A fenntarthatósági nevelés aktuális kérdései – Egy nemzetközi felmérés előtt

Murányi, Zoltán, Kovács, Mihály (2024) A fenntarthatósági nevelés aktuális kérdései – Egy nemzetközi felmérés előtt In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-48.

[thumbnail of 37_Murányi.pdf] pdf
37_Murányi.pdf

Download (847kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Amult.2024.37

Absztrakt (kivonat)

Egy projekt keretében olyan felmérésre készülünk, melynek során a világ legkülönbözőbb sarkaiban dolgozó középiskolai kémiatanárokat kérdezik meg arról, hogy hogyan illesztik a mindennapi oktatásba a zöld és fenntartható kémia elemeit, különös tekintettel a gyakorlati munkára. A felmérés előzeteseként kísérletet teszünk a jelenlegi hazai helyzet körvonalazására, és néhány számunkra érdekes kérdést is megfogalmazunk. A kérdőívek tapasztalatai alapján összevethetjük majd a válaszadók helyzetértékelését az általunk megfogalmazottakkal, és ami még fontosabb, betekintést nyerünk más európai és Európán kívüli nemzetek e témával kapcsolatos gyakorlatába. Utóbbit – a megosztott jógyakorlatokon keresztül – mindenki megteheti majd a projekt honlapján. Továbbá ezek elemzése, hazai viszonyokra adaptálása is jelentős munkának ígérkezik.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Murányi, Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kovács, Mihály
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: zöld és fenntartható kémia, NAT 2020, fenntarthatóság pedagógiája, SSIBL
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Amult.2024.37
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 30 Ápr 2024 15:21
Utolsó módosítás: 30 Ápr 2024 15:21
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8103
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet