Murányi, Zoltán, Kovács, Mihály (2024) A fenntarthatósági nevelés aktuális kérdései – Egy nemzetközi felmérés előtt In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-48.
pdf
37_Murányi.pdf Download (847kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Egy projekt keretében olyan felmérésre készülünk, melynek során a világ legkülönbözőbb sarkaiban dolgozó középiskolai kémiatanárokat kérdezik meg arról, hogy hogyan illesztik a mindennapi oktatásba a zöld és fenntartható kémia elemeit, különös tekintettel a gyakorlati munkára. A felmérés előzeteseként kísérletet teszünk a jelenlegi hazai helyzet körvonalazására, és néhány számunkra érdekes kérdést is megfogalmazunk. A kérdőívek tapasztalatai alapján összevethetjük majd a válaszadók helyzetértékelését az általunk megfogalmazottakkal, és ami még fontosabb, betekintést nyerünk más európai és Európán kívüli nemzetek e témával kapcsolatos gyakorlatába. Utóbbit – a megosztott jógyakorlatokon keresztül – mindenki megteheti majd a projekt honlapján. Továbbá ezek elemzése, hazai viszonyokra adaptálása is jelentős munkának ígérkezik.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Murányi, Zoltán NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Kovács, Mihály NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | zöld és fenntartható kémia, NAT 2020, fenntarthatóság pedagógiája, SSIBL |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.46403/Amult.2024.37 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 30 Ápr 2024 15:21 |
Utolsó módosítás: | 30 Ápr 2024 15:21 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8103 |
Tétel nézet |