azonban ambivalens módon, mivel számos nehézséggel is szembe kellett nézniük. E kisebb volumenű tanulmányunk eredményei informatív adatokkal szolgálnak mind a tanítók, mind a tágabb pedagógustársadalom számára.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Bernhardt, RenátaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Szaszkó, RitaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Furcsa, LauraNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: online oktatás, metaforavizsgálat, ambivalencia
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.37
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 09:54
Utolsó módosítás: 25 Nov 2022 09:59
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7517
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet