Tallózás dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző neve | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Y | Z | É
Találatok száma: 218.

A

Abonyi-Tóth, Andor, Tóth-Mózer, Szilvia (2018) A Canvas LMS használatának tapasztalatai az ELTE képzéseiben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 49-57.

Alami, Soukayna (2018) A Glimpse of the Body in the Nineteenth Century : A General Paralysis [Könyvismertetés]. Eger Journal of English Studies. 18. pp. 79-83. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Ambrus, László (2018) Heves megyeiek az amerikai hadsereg sorozóbizottságai előtt 1917-ben Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 7-27. ISSN 2560-2144

Angyal, László (2018) Nyelvi tallózás Felső-Ipoly mente történeti helynevei között Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 33-46. ISSN 2631-0198

Antal, Bálint, Tavares, Mayo Kayann Guerra Silva, Kovács, László, Harangi, Balázs, Lázár, István, Nagy, Brigitta, Kovács, György, Szakács, József, Tóth, János, Pető, Tünde, Csutak, Adrienne, Hajdu, András (2018) Data analysis applied to diabetic retinopathy screening: Performance evaluation Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 3-9. ISSN 1787-6117

Antal, Péter (2018) Innovációk az általános iskolai olvasás-fejlesztésben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 87-90.

Antal, Éva (2018) Irónia és Bildung : 18. századi brit női neveléskritikák. In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 123-136.

Antal, Éva, Czeglédi, Csaba (2018) Eger Journal of English Studies (Vol. 18.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

B

Baják, Imre, Baják, Szabolcs, Gubán, Ákos (2018) Az információs rendszerek tervezésének elmélete és egy példa gyakorlati megvalósítására a közigazgatásban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 193-199.

Bakó, Mária (2018) The efficiency of classification in imperfect databases: Comparing kNN and correlation clustering Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 11-20. ISSN 1787-6117

Ballabás, Dániel (2018) A birtokviszonyok hű tükre? – Az örökös jogú főrendházi tagok létszámának alakulását befolyásoló tényezők az 1885. évi reformot követő időszakban. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 29-43. ISSN 2560-2144

Baranová, Lucia, Katreničová, Ivana (2018) Role of Descriptive geometry course in development of students’ spatial visualization skills Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 21-32. ISSN 1787-6117

Baranyi, Aranka (2018) Tipifying the financial position of the Hungarian Corporate Sector in the period between 2006 and 2015 Journal of Central European Green Innovation. 3. pp. 13-35. ISSN 2064-3004

Bartók, Béla (2018) Máriafalva(Római katolikus lányok és asszonyok segítsége a kárpáti falvak újjáépítésében 1915–1916 között) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 45-57. ISSN 2560-2144

Batra, Prashant (2018) On Fibonacci-type polynomial recurrences of order two and the accumulation points of their set of zeros Annales Mathematicae et Informaticae. 49. p. 33. ISSN 1787-6117

Bekéné Zelencz, Katalin (2018) A bölcsődés korú gyermekek nevelésének kérdései Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 73-80. ISSN 0230-0435

Bodnár, Ágnes (2018) The Indian Captivity Narrative as a Prototype of Early American Fiction Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 9-17. ISSN 1786-2337

Bodnár, Ágnes (2018) Tarnóc, András. Erőszak és megváltás: az indián fogságnapló mint az amerikai eredetmítosz sarokköve Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 89-93. ISSN 1786-2337

Bozsik, Gabriella (2018) Gondolatok a színnevek helyesírásának tanításáról Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 173-179. ISSN 2631-0198

Bozsik, Norbert (2018) A kelet- közép európai országok energiafelhasználásának elemzése Journal of Central European Green Innovation. 3. pp. 37-63. ISSN 2064-3004

Bukor, József, Csiba, Peter (2018) Best bounds for dispersion of ratio block sequences for certain subsets of integers Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 55-60. ISSN 1787-6117

Bálint, Csaba, Valasek, Gábor (2018) Interactive Rendering Framework for Distance Function Representations Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 5-13. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Bátoriné Misák, Marianna (2018) „…egy okos, értelmes tanítókat képező intézetnek fel álíthatása…” Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 15-23. ISSN 0230-0435

Bényi, Beáta (2018) Restricted lonesum matrices Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 43-54. ISSN 1787-6117

Béres, Judit, Egervári, Dóra (2018) Read (Each)Other! : The living library initiative at the University of Pécs. Paideia (VI/1.). pp. 7-16. ISSN 2631-1666

