Digitális tankönyvek - szülői percepciók

Hátsek, Kinga Mária (2018) Digitális tankönyvek - szülői percepciók Paideia (VI/1.). pp. 139-148. ISSN 2631-1666

[thumbnail of 139-148_Hatsek.pdf] pdf
139-148_Hatsek.pdf

Download (213kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

Quickening and in many cases uncontrolled digitization brought in the necessity for and the availability of digital textbooks in schools that appeared also in Romania. Partly caused by the media, there is uncertainty among parents about the role of these textbooks as it is not clear for them that digital textbooks are regular, everyday learning tools.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Hátsek, Kinga Mária
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: Magyar
DOI azonosító: 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.139
ISSN: 2631-1666
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 25 Máj 2019 06:34
Utolsó módosítás: 29 Máj 2019 11:17
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3837
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet