Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók Paideia (VI/1.). pp. 139-148. ISSN 2631-1666
pdf
139-148_Hatsek.pdf Download (213kB) |
Absztrakt (kivonat)
Quickening and in many cases uncontrolled digitization brought in the necessity for and the availability of digital textbooks in schools that appeared also in Romania. Partly caused by the media, there is uncertainty among parents about the role of these textbooks as it is not clear for them that digital textbooks are regular, everyday learning tools.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Kapcsolódó URL-ek: | |||||||||
Nyelv: | Magyar | ||||||||
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.139 | ||||||||
ISSN: | 2631-1666 | ||||||||
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik | ||||||||
Dátum: | 25 Máj 2019 06:34 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 11:17 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3837 |
Tétel nézet |