Bíró, Ferenc (2018) Helynévalkotó domborzati köznevek a Körösök vidékén Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 11-22. ISSN 2631-0198

C

Catarino, Paula (2018) On hyperbolic k-Pell quaternions sequences Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 61-73. ISSN 1787-6117

Chattopadhyay, Shrimoyee (2018) Beyond Borders : A Review of Jopi Nyman’s Displacement, Memory, and Travel in Contemporary Migrant Writing. Pro&Contra. 1 pp. 97-101. ISSN 2630-8916

Cora, Zoltán (2018) From Rhetoric to Psychology : The Metamorphosis of the Sublime in Eighteenth-Century British Literary Aesthetics (1700–1740). Eger Journal of English Studies. 18. pp. 17-36. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Csipkés, Margit (2018) Egy mezőgazdasági vállalkozás versenyhelyzetének vizsgálata ágazati mutatókkal Journal of Central European Green Innovation. 4. pp. 31-46. ISSN 2064-3004

Csipkés, Margit (2018) A főbb szántóföldi növények költség- és jövedelem helyzetének elemzése Magyarországon Journal of Central European Green Innovation. 4. pp. 47-64. ISSN 2064-3004

Csiszárik, Katalin, Domonkosi, Ágnes (2018) A gyógyító-beteg viszonylat megszólítási változatai egy mozgásszervi rehabilitációs osztály gyakorlatközösségében Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 109-127. ISSN 2631-0198

Czeglédi, László (2018) Adaptív tanulási környezetek könyvtári támogatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 11-15.

Czók, Brigitta (2018) „Belső szobák” hangjai: koreai nők szerepe és oktatása a 19-20. század fordulójától 1945-ig. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 43-56. ISSN 2630-9742

D

Dani, Erzsébet, Csernoch, Mária (2018) A hiperfigyelmi információszerzéstől a mélyfigyelmi algoritmizálásig : A wsw-hy-de. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 16-26.

Dinnyés, Patrik (2018) II. József császár oroszországi útjai (1780, 1787) a magyar szakirodalomban I. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 59-81. ISSN 2560-2144

Dolmányos, Péter (2018) Myth versus History in Contemporary Irish Poetry Eger Journal of English Studies. 18. pp. 55-64. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Domonkosi, Ágnes (2018) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 44. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Domonkosi, Ágnes, Ludányi, Zsófia (2018) Írásbeli kapcsolattartás a hallgató-oktató viszonyban: szokásrendek és problémák a nyelvi reflexiók tükrében Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 89-107. ISSN 2631-0198

E

Erdei, Róbert (2018) A nehézségekkel való megküzdés segítése és lehetőségei Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 99-114. ISSN 0230-0435

Eszes, Barbara, Furcsa, Laura (2018) A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és pedagógusjelöltek körében Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 115-130. ISSN 0230-0435

F

Fazekas, István, Perecsényi, Attila (2018) Scale-free property of the weights in a random graph model Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 15-22. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Fazekas Balofh, István (2018) Alkotó rajztanárok a sárospataki tanítóképzőben a kezdetektől napjainkig Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 49-71. ISSN 0230-0435

Feróné Komolay, Anikó (2018) Az óvodapedagógus-képzés évtizedei Sárospatakon Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 41-47. ISSN 0230-0435

Fodor, Zoltán (2018) Effectiveness of Content Based Instruction for beginner bilingual science teachers Paideia (VI/1.). pp. 17-29. ISSN 2631-1666

Fodor, Zoltán (2018) Possible planning technique in Content Based Instruction In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 98-103.

Fodor, Zoltán (2018) A teljeskörű nevelés lehetőségei : Kutatási eredmények elemzése pályakezdőknek a tanórán kívüli tanulói tevékenységek szervezéséhez, azaz a csengőszó rejtett üzenete. Paideia (VI/1.). pp. 113-126. ISSN 2631-1666

Forgó, Sándor (2018) A levelező oktatástól a távtanuláson át a közösségi tartalomszervezésig és a tanulásig : Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 151-156.

