Tallózás dátum szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző neve | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | É
Találatok száma: 129.

A

Aboushanab, Sherif (2024) The Egyptian Hungarian Relations between 1981 and 2011 (President Mubarak Period) In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 71-76.

Anaqreh, Ahmad T., G-Tóth, Boglárka, Vinkó, Tamás (2024) New methods for maximizing the smallest eigenvalue of the grounded Laplacian matrix Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117

Antal, Péter (2024) Second machine age: artificial intelligence in the 21st century In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 256-265.

Antalóczy, Fanni (2024) Abused Men: Representing Male Victims of Intimate Partner Violence and/or Sexual Abuse in Law and Order: SVU Pro&Contra. 6/2 pp. 25-44.

B

Bakonyi, Anna (2024) A diverzitás mint érték Paideia. 14 (1). pp. 17-30.

Balla, Georgina (2024) A könyv és a képernyő kapcsolata az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 55-59.

Balla, Tamás, Király, Sándor (2024) Online way to learn SQL Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Barta-Boncz, Nóra (2024) A digitalizáció hatásai és kihívásai a vállalkozásoktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 191-200.

Bernhardt, Renáta (2024) Comparative metaphor research on the concepts of digital teaching and digital generation regarding the views of primary school teachers In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 1823-189.

Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita (2024) Online Tools for Exercises in Digital Remote Education in Elementary School Paideia. 14 (1). pp. 117-131.

Bognár, József (2024) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Bogár, Lilla, Laczkó, Attila, Gombos, Zoltán, Katrics, Petra, Benczenleitner, Ottó (2024) A gimnasztika mozgásanyagának és az egyes koordinációs képességeknek a szintje napjaink iskolai testnevelésében Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 35-46.

Burom, Katalin, Taskó, Tünde, Csernus, Ildikó (2024) Az infokommunikációs eszközhasználat összefüggései a beszéd- és nyelvi fejlődéssel a kofa-3 kérdőív alapján In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 10-14.

Báró, Emőke (2024) The effect of problem-based learning on students’ learning outcomes Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

C

Csendes, Tibor (2024) Interval based verification of adversarial example free zones for neural networks – Dependency problem Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Cseriné Demeter, Bernadett (2024) ADHD – Mit tanít nekünk? Hogyan hat szociális viselkedésünkre? Paideia. 14 (1). pp. 31-43.

Csernai, Zoltán (2024) A Big Data adatelemző módszerek alkalmazásának lehetőségei az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 159-165.

Csima, Géza (2024) Isoptic curves of cycloids Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Csorba, László (2024) Adózási alapok 2024 Gyöngyös, Humán Projekt 2004 Kiadó. ISBN 978-615-02-0166-5

Csányi, Andrea (2024) Tanári pályaalkalmasság, képzés és életút az Amerikai Egyesült Államokban egy gyógypedagógus útkeresésének tükrében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 9-27.

Czeglédi, László, Zentai, Péterné (2024) A digitális oktatás könyvtárpedagógiai vonatkozásai – hagyományos képzés vs. valóság In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 229-233.

Czemmel, Antónia Mária (2024) Egy „Emlékirat” jelentősége Kodály Zoltán pedagógiai koncepciójának tükrében In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 25-36.

Czinege, Monika, Erdélyi, Éva, Várady, Ferenc, Vidor, Róbert (2024) Rendelkeznek-e a hallgatók azokkal az informatikai kompetenciákkal, amit sokan gondolnak? In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 331-336.

D

Demeter, Zsuzsa (2024) Megzenésített versek lehetséges helye az irodalomórákon In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 41-45.

Djemmada, Yahia, Mehdaoui, Abdelghani, Németh, László, Szalay, László (2024) An identity for two sequences and its combinatorial interpretation Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

E

El-Attar, Noha E., El-Mashad, Yehia A. (2024) Artificial intelligence models for genomics analysis: review article In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 132-148.

El-Attar, Noha E., El-Mashad, Yehia A. (2024) Machine learning approaches for predicting cardiovascular disease: a systematic review and meta-analysis In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 94-109.

El-Mashad, Yehia, Ali, Hesham A. (2024) A new approach for smart attendance system based on improved video facial recognition technology for smart university In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 75-93.

El-Mashad, Yehia, Ali, Hesham A. (2024) A novel approach for integrating and upgrading educational curricula through blended learning: a case study of faculty of artificial intelligence - Delta University In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 110-131.

Emri, Zsuzsanna, Antal, Károly, Csordás, Georgina, Prantner, Csilla, Kis-Tóth Lajos (2024) Advantages of EEG monitoring in education In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 172-181.

F

Fujita, Yasutsugu, Le, Maohua (2024) A note on the exponential Diophantine equation (aˣ - 1) (bʸ - 1) = az² Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

G

G.-Tóth, Boglárka (2024) Customer selection rules in competitive facility location Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Golyán, Szilvia (2024) Támogató kapcsolatok kora gyermekkorban Paideia. 14 (1). pp. 7-15.

Gyebnár, Kristóf (2024) Az első bécsi döntés és a közigazgatás : Tisztviselők a Nógrád vármegyéhez visszacsatolt területeken. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 143-171.

Gyebnár, Kristóf, Héjjas, Flóra, Kiszely Tóth, Anett (2024) Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-264-9

H

Hegedűsné Dudás, Dominika (2024) Az angliai tanári professzió és a logopédiai ellátás helyzete Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 29-44.

Hegyi, Domonkos, Révész, László (2024) Az erőszakmentes kommunikáció megjelenése a síoktatás területén Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 141-153.

Heinc, Emília, Bánhelyi, Balázs (2024) Testing the selection heuristic of the Accelerated Branch and Bound method Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Héjjas, Flóra (2024) „New York után, félek, a világ minden más városa vidékinek fog hatni.” : Karinthy Ferenc utazásai az Amerikai Egyesült Államokba. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 233-243.

J

Janurik, Tímea (2024) A tanári professzió értelmezése Finnországban, különös tekintettel az iskolai zenetanárok helyzetére Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 45-53.

K

K. Nagy, Emese, Pető, Ildikó (2024) Pataki és Makarenko In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-23.

K. Nagy, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2024) A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-269-4

Kadocsa, László (2024) A felsőoktatás átalakulása In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 338-342.

Katona, Nikolas (2024) Hibrid oktatási technikák az angol mint idegen nyelv oktatásában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 274-279.

Kenyeres, Attila Zoltán (2024) A Youtube-ról történő tanulás pozitív oldalai az EKKE Pedagógiai kara hallgatóinak körében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 83-95.

Kis, József (2024) Az Egyesült Nemzetek Lapja – avagy hogyan látták a „Fehér Partizánok” a világot? In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 173-190.

Kiss, Lajos (2024) Az Alaghy család felemelkedése a 16. században : Alaghy János stratégiái a Magyar Királyság északkeleti régiójában. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-103.

Kiss, Magdaléna (2024) A Körösmente folyóvizeinek névrendszertani vizsgálata Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 9789634962687

Kiszely Tóth, Anett (2024) Minden kastély úrilak, de nem minden úrilak kastély! : A kastély és a kúria fogalmának mentalitástörténeti és építészettörténeti áttekintése. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-37.

Kolacsek, Sándor (2024) A 21. századi szakképzés oktatóinak kompetenciái: egy pilot kutatás előkészítése In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 150-158.

Koltay, Tibor (2024) Az adatok „szép új világa” Paideia. 14 (1). pp. 71-85.

Kovács, Enikő (2024) III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia : Absztraktkötet. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-273-1 (online)

Kovács, Katalin (2024) Sportjátékok oktatásának kérdései napjainkban. A konstruktív pedagógia lehetőségei a testnevelésórán Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 47-69.

Kovács, Márk István, Horváth, Cintia (2024) Az amerikai sportok draftrendszerének beépítése az európai kézilabdázásban Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 93-105.

Kovács-Bogya, Tünde (2024) Az iskolai szorongás Paideia. 14 (1). pp. 45-56.

Kovácsné Duró, Andrea (2024) A levelező tagozatos szakmatanár szakos hallgatók által legszívesebben alkalmazott módszerek In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 79-95.

