A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai

Szirtes, Bence (2022) A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 45-54.

[img] pdf
45_54_Szirtes.pdf

Download (214kB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.45
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Szirtes, BenceNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/IrKa.2022.45
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 30 Már 2022 08:20
Utolsó módosítás: 30 Már 2022 08:20
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7330
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet