Abhilash, N., Nandakumar, E. (2024) On the group of units of the semisimple group algebras of dimension 200 Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 1-9. ISSN 1787-6117 (Online)
Anaqreh, Ahmad T., G-Tóth, Boglárka, Vinkó, Tamás (2024) New methods for maximizing the smallest eigenvalue of the grounded Laplacian matrix Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 10-18. ISSN 1787-6117
Antalóczy, Fanni (2024) Abused Men: Representing Male Victims of Intimate Partner Violence and/or Sexual Abuse in Law and Order: SVU Pro&Contra. 6/2 pp. 25-44.
Bakonyi, Anna (2024) A diverzitás mint érték Paideia. 14 (1). pp. 17-30.
Balla, Tamás, Király, Sándor (2024) Online way to learn SQL Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 169-177. ISSN 1787-6117 (Online)
Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita (2024) Online Tools for Exercises in Digital Remote Education in Elementary School Paideia. 14 (1). pp. 117-131.
Bogár, Lilla, Laczkó, Attila, Gombos, Zoltán, Katrics, Petra, Benczenleitner, Ottó (2024) A gimnasztika mozgásanyagának és az egyes koordinációs képességeknek a szintje napjaink iskolai testnevelésében Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 35-46.
Báró, Emőke (2024) The effect of problem-based learning on students’ learning outcomes Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 178-189. ISSN 1787-6117 (Online)
Csendes, Tibor (2024) Interval based verification of adversarial example free zones for neural networks – Dependency problem Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 19-26. ISSN 1787-6117 (Online)
Cseriné Demeter, Bernadett (2024) ADHD – Mit tanít nekünk? Hogyan hat szociális viselkedésünkre? Paideia. 14 (1). pp. 31-43.
Csima, Géza (2024) Isoptic curves of cycloids Annales Mathematicae et Informaticae. 60 pp. 27-36. ISSN 1787-6117 (Online)
Csányi, Andrea (2024) Tanári pályaalkalmasság, képzés és életút az Amerikai Egyesült Államokban egy gyógypedagógus útkeresésének tükrében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 9-27.
Djemmada, Yahia, Mehdaoui, Abdelghani, Németh, László, Szalay, László (2024) An identity for two sequences and its combinatorial interpretation Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 37-43. ISSN 1787-6117 (Online)
Fujita, Yasutsugu, Le, Maohua (2024) A note on the exponential Diophantine equation (aˣ - 1) (bʸ - 1) = az² Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 44-53. ISSN 1787-6117 (Online)
G.-Tóth, Boglárka (2024) Customer selection rules in competitive facility location Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 54-63. ISSN 1787-6117 (Online)
Golyán, Szilvia (2024) Támogató kapcsolatok kora gyermekkorban Paideia. 14 (1). pp. 7-15.
Hegedűsné Dudás, Dominika (2024) Az angliai tanári professzió és a logopédiai ellátás helyzete Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 29-44.
Hegyi, Domonkos, Révész, László (2024) Az erőszakmentes kommunikáció megjelenése a síoktatás területén Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 141-153.
Heinc, Emília, Bánhelyi, Balázs (2024) Testing the selection heuristic of the Accelerated Branch and Bound method Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 64-74. ISSN 1787-6117 (Online)
Janurik, Tímea (2024) A tanári professzió értelmezése Finnországban, különös tekintettel az iskolai zenetanárok helyzetére Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 45-53.
Kenyeres, Attila Zoltán (2024) A Youtube-ról történő tanulás pozitív oldalai az EKKE Pedagógiai kara hallgatóinak körében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 83-95.
Kiss, Márton, Kónya, Eszter (2024) Monitoring activities in prospective teachers’ mathematics lessons Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 190-204. ISSN 1787-6117 (Online)
Koltay, Tibor (2024) Az adatok „szép új világa” Paideia. 14 (1). pp. 71-85.
Kovács, Katalin (2024) Sportjátékok oktatásának kérdései napjainkban. A konstruktív pedagógia lehetőségei a testnevelésórán Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 47-69.
Kovács, Márk István, Horváth, Cintia (2024) Az amerikai sportok draftrendszerének beépítése az európai kézilabdázásban Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 93-105.
Kovács-Bogya, Tünde (2024) Az iskolai szorongás Paideia. 14 (1). pp. 45-56.
Krakkó, Eszter (2024) Vránková, Kamila. Metamorphoses of the sublime: From Ballads and Gothic Novels to Contemporary Anglo-American Children’s Literature [Bookreview] Pro&Contra. 6/2 pp. 87-92.