Krakkó, Eszter (2024) Vránková, Kamila. Metamorphoses of the sublime: From Ballads and Gothic Novels to Contemporary Anglo-American Children’s Literature [Bookreview] Pro&Contra. 6/2 pp. 87-92.

Kumar, Sandeep, Mittal, Gaurav, Kumar, Sunil (2024) A secure key authentication scheme for cryptosystems based on DLP in group ring Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Körei, Attila, Szilágyi, Szilvia (2024) Discovering epitrochoid curves with STEAM-based learning methods Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

L

Laczkó, Attila, Gombos, Zoltán, Bogár, Lilla, Tóth, László, Benczenleitner, Ottó (2024) Aszimmetriák felmérése és kiküszöbölése serdülőkorú kézilabdázó lányoknál Tétel nézet: Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 7-17.

Lengyel, Ákos (2024) Komárom városában élő nemesek vagyoni és jogi variabilitása a 19. században In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 119-140.

Lengyelné Molnár, Tünde (2024) Agria Média 2023 : „A magas szintű digitális kompetencia a jövő oktatásának kulcsa” (Agria Média 2023 és ICI-17 Információ- és Oktatástechnológiai konferencia Eger, 2023. október 12–13.). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-272-4

Lengyelné Molnár, Tünde (2024) Az innovatív curriculumfejlesztés és a hazai könyvtárak digitális transzformációjának hatásmechanizmusa In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 325-330.

Luterán-Turi, Sarolta (2024) Széchy (III.) Tamás és Széchy (II.) György részvétele a kora újkori rendi gyűléseken In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-118.

M

Magyar, Ágnes (2024) Creation Inspired by Music Paideia. 14 (1). pp. 103-115.

Magyar, Ágnes (2024) Digitális történetalkotás zenei impulzusra In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 60-67.

Magyar, Ágnes, Ambrús, Enikő Martina (2024) A digitális munkarend tapasztalatai pedagógusszemmel: kerekasztal-beszélgetés a Jászság középiskolai tanáraival Paideia. 14 (1). pp. 171-187.

Makkai, Máté, Bognár, József (2024) A labdarúgás oktatásának eredményessége az általános iskola 8. évfolyamában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 107-126.

Malik, Sandeep, Sharma, R. K., Sahai, Meena (2024) The structure of the unit group of the group algebras F₃ᵏD₆ₙ and FqD₄₂ Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Medovarszki, István (2024) A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 99-122.

Mogyorósi, Zsolt (2024) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia] Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Molnár, Csilla (2024) Olvasás a digitális kor előtt és után In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 289-293.

Molnár, Dávid (2024) Munkásmozgalmi irányzatok és az iparostanoncoktatás kérdése Egerben a dualizmus időszakában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 67-82.

Molnár, György, Nagy, Enikő (2024) A hatékony tanulás aktuális kérdéskörei - digitális kompetenciafejlesztés és digitális idegenvezetés kihívásai és lehetőségei napjainkban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 166-170.

Molnár, Marietta (2024) A problémaalapú tanulás – didaktikai megújulás a felsőoktatásban Paideia. 14 (1). pp. 57-70.

Murányi, Zoltán, Kovács, Mihály (2024) A fenntarthatósági nevelés aktuális kérdései – Egy nemzetközi felmérés előtt In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-48.

Muzsnay, Anna, Szabó, Csaba, Szeibert, Janka (2024) Retrieval practice – a tool to be able to retain higher mathematics even 3 months after the exam Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Márton, Laura (2024) Észak-Amerikai profi kosárlabdacsapatok a társadalom szolgálatában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 19-33.

Mészáros, Attila (2024) Big Data-alapú korpuszok alkalmazása a német mint idegen nyelv oktatásában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 267-273.

N

Nagy-Kondor, Rita (2024) Spatial intelligence: Why do we measure? Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Námesztovszki, Zsolt (2024) Az újvidéki egyetem magyar tannyelvű tanítóképző karának szerepvállalása a 21. századi kompetenciák fejlesztésében, a world robot olympiad verseny segítségével In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 294-301.

Négyesi, Péter (2024) A ChatGPT oktatásra gyakorolt hatásának vizsgálata In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 15-25.

