Zimonyi, Ákos, Varga, Éva Katalin, Barta, Andrea (2022) Moodle és latin orvosi terminológia: a párhuzamos tananyagfejlesztés lehetőségei In: A digitális oktatás nyelvi dimenziói : Válogatás a PeLiKon2020 oktatásnyelvészeti konferencia kerekasztal-beszélgetéseiből és előadásaiból. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 277-285.
pdf
277_Zimonyi.pdf Download (127kB) |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/PeLiKon2020.2022.277
Mű típusa: | Könyvrészlet | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||||||||||
DOI azonosító: | 10.17048/PeLiKon2020.2022.277 | ||||||||||||||||
Felhasználó: | Tibor Gál | ||||||||||||||||
Dátum: | 15 Dec 2022 13:17 | ||||||||||||||||
Utolsó módosítás: | 15 Dec 2022 13:17 | ||||||||||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7576 |
Tétel nézet |