Kumar, Sandeep, Mittal, Gaurav, Kumar, Sunil (2024) A secure key authentication scheme for cryptosystems based on DLP in group ring Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 75-92. ISSN 1787-6117 (Online)
Körei, Attila, Szilágyi, Szilvia (2024) Discovering epitrochoid curves with STEAM-based learning methods Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 205-217. ISSN 1787-6117 (Online)
Laczkó, Attila, Gombos, Zoltán, Bogár, Lilla, Tóth, László, Benczenleitner, Ottó (2024) Aszimmetriák felmérése és kiküszöbölése serdülőkorú kézilabdázó lányoknál Tétel nézet: Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 7-17.
Luca, Florian, Odjoumani, Japhet, Togbé, Alain (2024) Catalan numbers which are factoriangular numbers Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 93-97. ISSN 1787-6117 (Online)
Magyar, Ágnes (2024) Creation Inspired by Music Paideia. 14 (1). pp. 103-115.
Magyar, Ágnes, Ambrús, Enikő Martina (2024) A digitális munkarend tapasztalatai pedagógusszemmel: kerekasztal-beszélgetés a Jászság középiskolai tanáraival Paideia. 14 (1). pp. 171-187.
Makkai, Máté, Bognár, József (2024) A labdarúgás oktatásának eredményessége az általános iskola 8. évfolyamában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 107-126.
Malik, Sandeep, Sharma, R. K., Sahai, Meena (2024) The structure of the unit group of the group algebras F₃ᵏD₆ₙ and FqD₄₂ Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 98-107. ISSN 1787-6117 (Online)
Medovarszki, István (2024) A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 99-122.
Molnár, Dávid (2024) Munkásmozgalmi irányzatok és az iparostanoncoktatás kérdése Egerben a dualizmus időszakában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 67-82.
Molnár, Marietta (2024) A problémaalapú tanulás – didaktikai megújulás a felsőoktatásban Paideia. 14 (1). pp. 57-70.
Muzsnay, Anna, Szabó, Csaba, Szeibert, Janka (2024) Retrieval practice – a tool to be able to retain higher mathematics even 3 months after the exam Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 218-227. ISSN 1787-6117 (Online)
Márton, Laura (2024) Észak-Amerikai profi kosárlabdacsapatok a társadalom szolgálatában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 19-33.
Nagy-Kondor, Rita (2024) Spatial intelligence: Why do we measure? Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 228-236. ISSN 1787-6117 (Online)
Nam, Pham Hong (2024) On the Diophantine equation (pⁿ)ˣ + (4ᵐ + p)ʸ = z² when p, 4ᵐ + p are prime integers Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 108-120. ISSN 1787-6117 (Online)
Oldal, Vivien Franciska, Horváth, Cintia (2024) A kajak-kenu sportág integrálása a testnevelésbe Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 127-139.
Palencsár, Enikő, Szilágyi, Szilvia (2024) Simulation-driven optimisation in didactic game design Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 237-261. ISSN 1787-6117 (Online)
Pap, Katalin, Popovics, Csilla, Tóth Ugyonka, Helga, Orgoványi-Gajdos, Judit (2024) A matematika és a természettudományos tantárgyakkal kapcsolatos tanulói attitűdöket befolyásoló tényezők Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 239-254.
Papp, Fruzsina (2024) Abusing Silence: Dehumanization through Silencing in Martin Koolhoven’s Brimstone Pro&Contra. 6/2 pp. 45-63.
Pogorelskiy, Sergey, Kocsis, Imre (2024) Designing structured cabling systems documentation and model by using Building Information Modeling – Literature review Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 121-132. ISSN 1787-6117 (Online)
Pásztor-Horváth, Dóra, Bognár, József (2024) A kognitív képességfejlesztés: az innovatív eszközök alkalmazása testnevelésórákon Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 73-91.
Pócs, Tamás (2024) Frullania raddi (Marchantiophyta) species new to Australia and to science I. Acta Biologica Plantarum Agriensis. 12 (1). pp. 25-34. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)
Pócs, Tamás (2024) NEW RECORDS FOR THE LIVERWORT AND HORNWORT FLORA OF VIETNAM, 4. ‒ COLLECTIONS OF TRẦN NINH IN TAM ĐẢO MOUNTAINS, VIETNAM Acta Biologica Plantarum Agriensis. 12 (1). pp. 3-13.
Radnóti, Ágnes, Albert, László, Papp, Viktor, Dima, Bálint (2024) FIRST RECORDS OF LEPIOTA CYSTOPHORA (AGARICALES, BASIDIOMYCOTA) IN HUNGARY Acta Biologica Plantarum Agriensis. 12 (1). pp. 14-24. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)
Révész, László (2024) Adatok publikációhoz
Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes (2024) Sport auf Deutsch in der Grundschule? Ist das möglich? Paideia. 14 (1). pp. 133-143.
Sebők, Balázs (2024) The Social Changes of Szolnok County in the Period of Socialist Industrialization Paideia. 14 (1). pp. 147-157.
Simándi, Szilvia, Tengely, Adrienn (2024) Egy reformkori „jó gyakorlat” a közösségi tanulás területéről – a Nagyugróci kateketikai leánykör Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 57-66.
Sipos, Dóra, Kocsis, Imre (2024) On a method for measuring the effectiveness of mathematics teaching using delayed testing in technical contexts in engineering education Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 262-277. ISSN 1787-6117 (Online)
Stirling, Anna, Szabó, Csaba, Szörényi, Sára, Vásárhelyi, Éva, Szeibert, Janka (2024) On elementary representations of cos 75° and cos 15° Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 278-284. ISSN 1787-6117 (Online)
Sviteková, Monika, Szalay, László (2024) On a combinatorial identity associated with Pascal’s triangle Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 133-140. ISSN 1787-6117 (Online)
Szabadkai, Vanda (2024) Óvoda-iskola átmenet: nézetek és gyakorlatok az óvodapedagógusok, a tanítók és a szülők szemszögéből Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 169-196.
Szabó, László Dávid (2024) A céltaxonómiák és kompetenciák fejlesztésének megjelenése a szlovákiai magyar nyelvű nyolcadik osztályos történelemtankönyv dualizmus korával foglalkozó fejezetében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 197-211.
Szaszkó, Rita, Meehan, Melissa Rodriguez (2024) Preschool Education in an International Context: Findings of an Erasmus+ Higher Education Transatlantic Project Paideia. 14 (1). pp. 89-101.
Szemere, Alexandra (2024) Contemporary Interpretations of the Concept of Race Pro&Contra. 6/2 pp. 5-24.
Szilasi, Zoltán (2024) A note on the Bricard property of projective planes Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 151-158. ISSN 1787-6117 (Online)
Szász, Attila, Bánhelyi, Balázs (2024) Effective inclusion methods for verification of ReLU neural networks Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 141-150. ISSN 1787-6117 (Online)
Szászi, Brigitta (2024) Környezeti nevelés és fenntarthatóságra oktatás az általános iskolák felső tagozatán – pedagógusok szemszögéből vizsgálva Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 213-227.
Tarr, Bence, Szabó, István, Tőzsér, János (2024) Predicting somatic cell count in milk samples using machine learning Annales Mathematicae et Informaticae. 60. pp. 159-168. ISSN 1787-6117 (Online)
Touihri, Rabeb (2024) The US-Mexico Cinematic Border: Screening the Southbound Movement Pro&Contra. 6/2 pp. 65-86.
Turós, Mátyás (2024) Text mining of monologues by Waldorf and Montessori teacher trainers Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 255-274.
Tóth, Mariann (2024) The Present-Day Message of the Divine Comedy Paideia. 14 (1). pp. 159-168.
Tóth Ugyonka, Helga (2024) Kísérletek a kémiaórán: múlt, jelen, jövő Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 229-237.
Zagyváné Szűcs, Ida (2024) Tanulók önértékelésének alakulása az angol mint első idegen nyelv íráskészség fejlesztése területén egy longitudinális kutatás tükrében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 123-166.
Antal, Éva (2024) English Literary Criticism and Literary Theory : Course book. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-275-5
Berecz, Anita, Kristóf, Ilona (2024) A rang kötelez. Rendi és rendies magatartásformák a középkortól a 20. századig Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-963-496-271-7
Bognár, József (2024) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Bácsó, Sándor (2024) Annales Mathematicae et Informaticae (60.) Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Csorba, László (2024) Adózási alapok 2024 Gyöngyös, Humán Projekt 2004 Kiadó. ISBN 978-615-02-0166-5
Dobos, Orsolya, Falus, Iván, Földes, Petra, Fűzi, Beatrix, Köcséné Szabó, Ildikó, Simon, Gabriella, Szarka, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2024) Sallai Éva-emlékkönyv Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-286-1
Emri, Zsuzsa (2024) III. Emlőskutatók Szakmai Napja – Konferencia és workshop (2024. január 12–14.) ; Biológus Szakmai Nap (Workshop) – Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Biológiai Intézete és az MTA Miskolci területi Bizottsága Biológiai Szakosztály rendezvénye (2023. november 23.) : Absztrakt füzet. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-285-4
Ferenczi, Szilárd (2024) Kolozsvár várospolitikája, 1886-1918 Kolozsvár, Erdélyi Múzeum Egyesület. ISBN 978-606-739-258-6
Gyebnár, Kristóf, Héjjas, Flóra, Kiszely Tóth, Anett (2024) Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-264-9
Gyuris, Norbert (2024) Szimuláció és sci-fi Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-280-9 (Print) ; 978-963-496-281-6 (PDF)
Hanák, Zsuzsanna (2024) "Kezdő lépések a tudományos karrier felé" : STEM pályaorientációs e-kiadvány. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-279-3
K. Nagy, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2024) A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-269-4
Kiss, Magdaléna (2024) A Körösmente folyóvizeinek névrendszertani vizsgálata Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 9789634962687
Kiss, Noémi (2024) Utazás a vasfüggönyön túlra. Írónők és szerepek a Kádár-korban : Nemes Nagy Ágnes, Szabó Magda, Galgóczi Erzsébet, Polcz Alaine és Janikovszky Éva az elismeréspolitika hálójában. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-282-3
Kovács, Enikő (2024) III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia : Absztraktkötet. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-273-1 (online)
Lengyelné Molnár, Tünde (2024) Agria Média 2023 : „A magas szintű digitális kompetencia a jövő oktatásának kulcsa” (Agria Média 2023 és ICI-17 Információ- és Oktatástechnológiai konferencia Eger, 2023. október 12–13.). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-272-4
Mogyorósi, Zsolt (2024) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia] Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Orgoványi-Gajdos, Judit, Virág, Irén (2024) Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-267-0
Peterecz, Zoltán (2024) Pro&Contra : Central European Studies in Humanities. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Szaszkó, Rita (2024) Tájékoztató szerzőknek magyar nyelvű cikkekhez Eszterházy Károly Katolikus Egyetem.
Takács, Judit, Márku, Anita, Havasi-Kovács, Helga (2024) Nézőpontok a helyesírásról : A 2019-es és a 2022-es Nagy J. Béla helyesírási verseny előadásai, feladatai és egyéb tanulmányok. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-284-7
Varró, Bernadett, Szaszkó, Rita, Bernhardt, Renáta (2024) Paideia (14/1.) : Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Jászberényi Campusának tudományos folyóirata - Journal of Eszterházy Károly Catholic University Jászberény Campus - Zeitschrift von der Katholischen Eszterházy Károly Universität Jászberényer Campus. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Aboushanab, Sherif (2024) The Egyptian Hungarian Relations between 1981 and 2011 (President Mubarak Period) In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 71-76.
Angyal, László (2024) Helyesírás-tanítás és tehetséggondozás a nyitrai Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézetben In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 87-101.
Antal, Péter (2024) Second machine age: artificial intelligence in the 21st century In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 259-268.
Antalné Szabó, Ágnes (2024) A különírás és az egybeírás tanításának a módszertana In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-120.
Balla, Georgina (2024) A könyv és a képernyő kapcsolata az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 57-61.
Ballabás, Dániel (2024) Kísérlet a „parasztmajorátusok” meghonosítására és/vagy a nemesi középbirtok védelmére : A hitbizományokról szóló közéleti diskurzus az 1880-as évek első felében. In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-25.
Balogh, Judit (2024) Főúri reprezentációs kísérletek az Apafi kori Erdélyben In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 27-46.
Barta-Boncz, Nóra (2024) A digitalizáció hatásai és kihívásai a vállalkozásoktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 193-202.
Bernhardt, Renáta (2024) Comparative metaphor research on the concepts of digital teaching and digital generation regarding the views of primary school teachers In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 185-191.
Birta-Székely, Noémi (2024) A szakmai önismeret és a mentális egészség összefüggései gyakorló pedagógusok és tanár szakos hallgatók körében egy felmérés eredményei In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 331-346.