O

Oldal, Vivien Franciska, Horváth, Cintia (2024) A kajak-kenu sportág integrálása a testnevelésbe Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 127-139.

Orgoványi-Gajdos, Judit, Virág, Irén (2024) Projektorientált tanulás és tanítás a gyakorlatban Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-267-0

P

Pap, Katalin, Popovics, Csilla, Tóth Ugyonka, Helga, Orgoványi-Gajdos, Judit (2024) A matematika és a természettudományos tantárgyakkal kapcsolatos tanulói attitűdöket befolyásoló tényezők Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 239-254.

Papp, Fruzsina (2024) Abusing Silence: Dehumanization through Silencing in Martin Koolhoven’s Brimstone Pro&Contra. 6/2 pp. 45-63.

Peterecz, Zoltán (2024) Pro&Contra : Central European Studies in Humanities. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Pogorelskiy, Sergey, Kocsis, Imre (2024) Designing structured cabling systems documentation and model by using Building Information Modeling – Literature review Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Pásztor-Horváth, Dóra, Bognár, József (2024) A kognitív képességfejlesztés: az innovatív eszközök alkalmazása testnevelésórákon Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (53. köt., 2022/2). Tanulmányok a sporttudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Sport. pp. 73-91.

Pócs, Tamás (2024) NEW RECORDS FOR THE LIVERWORT AND HORNWORT FLORA OF VIETNAM, 4. ‒ COLLECTIONS OF TRẦN NINH IN TAM ĐẢO MOUNTAINS, VIETNAM Acta Biologica Plantarum Agriensis. 12 (1). pp. 3-13.

R

Racsko, Réka (2024) A köznevelés digitális transzformációjának egri aspektusai: a 2009-2017-ig zajló iskolakísérletek médiadidaktikai elemzése In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 304-324.

Radnóti, Ágnes, Albert, László, Papp, Viktor, Dima, Bálint (2024) FIRST RECORDS OF LEPIOTA CYSTOPHORA (AGARICALES, BASIDIOMYCOTA) IN HUNGARY Acta Biologica Plantarum Agriensis. 12 (1). pp. 14-24. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Restás, Attila (2024) Kemény János erdélyi fejedelemségének historiográfiája : A neoabszolutizmus korától a dualizmusig. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 213-232.

Révész, László (2024) Adatok publikációhoz

S

Schmidtka, Ildikó (2024) Kutatási irányok feltérképezése a múzeumok és könyvtárak tudásmegosztó szerepéről In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 32-35.

Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes (2024) Sport auf Deutsch in der Grundschule? Ist das möglich? Paideia. 14 (1). pp. 133-143.

Sebők, Balázs (2024) The Social Changes of Szolnok County in the Period of Socialist Industrialization Paideia. 14 (1). pp. 147-157.

Simándi, Szilvia (2024) Online tanulókörök az élethosszig tartó tanulás folyamatában In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 26-30.

Simándi, Szilvia, Tengely, Adrienn (2024) Egy reformkori „jó gyakorlat” a közösségi tanulás területéről – a Nagyugróci kateketikai leánykör Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 57-66.

Sipos, Dóra, Kocsis, Imre (2024) On a method for measuring the effectiveness of mathematics teaching using delayed testing in technical contexts in engineering education Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Stefán, Antal Krisztián (2024) Piaci elemek és a szervezett bűnözés összefonódása : Egy bűnszövetkezet története. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 59-69.

Szabadkai, Vanda (2024) Óvoda-iskola átmenet: nézetek és gyakorlatok az óvodapedagógusok, a tanítók és a szülők szemszögéből Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 169-196.

Szabó, László Dávid (2024) A céltaxonómiák és kompetenciák fejlesztésének megjelenése a szlovákiai magyar nyelvű nyolcadik osztályos történelemtankönyv dualizmus korával foglalkozó fejezetében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 197-211.

Szaszkó, Rita (2024) Students’ reflections on online intercultural encounters during educational processes In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-74.

Szaszkó, Rita (2024) Tájékoztató szerzőknek magyar nyelvű cikkekhez Eszterházy Károly Katolikus Egyetem.

