Szirtes, Bence (2022) A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 45-54.
|
pdf
45_54_Szirtes.pdf Download (214kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/IrKa.2022.45
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Szirtes, Bence NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| DOI azonosító: | 10.46403/IrKa.2022.45 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 30 Már 2022 08:20 |
| Utolsó módosítás: | 30 Már 2022 08:20 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7330 |
![]() |
Tétel nézet |