Bozsik, Gabriella (2024) A Nagy J. Béla helyesírási verseny 2019-es feladatai és megoldásai In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 161-170.
Bozsik, Gabriella (2024) A Nagy J. Béla helyesírási verseny 2022-es feladatai és megoldásai In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 171-182.
Bozó-Szűcs, Diána (2024) A karhatalommal elmozdított lelkész In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 47-59.
Budavári-Takács, Ildikó, Bárdos, Kinga (2024) A pályaorientáció jelentősége, gyakorlata, lehetőségei a köznevelési intézményekben In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 73-89.
Burom, Katalin, Taskó, Tünde, Csernus, Ildikó (2024) Az infokommunikációs eszközhasználat összefüggései a beszéd- és nyelvi fejlődéssel a kofa-3 kérdőív alapján In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 12-16.
Bárdos, Jenő (2024) Vegyipari Egyetemből Veszprémi Egyetem: A tanárképzés koncepciója és megvalósulása : Sallai Éva tanárképzési elképzeléseinek egyetemi háttere Veszprémben: 1991–2008. In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-56.
Bödő, Krisztián (2024) Lilien báró gazdasági tevékenységének vonásai az ercsi uradalomban In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 61-74.
Csernai, Zoltán (2024) A Big Data adatelemző módszerek alkalmazásának lehetőségei az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 161-167.
Csíki, Tamás (2024) A „szokásszerűség kényszere” vagy „szakszerű kölcsönösség.” Abaúj megyei céhes közösségek a 19. században In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 107-121.
Czeglédi, László, Zentai, Péterné (2024) A digitális oktatás könyvtárpedagógiai vonatkozásai – hagyományos képzés vs. valóság In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 232-236.
Czemmel, Antónia Mária (2024) Egy „Emlékirat” jelentősége Kodály Zoltán pedagógiai koncepciójának tükrében In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-36.
Czinege, Monika, Erdélyi, Éva, Várady, Ferenc, Vidor, Róbert (2024) Rendelkeznek-e a hallgatók azokkal az informatikai kompetenciákkal, amit sokan gondolnak? In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 334-339.
Czinege, Szilvia (2024) Apponyi György – egy korszakokon átívelő életút In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 75-92.
Czoch, Gábor (2024) A régi polgárság a dualizmus korszakában. Szempontok egy kutatáshoz In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 93-106.
Demeter, Zsuzsa (2024) Megzenésített versek lehetséges helye az irodalomórákon In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 43-47.
Dobos, Orsolya (2024) „Szakmai divatok és az iskola belső világa” – Sallai Éva cikkének aktualitása In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 205-216.
Dobszay, Tamás (2024) Rendi egység és rendi tagoltság a nemesség körében 1848 előtt In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 123-133.
Dőryné Zábrádi, Orsolya (2024) A helyesírás változásainak hatásai – hallgatók tapasztalatai/véleményei a 2015-ös helyesírási szabályzat kapcsán In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 21-34.
El-Attar, Noha E., El-Mashad, Yehia A. (2024) Artificial intelligence models for genomics analysis: review article In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 134-150.
El-Attar, Noha E., El-Mashad, Yehia A. (2024) Machine learning approaches for predicting cardiovascular disease: a systematic review and meta-analysis In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 96-111.
El-Mashad, Yehia, Ali, Hesham A. (2024) A new approach for smart attendance system based on improved video facial recognition technology for smart university In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 77-95.
El-Mashad, Yehia, Ali, Hesham A. (2024) A novel approach for integrating and upgrading educational curricula through blended learning: a case study of faculty of artificial intelligence - Delta University In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 112-133.
Emri, Zsuzsanna, Antal, Károly, Csordás, Georgina, Prantner, Csilla, Kis-Tóth Lajos (2024) Advantages of EEG monitoring in education In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 174-183.
Galicza, János (2024) Sallai Évára emlékezem In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 31-32.
Gréczi-Zsoldos, Enikő (2024) Középmagyar kori nógrádi nyelvemlékek helyesírási jellemzői In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-130.
Gyebnár, Kristóf (2024) Az első bécsi döntés és a közigazgatás : Tisztviselők a Nógrád vármegyéhez visszacsatolt területeken. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 143-171.
H. Tóth, István (2024) Mozaikok a magyar mint idegen nyelv (mid) tanítási tapasztalataiból In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 77-86.
Hanák, Zsuzsanna, Mészáros, Aranka (2024) A családi és az iskolai szocializáció jelentősége a pályaválasztásban In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-72.
