Tallózás dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző neve | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Y | Z | É
Találatok száma: 76.

A

Abonyi-Tóth, Andor, Tóth-Mózer, Szilvia (2018) A Canvas LMS használatának tapasztalatai az ELTE képzéseiben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 49-57.

Antal, Bálint, Tavares, Mayo Kayann Guerra Silva, Kovács, László, Harangi, Balázs, Lázár, István, Nagy, Brigitta, Kovács, György, Szakács, József, Tóth, János, Pető, Tünde, Csutak, Adrienne, Hajdu, András (2018) Data analysis applied to diabetic retinopathy screening: Performance evaluation Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 3-9. ISSN 1787-6117

Antal, Péter (2018) Innovációk az általános iskolai olvasás-fejlesztésben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 87-90.

B

Baják, Imre, Baják, Szabolcs, Gubán, Ákos (2018) Az információs rendszerek tervezésének elmélete és egy példa gyakorlati megvalósítására a közigazgatásban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 193-199.

Bakó, Mária (2018) The efficiency of classification in imperfect databases: Comparing kNN and correlation clustering Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 11-20. ISSN 1787-6117

Baranová, Lucia, Katreničová, Ivana (2018) Role of Descriptive geometry course in development of students’ spatial visualization skills Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 21-32. ISSN 1787-6117

Batra, Prashant (2018) On Fibonacci-type polynomial recurrences of order two and the accumulation points of their set of zeros Annales Mathematicae et Informaticae. 49. p. 33. ISSN 1787-6117

Bukor, József, Csiba, Peter (2018) Best bounds for dispersion of ratio block sequences for certain subsets of integers Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 55-60. ISSN 1787-6117

Bálint, Csaba, Valasek, Gábor (2018) Interactive Rendering Framework for Distance Function Representations Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 5-13. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Bényi, Beáta (2018) Restricted lonesum matrices Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 43-54. ISSN 1787-6117

C

Catarino, Paula (2018) On hyperbolic k-Pell quaternions sequences Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 61-73. ISSN 1787-6117

Chattopadhyay, Shrimoyee (2018) Beyond Borders : A Review of Jopi Nyman’s Displacement, Memory, and Travel in Contemporary Migrant Writing. Pro&Contra. 1 pp. 97-101. ISSN 2630-8916

Czeglédi, László (2018) Adaptív tanulási környezetek könyvtári támogatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 11-15.

D

Dani, Erzsébet, Csernoch, Mária (2018) A hiperfigyelmi információszerzéstől a mélyfigyelmi algoritmizálásig : A wsw-hy-de. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 16-26.

Domonkosi, Ágnes (2018) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

F

Fazekas, István, Perecsényi, Attila (2018) Scale-free property of the weights in a random graph model Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 15-22. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Fodor, Zoltán (2018) Possible planning technique in Content Based Instruction In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 98-103.

Forgó, Sándor (2018) A levelező oktatástól a távtanuláson át a közösségi tartalomszervezésig és a tanulásig : Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 151-156.

Furcsa, Laura, Koltay, Tibor, Kissné Bernhardt, Renáta (2018) Paideia (VI/1.) : Az Eszterházy Károly Egyetem Jászberényi Campusának online folyóirata. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Fábián, Máté (2018) Some Historiographical and Methodological Issues of 20th Century Hungarian Biography Writing Pro&Contra. 1 pp. 5-27. ISSN 2630-8916

G

Goy, Taras (2018) On identities with multinomial coefficients for Fibonacci-Narayana sequence Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 75-84. ISSN 1787-6117

Gueth, Krisztián (2018) Diophantine triples in a Lucas-Lehmer sequence Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 85-100. ISSN 1787-6117

H

Hambalik, Alexander, Marák, Pavol (2018) Virtuális laboratórium biometria témájú oktatáshoz és kutatáshoz In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 200-206.

Harsányi, Mihály (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Herzog, Csilla, Racsko, Réka (2018) A médiatudatosság fejlesztésének lehetőségei a digitális átállás korában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 27-33.

Hoffmann, Miklós (2018) Annales Mathematicae et Informaticae (48.) Eger, Eszterházy Károly University - Institute of Mathematics and Informatics.

Holl, András (2018) Újragondolt repozitóriumok In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 104-109.

Horváth, Győző (2018) A web-based programming environment for introductory programming courses in higher education Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 23-32. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

I

Imre, Anna, Révész, László, Pajtókné Tari, Ilona (2018) A végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója módszertani fejlesztések által Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-94-9 (Print), ISBN 978-963-496-001-0 (Online)

J

Janurikné Soltész, Erika, Kovács, Cintia (2018) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztését célzó digitális tananyag összehasonlító hatékonyságvizsgálata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 110-116.

Jebelean, Tudor, Kusper, Gábor, Medve, Anna (2018) Case studies in certified software development In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 207-210.

K

K. Nagy, Emese (2018) Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-79-6 (Print), ISBN 978-615-5621-88-8 (Online)

Khadir, Omar, Németh, László, Szalay, László (2018) On sunlet graphs connected to a specific map on {1, 2, . . . , p − 1} Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 101-107. ISSN 1787-6117

Kiss, László (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére] Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Koltay, Tibor (2018) A kritikai információs műveltség pedagógiai útjai In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 34-39.

Kovács, László, Agárdi, Anita, Debreceni, Bálint (2018) Effciency Analysis of the Vertex Clustering in Solving the Traveling Salesman Problem Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 33-42. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

L

Ládiné Szabó, Tünde (2018) Hasznos társ az oktatásban : Tankockázzunk együtt! In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 119-126.

M

Mező, Katalin (2018) Különleges bánásmód és médiainformatika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 127-134.