Furcsa, Laura (2018) The role of aptitude in the failure or success of foreign language learning Paideia (VI/1.). pp. 31-39. ISSN 2631-1666

Furcsa, Laura, Koltay, Tibor, Kissné Bernhardt, Renáta (2018) Paideia (VI/1.) : Az Eszterházy Károly Egyetem Jászberényi Campusának online folyóirata. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Furcsa, Laura, Orbán, Ágnes (2018) Iskolakezdési dilemmák sajátos nevelési igényű gyermekek esetében : Egy autista ikerpár esettanulmánya. Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 89-97. ISSN 0230-0435

Fábián, Máté (2018) Some Historiographical and Methodological Issues of 20th Century Hungarian Biography Writing Pro&Contra. 1 pp. 5-27. ISSN 2630-8916

Fábián, Máté (2018) A huszadik századi magyar életrajzírás néhány historiográfiai és módszertani kérdése : Adalékok egy készülő életrajzhoz. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 83-98. ISSN 2560-2144

Fáy, Tamás, Murányi-Zagyvai, Márta (2018) Determinativkomposita in den Idial4p-Modulen Önologie (Deutsch als Fachfremdsprache)und Gefahrguttransport (Ungarisch als Fachfremdsprache. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 95-110. ISSN 2630-9513

Földy, Ferenc (2018) Emlékezés tanítóképzős diák- és tanáréveimre Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 33-36. ISSN 0230-0435

Fülep, Ádám (2018) A könyvtártudomány hazai metamorfózisa: az információtudomány (ki)alakulása Kovács Mátétól napjainkig. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 137-144. ISSN 2630-9742

G

Gaweł-Mirocha, Anna (2018) Separation anxiety and school phobia: A diagnostic analysis and propositions of the therapeutic work Paideia (VI/1.). pp. 41-51. ISSN 2631-1666

Gebei, Sándor (2018) A „Kenyérbéke” – az első breszti béke, 1918. február 9. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 99-112. ISSN 2560-2144

Goy, Taras (2018) On identities with multinomial coefficients for Fibonacci-Narayana sequence Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 75-84. ISSN 1787-6117

Gueth, Krisztián (2018) Diophantine triples in a Lucas-Lehmer sequence Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 85-100. ISSN 1787-6117

Guszmann, Gergely (2018) Nacionalizmus és reprezentáció : A hindu nacionalizmus rövid történeti áttekintése Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 113-128. ISSN 2560-2144

Győrffy, Alexandra (2018) A humor motiváló szerepe az oktatásban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 181-192. ISSN 2631-0198

H

Hambalik, Alexander, Marák, Pavol (2018) Virtuális laboratórium biometria témájú oktatáshoz és kutatáshoz In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 200-206.

Harsányi, Mihály (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Harsányi, Mihály (2018) Vergleichende Untersuchung adjektivischer Bildungen auf -trächtig und -schwanger. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 51-84. ISSN 2630-9513

Herzog, Csilla, Racsko, Réka (2018) A médiatudatosság fejlesztésének lehetőségei a digitális átállás korában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 27-33.

Herédi, Rebeka (2018) A mese és az identifikáció kapcsolata Paideia (VI/1.). pp. 149-156. ISSN 2631-1666

Hoffmann, Miklós (2018) Annales Mathematicae et Informaticae (48.) Eger, Eszterházy Károly University - Institute of Mathematics and Informatics.

Holl, András (2018) Újragondolt repozitóriumok In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 104-109.

Hollósi, Hajnalka Zsuzsanna, Körei, László, Vincze, Tamás (2018) Van-e gyógymód a bibliofóbiára? Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 219-230. ISSN 0230-0435

Horváth, Győző (2018) A web-based programming environment for introductory programming courses in higher education Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 23-32. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Horváth, Orsolya (2018) Luther a filozófáról és az egyetemi reform In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-21.

Hábenciusné Balla, Andrea (2018) Pillanatképek a jászberényi könyvtárosképzés történetéből Paideia (VI/1.). pp. 127-137. ISSN 2631-1666

Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók Paideia (VI/1.). pp. 139-148. ISSN 2631-1666

I

Imre, Anna, Révész, László, Pajtókné Tari, Ilona (2018) A végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciója módszertani fejlesztések által Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-94-9 (Print), ISBN 978-963-496-001-0 (Online)

J

Janurikné Soltész, Erika, Kovács, Cintia (2018) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztését célzó digitális tananyag összehasonlító hatékonyságvizsgálata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 110-116.

Jebelean, Tudor, Kusper, Gábor, Medve, Anna (2018) Case studies in certified software development In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 207-210.

Joó, Mária (2018) Emil és az ő Zsófája. A polgári család ideálja Rousseau-nál In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 105-121.

Jánk, István (2018) Magyartanárok nyelvi előítéletessége határon innen és túl Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 69-78. ISSN 2631-0198

K

K. Nagy, Emese (2018) Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-79-6 (Print), ISBN 978-615-5621-88-8 (Online)

Kalcsó, Gyula (2018) Nyelvjárási alakváltozatok Károlyi Gáspár Két konyo című művében Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 59-67. ISSN 2631-0198

Kelemen, Judit (2018) 160 éves a sárospataki pedagógusképzés Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 9-14. ISSN 0230-0435

Kertész, István (2018) A mükénéi hagyományok továbbélése az ókori Makedónia sportéletében. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 129-140. ISSN 2560-2144

Khadir, Omar, Németh, László, Szalay, László (2018) On sunlet graphs connected to a specific map on {1, 2, . . . , p − 1} Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 101-107. ISSN 1787-6117

Kiss, László (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére] Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Kiss, László (2018) A hazai nemzeti karakter-kutatás és az etnográfia kezdetei. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 141-154. ISSN 2560-2144

Kissné Gombos, Katalin (2018) Tudattalan tanári pályaválasztás és a kötődési stílus összefüggése Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 207-218. ISSN 0230-0435

Klem, Dénes (2018) A magyar református énektanítás fejlődése a XVIII–XIX. század folyamán Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 9-16. ISSN 2630-9742

Kolozsvári, Csaba (2018) A tanulási zavar- és tanulási nehézség kategóriába sorolt tanulók középiskola-választási szempontjai. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 145-156. ISSN 2630-9742

Koltay, Tibor (2018) New literacies meet school pedagogy: preliminary considerations Paideia (VI/1.). pp. 53-62. ISSN 2631-1666

Koltay, Tibor (2018) A kritikai információs műveltség pedagógiai útjai In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 34-39.

Kovács, Györgyi (2018) A tanári pálya vonzóvá tételének technikái Finnországban. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 69-77. ISSN 2630-9742

Kovács, Helga (2018) Várnevek a névtani szakmunkákban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 23-32. ISSN 2631-0198

Kovács, László (2018) A művészeti nevelés dimenziói egy egri gimnázium történeti múltjában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 17-29. ISSN 2630-9742

Kovács, László, Agárdi, Anita, Debreceni, Bálint (2018) Effciency Analysis of the Vertex Clustering in Solving the Traveling Salesman Problem Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 33-42. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Kozma, Gábor, Szilágyiné Czimre, Klára, Teperics, Károly, Szabó, György, Fazekas, István (2018) A megújuló energiaforrások elterjedését szolgáló európai uniós támogatások jellegzetességei a 2007-2013 közötti költségvetési időszakban Magyarországon Journal of Central European Green Innovation. 3. pp. 65-86. ISSN 2064-3004

Krakkó, Eszter (2018) Narratives Reconsidered (Gaál-Szabó Péter, ed. Intertextuality, Intersubjectivity and Narrative Identity) [Book review] Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 95-98. ISSN 1786-2337

Kristóf, Ilona (2018) Giovanni Battista Bonzagno pályája. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 155-165. ISSN 2560-2144

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

L

Laczházi, Gyula (2018) Die Rezeption der deutschen empirischen Psychologie und Anthropologie im Königreich Ungarn und in Transsylvanien um 1800. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 143-159. ISSN 2630-9513

Lehoczky, Éva (2018) Journal of Central European Green Innovation (6/3.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Lehoczky, Éva (2018) Journal of Central European Green Innovation (6/4.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Loboczky, János (2018) Az „esztétikai nevelés” jelentősége és értelme (’Bedeutung’) Schiller művészetelméleti írásaiban In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 51-61.

Ládiné Szabó, Tünde (2018) Hasznos társ az oktatásban : Tankockázzunk együtt! In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 119-126.

Ládiné Szabó, Tünde (2018) Tankocka az oktatásban : Tankockázzunk együtt! Paideia (VI/1.). pp. 157-167. ISSN 2631-1666

Ládiné Szabó, Tünde (2018) Tankocka az oktatásban Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 245-254. ISSN 0230-0435

Lőkös, Péter (2018) Das Ungarnbild der österreichischen Presse zwischen 1919 und 1921. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 111-128. ISSN 2630-9513

Lőrincz, Julianna (2018) Arany János népies és archaikus nyelvi elemeinek fordítása Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 141-152. ISSN 2631-0198

M

Magyar, Krisztina (2018) Michael Osborn : Michael Osborn on Metaphor and Style [Könyvismertetés]. Eger Journal of English Studies. 18. pp. 85-87. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Magyar, Ágnes (2018) Kerekasztal-beszélgetés középiskolásokkal olvasási szokásokról, attitűdökről, élményekről Paideia (VI/1.). pp. 169-177. ISSN 2631-1666

Makai, jános (2018) Vszevolod fejedelem a nyugati történetírásban. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 165-179. ISSN 2560-2144

Mariana, Szapuová (2018) A feminista tudománykritika paradigmáinak szerepe a (természet)tudományos (nő)nevelésben In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 137-152.

Mester, Béla (2018) „Szellem” versus „józan ész”: A sensus communis fogalmának parasztossá tétele és elidegenítése a magaskultúrától a filozófa és a nemzeti kultúra viszonyáról folytatott 19. századi vitákban In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 85-102.

Mező, Katalin (2018) Különleges bánásmód és médiainformatika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 127-134.

Mikó, Attiláné (2018) Játékosítás az alsó tagozatban : Fókuszban a Storyline. Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 255-264. ISSN 0230-0435

Miskei, Antal (2018) Két középkori kiváltságlevél (Adalékok a „kovini/kevei rácok” 15. századi történetéhez) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 181-193. ISSN 2560-2144

Mogyorósi, Zsolt (2018) A tanári pálya néhány sajátossága, népszerűségének jellemzői és a rekrutációs eljárások Hollandiában. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 79-96. ISSN 2630-9742

Molnár, György (2018) Saját IKT és mobilkommunikációs eszközök élményalapú használatának lehetőségei felsőoktatási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 58-64.

Molnár, Judit (2018) Space and Memory Construction in Robert Majzels’s City of Forgetting Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 19-28. ISSN 1786-2337

Murányi-Zagyvai, Márta (2018) Multisegmentale Kurzwörter in deutschen und ungarischen politischen Reden. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 25-49. ISSN 2630-9513

N

Nagy, Annamária (2018) Harmonikus óvoda- iskola átmenet határon innen és túl Paideia (VI/1.). pp. 179-194. ISSN 2631-1666

Nagy, Annamária (2018) A harmonikus óvoda-iskolaátmenet koncepciója a Vajdaságban Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 81-88. ISSN 0230-0435

Nagy, György (2018) A technológiai környezet és az alsó tagozatos környezetismeret oktatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 40-45.

Nagy, Richárd, Szabó, Szilárd, Kerényi, Attila, Bálo, Borbála (2018) Interrelation among precipitation and element-content of grape Vitis vinifera L. cv. Kékfrankos, grown in different terroirs Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 108-122. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Nagyné Klujber, Márta (2018) Nézetek a pedagógusszerepekről pedagógusjelöltek szemével. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 157-169. ISSN 2630-9742

Nemouchi, Hamza, Sztrik, János (2018) Performance evaluation of finite-source cognitive radio networks with non-reliable services using simulation Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 109-122. ISSN 1787-6117

Nyikos, Dániel (2018) Preventing Collapse of Race in Kim Eger Journal of English Studies. 18. pp. 37-54. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Nádasi, András, Lengyelné Molnár, Tünde, Antal, Péter, Czeglédi, László, Kis-Tóth, Lajos, Göncziné Kapros, Katalin, Kvaszingerné Prantner, Csilla (2018) Agria Média 2017 - „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” : Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ; ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia (Eger, 2017. október 11–13.). Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-86-4 (PDF)

Nádasi, András János (2018) Humán teljesítménytechnológia és oktatási rendszerfejlesztés a tanárképzés területén In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 65-74.

O

Onder, Csaba (2018) “Fake News” : Harry Potter and the Discourse about Reality. Eger Journal of English Studies. 18. pp. 65-77. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Ondrišová, Miriam, Lichnerová, Lucia (2018) A survey of graduates in library and information studies at Comenius University Bratislava (Slovakia) Paideia (VI/1.). pp. 63-75. ISSN 2631-1666

Oszlánczi, Tímea (2018) A tanuláshoz és művelődéshez való jog szabályozásának története Magyarországon. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 57-66. ISSN 2630-9742

P

Pacsuta, István (2018) The status of the young - the results of a youth research Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 193-206. ISSN 0230-0435

Pacsuta, István, Hadnagy, József (2018) Az értékválasztás és a közösségi oldalak felhasználásának kapcsolata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 166-174.