Haraszti Szabó, Péter (2024) A tudás hatalom – Észrevételek a magyar nemesi családok peregrinációjához a késő középkorban In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 135-155.
Héjjas, Flóra (2024) „New York után, félek, a világ minden más városa vidékinek fog hatni.” : Karinthy Ferenc utazásai az Amerikai Egyesült Államokba. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 233-243.
Juhász, Tibor (2024) A matematika tudomány főbb kutatási és alkalmazási területei In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-17.
K. Nagy, Emese, Pető, Ildikó (2024) Pataki és Makarenko In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-23.
Kadocsa, László (2024) A felsőoktatás átalakulása In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 341-346.
Kardos, Melinda (2024) Az ideális pedagógusról alkotott nézetek vizsgálata pedagógushallgatók körében In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 347-363.
Katona, Csaba (2024) Polgárok, nemesek vagy jászok? Egy századfordulós polgár identitásának elemei In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 157-176.
Katona, Nikolas (2024) Hibrid oktatási technikák az angol mint idegen nyelv oktatásában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 277-282.
Keszei, András (2024) Iskolák és mobilitás a rendi társadalomban In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 177-195.
Kis, József (2024) Az Egyesült Nemzetek Lapja – avagy hogyan látták a „Fehér Partizánok” a világot? In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 173-190.
Kiss, Lajos (2024) Az Alaghy család felemelkedése a 16. században : Alaghy János stratégiái a Magyar Királyság északkeleti régiójában. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-103.
Kiss, Magdaléna (2024) Adalékok az -i képzős földrajzi nevek helyesírásához In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 131-142.
Kiszely Tóth, Anett (2024) Minden kastély úrilak, de nem minden úrilak kastély! : A kastély és a kúria fogalmának mentalitástörténeti és építészettörténeti áttekintése. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-37.
Kolacsek, Sándor (2024) A 21. századi szakképzés oktatóinak kompetenciái: egy pilot kutatás előkészítése In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 152-160.
Kovács-Bogya, Tünde (2024) Tantárgyi szimbolika alkalmazásának lehetőségei In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 219-235.
Kovácsné Duró, Andrea (2024) A levelező tagozatos szakmatanár szakos hallgatók által legszívesebben alkalmazott módszerek In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-95.
Kozmáné Kovásznai, Márta (2024) Levél Dr. Sallai Évának… In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-14.
Kónya, Péter (2024) Nemesek, polgárok, jobbágyok, zsellérek és bérlők Királyhelmec 18. századi társadalmában In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 197-209.
Kökényesi, Zsolt (2024) Alternatívák a rendi oktatás megszervezésére. Nemesi akadémiák és alapítási tervek a Habsburg Monarchiában a 18. század első felében In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 211-239.
Laczkó, Krisztina (2024) A helyesírási tartományokról In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-19.
Laczkó, Krisztina (2024) A többszörös összetételek a helyesírási szabályzat 12. kiadásában In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 49-60.
Lengyel, Ákos (2024) Komárom városában élő nemesek vagyoni és jogi variabilitása a 19. században In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 119-140.
Lengyelné Molnár, Tünde (2024) Az innovatív curriculumfejlesztés és a hazai könyvtárak digitális transzformációjának hatásmechanizmusa In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 328-333.
Liktor, Zoltán Attila (2024) Két „világ” – egy uralkodócsalád. Hitbizomány és feudalizmus versus ősiség és Szent Korona-tan, avagy a spanyol (jog)szemlélet megjelenése a magyar köz- és magánjogban a Habsburgok 17–18. századi Magyarországán In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 241-262.
Luterán-Turi, Sarolta (2024) Széchy (III.) Tamás és Széchy (II.) György részvétele a kora újkori rendi gyűléseken In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-118.
Luterán-Turi, Sarolta (2024) Vagyon és presztízs kapcsolata rimaszécsi Széchy Tamás karriervizsgálatának tükrében In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 263-279.
Magyar, Ágnes (2024) Digitális történetalkotás zenei impulzusra In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 62-69.
Mester, Dolli, Magyar, István (2024) A STEM-tantárgyak tanulmányi eredményeinek jelentősége a továbbtanulásban In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 115-132.
Mező, Ferenc, Dorner, László (2024) Pályaorientációs jó gyakorlatok a tehetséggondozásban, különös tekintettel a hátrányos helyzetű fiatalokra In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 91-113.
Misad, Katalin (2024) A magyar történelmi személynevek szlovákos írásának problémái In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-45.
Molnár, Csilla (2024) Olvasás a digitális kor előtt és után In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 292-296.
Molnár, György, Nagy, Enikő (2024) A hatékony tanulás aktuális kérdéskörei - digitális kompetenciafejlesztés és digitális idegenvezetés kihívásai és lehetőségei napjainkban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 168-172.
Molnár, Nikoletta (2024) A tanár-diák tanórai kommunikáció és a krízishelyzet fogalma a hazai és külföldi kutatások tükrében In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 237-250.
Monok, István (2024) Allen Ginsberg Molochjának birkózása Kis-Tóth Lajos álmaival In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 347-349.
Murányi, Zoltán (2024) A kémiai tudomány főbb kutatási és alkalmazási területei In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 45-53.
Murányi, Zoltán, Kovács, Mihály (2024) A fenntarthatósági nevelés aktuális kérdései – Egy nemzetközi felmérés előtt In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-48.
Mészáros, Attila (2024) Big Data-alapú korpuszok alkalmazása a német mint idegen nyelv oktatásában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 270-276.
N. Császi, Ildikó (2024) Új névtípus a tulajdonnevek helyesírásában: a tárgynevek : A magyarországi mozdonyok és mozdonykocsik nevei. In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 61-75.
Nagy, János (2024) „Illik-e a magyarhoz csalfa kereskedés?” A bécsi udvar kereskedelemügyi reformtervei és a magyar rendek az 1764–1765. évi országgyűlésen In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 281-300.
Námesztovszki, Zsolt (2024) Az újvidéki egyetem magyar tannyelvű tanítóképző karának szerepvállalása a 21. századi kompetenciák fejlesztésében, a world robot olympiad verseny segítségével In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 297-304.
Négyesi, Péter (2024) A ChatGPT oktatásra gyakorolt hatásának vizsgálata In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 17-27.
Németh, Szilvia, Sallai, Éva (2024) Promoting equitable and creative learning communities by VIG In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 131-144.
Papp, Viktor (2024) Nemesek, honoráciorok, zsidók és rendi zárványok a magyar ügyvédség 19. századi társadalomtörténetében In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 301-319.
Pénzesné Kónya, Erika (2024) A növényökológia, növénytan főbb kutatási és alkalmazási területei In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 55-62.
Péterffy, András (2024) Tépett noteszlapok. A Sallai Éva emlékére tartott tudományos tanácskozás oldalhajtásai In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 15-24.
Racsko, Réka (2024) A köznevelés digitális transzformációjának egri aspektusai: a 2009-2017-ig zajló iskolakísérletek médiadidaktikai elemzése In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 307-327.
Racsko, Réka (2024) A technológiai tudományok főbb kutatási és alkalmazási területei In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 19-33.
Restás, Attila (2024) Kemény János erdélyi fejedelemségének historiográfiája : A neoabszolutizmus korától a dualizmusig. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 213-232.
Ritter, Andrea (2024) A pedagógiai reflektivitás vizsgálatának lehetőségei In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 251-269.
Rázsi, András (2024) A fizika ágazatai, főbb kutatási és alkalmazási területei In: "Kezdő lépések a tudományos karrier felé". Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 35-43.
Rébay, Magdolna (2024) Az arisztokrata leánynevelés intézményesülése a XIX–XX. században Magyarországon In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 321-342.
Schmidtka, Ildikó (2024) Kutatási irányok feltérképezése a múzeumok és könyvtárak tudásmegosztó szerepéről In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 34-37.
Simon, Gabriella (2024) A pedagógusminősítési rendszer evolúciója, a gyakornoki évek pilotprogram és a mentori kompetenciák kimunkálása Sallai Éva munkái alapján In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 67-85.
Simándi, Szilvia (2024) Online tanulókörök az élethosszig tartó tanulás folyamatában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 28-32.
Somogyi, Tímea (2024) Case study of a family with a stuttering child accompanied by video interaction guidance (VIG) In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 87-110.
Somogyi, Tímea (2024) Video interaction guidance (VIG) as a tool for integration for majority teachers In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 289-312.
Somogyi, Tímea (2024) Video interaction guidance (VIG) teaching exercises for students of speech and language therapy In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 271-287.