Molnár, György (2018) Saját IKT és mobilkommunikációs eszközök élményalapú használatának lehetőségei felsőoktatási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 58-64.

N

Nagy, György (2018) A technológiai környezet és az alsó tagozatos környezetismeret oktatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 40-45.

Nagy, Richárd, Szabó, Szilárd, Kerényi, Attila, Bálo, Borbála (2018) Interrelation among precipitation and element-content of grape Vitis vinifera L. cv. Kékfrankos, grown in different terroirs Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 108-122. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Nemouchi, Hamza, Sztrik, János (2018) Performance evaluation of finite-source cognitive radio networks with non-reliable services using simulation Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 109-122. ISSN 1787-6117

Nádasi, András, Lengyelné Molnár, Tünde, Antal, Péter, Czeglédi, László, Kis-Tóth, Lajos, Göncziné Kapros, Katalin, Kvaszingerné Prantner, Csilla (2018) Agria Média 2017 - „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” : Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ; ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia (Eger, 2017. október 11–13.). Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-86-4 (PDF)

Nádasi, András János (2018) Humán teljesítménytechnológia és oktatási rendszerfejlesztés a tanárképzés területén In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 65-74.

P

Pacsuta, István, Hadnagy, József (2018) Az értékválasztás és a közösségi oldalak felhasználásának kapcsolata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 166-174.

Papp, Dorottya, Pataki, Norbert (2018) Bypassing Memory Leak in Modern C++ Realm Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 43-50. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Pató Gáborné Dr. Szűcs, Beáta (2018) PaTeNt© JD5T© - 3D munkaköri leírások alkalmazása az oktatásban és a munkaerő piac kompetencia szükséglet meghatározásában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 211-215.

Pántya, Róbert (2018) Algoritmikus robot-gimnasztika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 135-140.

Péterffy, Gergely (2018) Railway Traffic in Southwest Hungary After World War II Pro&Contra. 1 pp. 29-57. ISSN 2630-8916

R

Rakita, Eszter (2018) Migrations of Hungarian Peasants into and out of a Village at the Borders of Budapest : Social and Economic Changes in Vecsés in the Early 20th Century. Pro&Contra. 1 pp. 59-79. ISSN 2630-8916

Reeb, Catherine, Marline, Lovanomenjanahary, Rabeau, Lucile, Andriamanantena, Ainazo, Andriamiarisoa, Roger Lala, Ranarijaona, Hery-Lisy, Pócs, Tamás (2018) A survey of Marchantiales from Madagascar Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 3-72. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Révész, László, K. Nagy, Emese, Falus, Iván (2018) A Komplex Alapprogram koncepciója Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-80-2 (Print), ISBN 978-615-5621-87-1 (Online)

S

Sass-Gyarmati, Andrea, Pócs, Tamás (2018) Bryofloristical data from the Apuseni Mountains (Romanian Western Carpathians, Transilvania) 2. Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 73-89. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Schwendtner, Tibor (2018) Humboldt közoktatási reformjai emberképének fényében In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-83.

Shattuck, Mark (2018) Some formulas for the restricted r-Lah numbers Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 123-140. ISSN 1787-6117

Simándi, Szilvia (2018) Tanulókörök - közösségi tanulás In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 175-180.

Stachel, Hellmuth (2018) Reflection in quadratic surfaces Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 51-64. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szabó, Gábor, Kovács, László (2018) Benchmarking morphological analyzers for the Hungarian language Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 141-166. ISSN 1787-6117

Szathmary, Laszlo (2018) Finding frequent closed itemsets with an extended version of the Eclat algorithm Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 75-82. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szopkó, Dóra, Dulai, Sándor (2018) Environmental factors affecting the heat stability of the photosynthetic apparatus Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 90-107. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Számel, Bence, Szabó, Géza (2018) Functional model of a decision support tool for Air Traffic Control supervisors Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 65-73. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szűcs, Péter (2018) New data on the distribution of Campylopus introflexus (Hedw.) Brid. in Hungary Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 133-139. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Szűcs, Péter, Baranyi, Gergely, Fintha, Gabriella (2018) The Bryophyte flora of the park of Mátrai Gyógyintézet Sanatorium (NE Hungary) Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 123-132. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Sárkány, Péter, Schwendtner, Tibor (2018) A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-086-7

T

Tarnóc, András (2018) Eger Journal of American Studies (Vol. 15.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Tengely, Adrienn (2018) Types of the autonomous learning in the light of historical sources In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 181-190.

Tóth, Ákos, Kunkli, Roland (2018) An automated method for generating customizable cages using barycentric coordinates Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 167-180. ISSN 1787-6117

Tóthné Parázsó, Lenke (2018) Értékelés–mérés tapasztalatai a pedagógiai gyakorlatban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 141-147.

V

Valasek, Gábor (2018) Generating Distance Fields from Parametric Plane Curves Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 83-91. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Vincze, Csaba, Kovács, Zoltán, Csorvássy, Zsuzsanna (2018) On the generalization of Erdos-Vincze’s theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 181-197. ISSN 1787-6117

Virág, Irén, Ugrai, János (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Várkonyi, Péter (2018) Kompolt : The Divided Village. Pro&Contra. 1 pp. 81-95. ISSN 2630-8916

Y

Yamada, Tomohiro (2018) Addendum and corrigenda to the paper “Infinitary superperfect numbers” Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 199-201. ISSN 1787-6117

Z

Zörög, Zoltán (2018) ERP oktatási modell e-learning tananyagokkal In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 75-84.

É

Érsek, Attila (2018) A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 91-97.

A lista elkészítésének dátuma Mon Apr 22 21:02:06 2019 CEST.