Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.
pdf
37_Bernhardt.pdf Download (408kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális távolléti oktatás (2020–21) – továbbiakban online/digitális oktatás – jellegzetességeit és hatásait számos empirikus kutatás vizsgálta különféle kutatási fókuszpontokkal. Jelen tanulmány a tanítók online oktatással kapcsolatos attitűdjeit tárta fel a metaforavizsgálat kvalitatív módszerével. Az adatelemzések eredményeként három konceptuális tartomány rajzolódott ki, melynek értelmében a megkérdezett tanítók a digitális oktatást lehetőségként élték meg, azonban ambivalens módon, mivel számos nehézséggel is szembe kellett nézniük. E kisebb volumenű tanulmányunk eredményei informatív adatokkal szolgálnak mind a tanítók, mind a tágabb pedagógustársadalom számára.
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||||||||||
Kulcsszavak: | online oktatás, metaforavizsgálat, ambivalencia | ||||||||||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.37 | ||||||||||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||||||||||
Dátum: | 25 Nov 2022 09:54 | ||||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 09:59 | ||||||||||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7517 |
Tétel nézet |