Stefán, Antal Krisztián (2024) Piaci elemek és a szervezett bűnözés összefonódása : Egy bűnszövetkezet története. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 59-69.
Szabó, Zsolt (2024) Két világ határán: egy dualizmus kori országgyűlési képviselő mentalitásának rendi és modern elemei In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 343-355.
Szabó-Thalmeiner, Noémi (2024) Óvodapedagógus- és tanítójelöltek konfliktuskezelő képességének fejlesztése személyközpontú módszerekkel In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 173-189.
Szarka, Emese (2024) Videotréner-képzés a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen – Sallai Éva koncepciója és tréneri tevékenysége tükrében In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-130.
Szaszkó, Rita (2024) Students’ reflections on online intercultural encounters during educational processes In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 71-76.
Szegiová, Cyntia (2024) Okostelefonok az osztályteremben In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 283-291.
Szekszárdi, Júlia (2024) Rá kell hangolódni a gyerekekre! Dokumentumfilmek a tanárképzésben In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-30.
Szilágyi, László (2024) Rokonok – A „gentry” hálózatrendszer mintavétele Szatmárból (1867–1918) In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 357-377.
Szuromi, Rita (2024) A modern társadalmi felelősségvállalás régimódi elismerése. A magyar nemességhez vezető út törvényszerűségeinek vizsgálata a dualizmus korában In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 379-397.
Szélesné Ferencz, Edit (2024) Az individuálpszichológia képviselete a Pannon Egyetem tanárképzési és tanár-továbbképzési programjában (1991–2008) – Dr. Sallai Éva hagyatékához In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 191-204.
Széplaki, Ildikó (2024) Az oktatók módszerei az általános testnevelés keretein belül In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-122.
Szűts, Zoltán (2024) In Memoriam Sallai Éva In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 7-8.
Szűts-Novák, Rita, Szűts, Zoltán (2024) Crowdsourcing, digitalizáció és mikrotörténet, az interaktív közgyűjtemény, a felhasználók szerepe a digitális tartalomgyűjtésben In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 38-42.
Sólyom, Réka (2024) A helyesírási kompetencia fejlesztése, fejlődése egyetemi kurzusokon – egy empirikus felmérés tanulságai In: Nézőpontok a helyesírásról. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 143-157.
Sütő, Attila (2024) A Debreceni Szakképzési Centrum oktatói humán erőforrásának vizsgálata a megújult szakképzési rendszer és vállalati partnerintézmények kooperációja révén In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-109.
T. Nagy, László, Boda, István Károly, Tóth, Erzsébet (2024) A mesterséges intelligencia multimédiás lehetőségei, médiakonverziók In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 251-258.
Toldi, Lajos (2024) A tanulói motiváció kiaknázása intelligens oktatórendszerekben (kiaknázatlan elkötelezettség: a tanulói motiváció modellezése intelligens oktatórendszerekben) In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 218-231.
Tomolya, Róbert (2024) Dróntechnológia az osztályteremben: drónok használata a stem oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 237-249.
Tókos, Katalin (2024) A videotréning módszertani lehetőségei a tanárjelöltek szakmai tanulásának, identitáskonstruálásának támogatásában In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 145-171.
Tóth, Kelemen (2024) A köpet helyes iránya. Becsületértelmezések a századfordulón egy veszprémi példán keresztül In: A rang kötelez. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 399-425.
Tóth, Orsolya (2024) Erdély mint emlékezethely Bánffy Miklós Erdélyi történet című trilógiájának magyar és német recepciójában In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-58.
Tóth, Tibor (2024) A kéttagú stáb In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 33-36.
Ujhelyi, Gábor (2024) Interaktív hangoskönyvek az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 49-56.
Vincze, Beatrix (2024) Virággal az erőszak ellen – A szimbolikus cselekvés és az emlékezés sajátos ereje, A krókusz projekt hazai gyakorlata. In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 313-330.
Virág, Irén (2024) Az egri tanárképzés In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 57-65.
Zagyváné Szűcs, Ida (2024) Középiskolás diákok énhatékonyságának vizsgálata In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 49-77.
Éger, Gábor (2024) Prozopográfiai adalékok kora újkori protestáns lelkipásztoraink életrajzához : Kérdések, kételyek, kiegészítések, konzekvenciák. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 193-211.
Érsek, Attila (2024) Hibrid oktatáshoz kapcsolódó kutatási eredmények történelmi források feldolgozásával 11-12. évfolyamon In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 204-217.