Szaszkó, Rita, Meehan, Melissa Rodriguez (2024) Preschool Education in an International Context: Findings of an Erasmus+ Higher Education Transatlantic Project Paideia. 14 (1). pp. 89-101.

Szegiová, Cyntia (2024) Okostelefonok az osztályteremben In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 280-288.

Szemere, Alexandra (2024) Contemporary Interpretations of the Concept of Race Pro&Contra. 6/2 pp. 5-24.

Szilasi, Zoltán (2024) A note on the Bricard property of projective planes Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Szász, Attila, Bánhelyi, Balázs (2024) Effective inclusion methods for verification of ReLU neural networks Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Szászi, Brigitta (2024) Környezeti nevelés és fenntarthatóságra oktatás az általános iskolák felső tagozatán – pedagógusok szemszögéből vizsgálva Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 213-227.

Széplaki, Ildikó (2024) Az oktatók módszerei az általános testnevelés keretein belül In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 111-122.

Szűts-Novák, Rita, Szűts, Zoltán (2024) Crowdsourcing, digitalizáció és mikrotörténet, az interaktív közgyűjtemény, a felhasználók szerepe a digitális tartalomgyűjtésben In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 36-40.

Sütő, Attila (2024) A Debreceni Szakképzési Centrum oktatói humán erőforrásának vizsgálata a megújult szakképzési rendszer és vállalati partnerintézmények kooperációja révén In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-109.

T

T. Nagy, László, Boda, István Károly, Tóth, Erzsébet (2024) A mesterséges intelligencia multimédiás lehetőségei, médiakonverziók In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 248-255.

Tarr, Bence, Szabó, István, Tőzsér, János (2024) Predicting somatic cell count in milk samples using machine learning Annales Mathematicae et Informaticae. ISSN 1787-6117 (Online)

Toldi, Lajos (2024) A tanulói motiváció kiaknázása intelligens oktatórendszerekben (kiaknázatlan elkötelezettség: a tanulói motiváció modellezése intelligens oktatórendszerekben) In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 216-228.

Tomolya, Róbert (2024) Dróntechnológia az osztályteremben: drónok használata a stem oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 234-246.

Touihri, Rabeb (2024) The US-Mexico Cinematic Border: Screening the Southbound Movement Pro&Contra. 6/2 pp. 65-86.

Turós, Mátyás (2024) Text mining of monologues by Waldorf and Montessori teacher trainers Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 255-274.

Tóth, Mariann (2024) The Present-Day Message of the Divine Comedy Paideia. 14 (1). pp. 159-168.

Tóth, Orsolya (2024) Erdély mint emlékezethely Bánffy Miklós Erdélyi történet című trilógiájának magyar és német recepciójában In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-58.

Tóth Ugyonka, Helga (2024) Kísérletek a kémiaórán: múlt, jelen, jövő Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 229-237.

U

Ujhelyi, Gábor (2024) Interaktív hangoskönyvek az oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 47-54.

V

Varró, Bernadett, Szaszkó, Rita, Bernhardt, Renáta (2024) Paideia (14/1.) : Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Jászberényi Campusának tudományos folyóirata - Journal of Eszterházy Károly Catholic University Jászberény Campus - Zeitschrift von der Katholischen Eszterházy Károly Universität Jászberényer Campus. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Z

Zagyváné Szűcs, Ida (2024) Középiskolás diákok énhatékonyságának vizsgálata In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 49-77.

Zagyváné Szűcs, Ida (2024) Tanulók önértékelésének alakulása az angol mint első idegen nyelv íráskészség fejlesztése területén egy longitudinális kutatás tükrében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 123-166.

É

Éger, Gábor (2024) Prozopográfiai adalékok kora újkori protestáns lelkipásztoraink életrajzához : Kérdések, kételyek, kiegészítések, konzekvenciák. In: Doktorandusz hallgatók XI. konferenciájának tanulmányai. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 193-211.

Érsek, Attila (2024) Hibrid oktatáshoz kapcsolódó kutatási eredmények történelmi források feldolgozásával 11-12. évfolyamon In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 202-215.

A lista elkészítésének dátuma Mon Oct 21 18:50:55 2024 CEST.