Pap, József (2018) Dr. Misóczki Lajos köszöntése. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. p. 4. ISSN 2560-2144

Papp, Dorottya, Pataki, Norbert (2018) Bypassing Memory Leak in Modern C++ Realm Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 43-50. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Pató Gáborné Dr. Szűcs, Beáta (2018) PaTeNt© JD5T© - 3D munkaköri leírások alkalmazása az oktatásban és a munkaerő piac kompetencia szükséglet meghatározásában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 211-215.

Perjés, István (2018) Nevelésflozófai rétegződések. A megértés, a szabadság, az önazonosság és a cselekvőképesség problematikája az intézményes pedagógiában In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 155-195.

Peterecz, Zoltán (2018) American Exceptionalism in American Foreign Policy Hilde Restad, American Exceptionalism: An Idea That Made a Nation and Remade the World [Book review] Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 99-103. ISSN 1786-2337

Peterecz, Zoltán (2018) Pro&contra : Central European Studies in Humanities. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Peterecz, Zoltán (2018) The Trump Phenomenon and the Question of Historical Analogies Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 29-39. ISSN 1786-2337

Pilarský, Jiří (2018) Attributsätze zu nicht-nominalen Köpfen. Eine kontrastive Studie Deutsch-Ungarisch. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 7-23. ISSN 2630-9513

Pinczés, N., Györgyi (2018) Literatur im DaF-Unterricht in Mittelschulen. Innovative Lehrmethoden im deutschen literarischen Klub im Egri Dobó István Gymnasium. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 161-167. ISSN 2630-9513

Pinczésné Palásthy, Ildikó (2018) A magatartási problémák és a drámapedagógusok Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 181-192. ISSN 0230-0435

Popp, József, Harangi-Rákos, Mónika, Szenderák, János, Oláh, Judit (2018) Regionális különbségek a főbb mezőgazdasági ágazatokban Magyarországon Journal of Central European Green Innovation. 3. pp. 87-114. ISSN 2064-3004

Prókai, Margit (2018) Könyvtárak – literáció – változó tudáskörnyezet Paideia (VI/1.). pp. 195-204. ISSN 2631-1666

Pukánszky, Béla (2018) Gyermekkép, romantika, „romantikus gyermekkép” In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-50.

Pántya, Róbert (2018) Algoritmikus robot-gimnasztika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 135-140.

Pásztor, Andrásné (2018) Az Árvay József Gyakorló Általános Iskola munkája 1979-től 2008-ig Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 37-40. ISSN 0230-0435

Péterffy, Gergely (2018) Railway Traffic in Southwest Hungary After World War II Pro&Contra. 1 pp. 29-57. ISSN 2630-8916

R

Raisz, Rózsa (2018) Egy szállóige forrása és jelentésváltozásai: Nem boldog a magyar Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 153-160. ISSN 2631-0198

Rakita, Eszter (2018) „Amerika dollárja…csábítja népünket évente ezrével a vészes idegenbe” : A nagy kivándorlás képe az Eger című lapban (1880–1914). Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 195-210. ISSN 2560-2144

Rakita, Eszter (2018) Migrations of Hungarian Peasants into and out of a Village at the Borders of Budapest : Social and Economic Changes in Vecsés in the Early 20th Century. Pro&Contra. 1 pp. 59-79. ISSN 2630-8916

Raszka, Renáta (2018) Money as empirical phenomenon as seen from a child's perspective: A study for understanding the world of economics from children's perspective Paideia (VI/1.). pp. 77-90. ISSN 2631-1666

Reeb, Catherine, Marline, Lovanomenjanahary, Rabeau, Lucile, Andriamanantena, Ainazo, Andriamiarisoa, Roger Lala, Ranarijaona, Hery-Lisy, Pócs, Tamás (2018) A survey of Marchantiales from Madagascar Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 3-72. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Reisinger, Adrienn (2018) Different ways of contribution of education system to active citizenship : A methodological review. Journal of Central European Green Innovation. 4. pp. 13-30. ISSN 2064-3004

Rási, Szilvia (2018) Nyelvjárási attitűdvizsgálat egy határ menti településen Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 79-87. ISSN 2631-0198

Révész, László, K. Nagy, Emese, Falus, Iván (2018) A Komplex Alapprogram koncepciója Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-80-2 (Print), ISBN 978-615-5621-87-1 (Online)

S

Sass-Gyarmati, Andrea, Pócs, Tamás (2018) Bryofloristical data from the Apuseni Mountains (Romanian Western Carpathians, Transilvania) 2. Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 73-89. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Schwendtner, Tibor (2018) Humboldt közoktatási reformjai emberképének fényében In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 63-83.

