Szirtes, Bence (2022) A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 45-54.
pdf
45_54_Szirtes.pdf Download (214kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.45
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.45 | ||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||
Dátum: | 30 Már 2022 08:20 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:20 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7330 |
Tétel nézet |