Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.
pdf
37_Bernhardt.pdf Download (408kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
A digitális távolléti oktatás (2020–21) – továbbiakban online/digitális oktatás – jellegzetességeit és hatásait számos empirikus kutatás vizsgálta különféle kutatási fókuszpontokkal. Jelen tanulmány a tanítók online oktatással kapcsolatos attitűdjeit tárta fel a metaforavizsgálat kvalitatív módszerével. Az adatelemzések eredményeként három konceptuális tartomány rajzolódott ki, melynek értelmében a megkérdezett tanítók a digitális oktatást lehetőségként élték meg, azonban ambivalens módon, mivel számos nehézséggel is szembe kellett nézniük. E kisebb volumenű tanulmányunk eredményei informatív adatokkal szolgálnak mind a tanítók, mind a tágabb pedagógustársadalom számára.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Bernhardt, Renáta NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Szaszkó, Rita NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Furcsa, Laura NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | online oktatás, metaforavizsgálat, ambivalencia |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.37 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 25 Nov 2022 09:54 |
Utolsó módosítás: | 25 Nov 2022 09:59 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7517 |
Tétel nézet |