Shattuck, Mark (2018) Some formulas for the restricted r-Lah numbers Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 123-140. ISSN 1787-6117

Simándi, Szilvia (2018) Tanulókörök - közösségi tanulás In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 175-180.

Simándi, Szilvia (2018) Önképzőkörök, tanulókörök és az intergenerációs tanulás. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 171-179. ISSN 2630-9742

Stachel, Hellmuth (2018) Reflection in quadratic surfaces Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 51-64. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szabó, Csaba (2018) Rilkes Wagnis in Heideggers und de Mans Interpretation I. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 129-142. ISSN 2630-9513

Szabó, Gábor, Kovács, László (2018) Benchmarking morphological analyzers for the Hungarian language Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 141-166. ISSN 1787-6117

Szalay, Krisztina, Antal, Károly, Emri, Zsuzsa (2018) A hatékony drogprevenció kialakításának lehetőségei Magyarországon Paideia (VI/1.). pp. 205-214. ISSN 2631-1666

Szamosi, Barna (2018) An Introduction to Postmodern Grounded Theory: A Method for Feminist Science Studies Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 41-53. ISSN 1786-2337

Szaszkó, Rita (2018) Integrated Skills and Competence Development through Watching Films in the Target Language Paideia (VI/1.). pp. 91-102. ISSN 2631-1666

Szathmary, Laszlo (2018) Finding frequent closed itemsets with an extended version of the Eclat algorithm Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 75-82. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szenczi, Eszter (2018) Racial and Gender Shifting in Gregory Scofield’s Thunder Through My Veins (1999) Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 55-69. ISSN 1786-2337

Szopkó, Dóra, Dulai, Sándor (2018) Environmental factors affecting the heat stability of the photosynthetic apparatus Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 90-107. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Számel, Bence, Szabó, Géza (2018) Functional model of a decision support tool for Air Traffic Control supervisors Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 65-73. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Szép, Beáta (2018) Ein- und Mehrdeutigkeit in den Fachsprachen. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 85-94. ISSN 2630-9513

Szücs, Zoltán (2018) Tanítási módszerek fontossága a diákok életében Paideia (VI/1.). pp. 215-228. ISSN 2631-1666

Szűcs, Péter (2018) New data on the distribution of Campylopus introflexus (Hedw.) Brid. in Hungary Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 133-139. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Szűcs, Péter, Baranyi, Gergely, Fintha, Gabriella (2018) The Bryophyte flora of the park of Mátrai Gyógyintézet Sanatorium (NE Hungary) Acta Biologica Plantarum Agriensis. 6. pp. 123-132. ISSN 2061-6716 (Print), 2063-6725 (Online)

Sándor, Zsuzsa (2018) Múzeumpedagógia a köznevelésben : Vizuális nevelés a múzeumban. Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 167-180. ISSN 0230-0435

Sárkány, Péter (2018) Filozófa és neveléstudomány viszonya Eugen Fink munkásságában In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 197-211.

Sárkány, Péter, Schwendtner, Tibor (2018) A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-086-7

T

Takács, Judit (2018) Egy szóalkotási módról magyar és finn szlengszavak kapcsán Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 47-57. ISSN 2631-0198

Tamás, Erzsébet (2018) Comenius szellemi hagyatéka Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 25-31. ISSN 0230-0435

Tapoti, Antal, Köves, Gabriella (2018) Geometriai feladatok összehasonlító elemzése első és második osztályos matematika tankönyvekben Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 131-151. ISSN 0230-0435

Tarnóc, András (2018) American Poets at the Turn of the Second Millennium Amerikai költők a második ezredfordulón Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 105-109. ISSN 1786-2337

Tarnóc, András (2018) Eger Journal of American Studies (Vol. 15.) Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Tarnóc, András (2018) Judit Kádár: GOING INDIAN: Cultural Appropriation in Recent North American Literature Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 111-115. ISSN 1786-2337

Tarnóc, András (2018) Twenty five years in Serving the American Studies Community Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 71-78. ISSN 1786-2337

Tengely, Adrienn (2018) Adult education activity of the Catholic devotional and charity associations in Pécs in the era of dualism. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 31-41. ISSN 2630-9742

Tengely, Adrienn (2018) Types of the autonomous learning in the light of historical sources In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 181-190.

