Tallózás dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző neve | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | H | J | K | L | M | N | P | S | T | Z | É
Találatok száma: 28.

A

Abonyi-Tóth, Andor, Tóth-Mózer, Szilvia (2018) A Canvas LMS használatának tapasztalatai az ELTE képzéseiben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 49-57.

Antal, Péter (2018) Innovációk az általános iskolai olvasás-fejlesztésben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 87-90.

B

Baják, Imre, Baják, Szabolcs, Gubán, Ákos (2018) Az információs rendszerek tervezésének elmélete és egy példa gyakorlati megvalósítására a közigazgatásban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 193-199.

C

Czeglédi, László (2018) Adaptív tanulási környezetek könyvtári támogatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 11-15.

D

Dani, Erzsébet, Csernoch, Mária (2018) A hiperfigyelmi információszerzéstől a mélyfigyelmi algoritmizálásig : A wsw-hy-de. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 16-26.

F

Fodor, Zoltán (2018) Possible planning technique in Content Based Instruction In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 98-103.

Forgó, Sándor (2018) A levelező oktatástól a távtanuláson át a közösségi tartalomszervezésig és a tanulásig : Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 151-156.

H

Hambalik, Alexander, Marák, Pavol (2018) Virtuális laboratórium biometria témájú oktatáshoz és kutatáshoz In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 200-206.

Herzog, Csilla, Racsko, Réka (2018) A médiatudatosság fejlesztésének lehetőségei a digitális átállás korában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 27-33.

Holl, András (2018) Újragondolt repozitóriumok In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 104-109.

J

Janurikné Soltész, Erika, Kovács, Cintia (2018) Problémamegoldó gondolkodás fejlesztését célzó digitális tananyag összehasonlító hatékonyságvizsgálata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 110-116.

Jebelean, Tudor, Kusper, Gábor, Medve, Anna (2018) Case studies in certified software development In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 207-210.

K

Koltay, Tibor (2018) A kritikai információs műveltség pedagógiai útjai In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 34-39.

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

L

Ládiné Szabó, Tünde (2018) Hasznos társ az oktatásban : Tankockázzunk együtt! In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 119-126.

M

Mező, Katalin (2018) Különleges bánásmód és médiainformatika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 127-134.

Molnár, György (2018) Saját IKT és mobilkommunikációs eszközök élményalapú használatának lehetőségei felsőoktatási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 58-64.

N

Nagy, György (2018) A technológiai környezet és az alsó tagozatos környezetismeret oktatása In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 40-45.

Nádasi, András, Lengyelné Molnár, Tünde, Antal, Péter, Czeglédi, László, Kis-Tóth, Lajos, Göncziné Kapros, Katalin, Kvaszingerné Prantner, Csilla (2018) Agria Média 2017 - „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” : Agria Média 2017 – XII. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás ; ICI-15 Nemzetközi Informatikai Konferencia (Eger, 2017. október 11–13.). Eger, Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5621-86-4 (PDF)

Nádasi, András János (2018) Humán teljesítménytechnológia és oktatási rendszerfejlesztés a tanárképzés területén In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 65-74.

P

Pacsuta, István, Hadnagy, József (2018) Az értékválasztás és a közösségi oldalak felhasználásának kapcsolata In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 166-174.

Pató Gáborné Dr. Szűcs, Beáta (2018) PaTeNt© JD5T© - 3D munkaköri leírások alkalmazása az oktatásban és a munkaerő piac kompetencia szükséglet meghatározásában In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 211-215.

Pántya, Róbert (2018) Algoritmikus robot-gimnasztika In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 135-140.

S

Simándi, Szilvia (2018) Tanulókörök - közösségi tanulás In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 175-180.

T

Tengely, Adrienn (2018) Types of the autonomous learning in the light of historical sources In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 181-190.

Tóhtné Parázsó, Lenke (2018) Értékelés–mérés tapasztalatai a pedagógiai gyakorlatban In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 141-147.

Z

Zörög, Zoltán (2018) ERP oktatási modell e-learning tananyagokkal In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 75-84.

É

Érsek, Attila (2018) A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 91-97.

A lista elkészítésének dátuma Thu Dec 13 10:37:31 2018 CET.