Thyssen, Esther T. (2018) Expanding Feminist Art Strategies: The Beaded Treasures Project Eger Journal of American Studies (Vol. 15.). pp. 79-87. ISSN 1786-2337

Toma, Kornélia, Bednarik, László, Podlovics, Éva Lívia (2018) Sárospataki Pedagógiai Füzetek : Iskola a határon. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-68-0

Tomesz, Tímea (2018) A sportkommunikáció elmélete Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 161-171. ISSN 2631-0198

Tomori, Tímea (2018) Iskolai időgazdálkodási problémák az intézményesített kultúrában Paideia (VI/1.). pp. 229-239. ISSN 2631-1666

Tomori, Tímea (2018) Merre tart(hat) az iskola? : Az információs műveltség korának lehetőségei az oktatási kultúrában. Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 231-243. ISSN 0230-0435

Toronyai, Gábor (2018) A sarkalatos erények szerepéről a nevelésben In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 213-240.

Turós, Mátyás (2018) Pedagógusképzés és pedagóguspálya Olaszországban. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 97-109. ISSN 2630-9742

Tóth, Ákos, Kunkli, Roland (2018) An automated method for generating customizable cages using barycentric coordinates Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 167-180. ISSN 1787-6117

Tóthné Parázsó, Lenke (2018) Értékelés–mérés tapasztalatai a pedagógiai gyakorlatban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 141-147.

V

Valasek, Gábor (2018) Generating Distance Fields from Parametric Plane Curves Annales Mathematicae et Informaticae. 48. pp. 83-91. ISSN 1787-5021 (Print), 1787-6117 (Online)

Varga, Pálné (2018) Kompetenciák és fenntarthatóság az erdei iskolában Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 153-165. ISSN 0230-0435

Varga, Éva (2018) Könnyűzene a német nyelv oktatásában - lehetőségek a különböző kompetenciák fejlesztésére. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 181-189. ISSN 2630-9742

Varga, Éva (2018) Songtexte zur Förderung verschiedener Kompetenzbereiche in den Deutschstunden. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei. = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien (Bd. 11.). pp. 169-178. ISSN 2630-9513

Veres, Gábor (2018) Népi lakóházak védelme Heves megyében I. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 225-235. ISSN 2560-2144

Vincze, Csaba, Kovács, Zoltán, Csorvássy, Zsuzsanna (2018) On the generalization of Erdos-Vincze’s theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 181-197. ISSN 1787-6117

Virág, Irén (2018) Előszó Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. p. 5. ISSN 2630-9742

Virág, Irén (2018) Filantropista nevelési ideák In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 23-35.

Virág, Irén (2018) A tanári pálya Ausztriában. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 111-133. ISSN 2630-9742

Virág, Irén, Ugrai, János (2018) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 41. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Vizi, Sándor, Kozári, József (2018) Az Európa fogalom kialakulása, változásai, az Európa-gondolat és az európai integráció kezdetei, fejlődése. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 237-251. ISSN 2560-2144

Vránkova, Kamila (2018) Modern Theories of the Sublime : The Question of Presentation. Eger Journal of English Studies. 18. pp. 3-15. ISSN 1786-5638 (Print) 2060-9159 (Online)

Várkonyi, Péter (2018) Kompolt : The Divided Village. Pro&Contra. 1 pp. 81-95. ISSN 2630-8916

Várkonyi, Péter (2018) „Úgy elfogy a magyar, mintha nem lett volna” : A kompolti kivándorlás természetrajza. Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Historiae [Tanulmányok Dr. Misóczki Lajos tiszteletére]. pp. 211-223. ISSN 2560-2144

W

Wiorogórska, Zuza (2018) The Importance of Information Literacy for Asian Students at European Universities: Outlines Paideia (VI/1.). pp. 103-112. ISSN 2631-1666

Y

Yamada, Tomohiro (2018) Addendum and corrigenda to the paper “Infinitary superperfect numbers” Annales Mathematicae et Informaticae. 49. pp. 199-201. ISSN 1787-6117

Z

Zimányi, Árpád (2018) Boroscímkeszövegek textológiai elemzése Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 46. köt.) Tanulmányok a magyar nyelvtudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterhazy Nominatae. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 129-139. ISSN 2631-0198

Zvada, Anna (2018) Online tudatosság a Z-generációban Paideia (VI/1.). pp. 241-253. ISSN 2631-1666

Zörög, Zoltán (2018) ERP oktatási modell e-learning tananyagokkal In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 75-84.

É

Érsek, Attila (2018) A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 91-97.

A lista elkészítésének dátuma Mon Oct 14 09:07:05 2019 CEST.