Tudományterület szerző szerint "K. Nagy, Emese"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 26.

K. Nagy, Emese (2013) Acquiring status treatment techniques by creating a lesson plan PedActa. 3 (1). pp. 33-44. ISSN 2248-3527

K. Nagy, Emese (2021) Adapting to the situation caused by the coronavirus COVID-19 pandemic in schools with children mostly from disadvantageous background In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 148-168.

K. Nagy, Emese (2018) Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-79-6 (Print), ISBN 978-615-5621-88-8 (Online)

K. Nagy, Emese (2015) A GEOMATECH digitális tananyagok alkalmazási lehetősége a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanítási órákon In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 493-499.

K. Nagy, Emese (2017) Gondolatok a többiskolás települések iskolai szegregációs jelenségéről és a méltányosság megteremtéséről In: Az oktatás jövőképe, a tudás új értelmezése a digitális világban. Debrecen, Suliszerviz Pedagógiai Intézet.

K. Nagy, Emese (2013) How can we create an equitable classroom? In: Questions and Perspectives in Education. Komárno, International Research Institute. pp. 109-114.

K. Nagy, Emese (2015) KIP-könyv I-II. Miskolc, Miskolci Egyetemi Kiadó. ISBN 978-615-5216-88-6

K. Nagy, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2021) Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online)

Révész, László, K. Nagy, Emese, Falus, Iván (2018) A Komplex Alapprogram koncepciója Eger, Líceum Kiadó. ISBN ISBN 978-615-5621-80-2 (Print), ISBN 978-615-5621-87-1 (Online)

K. Nagy, Emese (2017) Komplex Instrukciós Program In: Fél évszázad a katedrán. Komárom, Felnőttképzési Intézet. pp. 96-106.

K. Nagy, Emese (2015) A Komplex Instrukciós Program mint státuszkezelő eljárás Iskolakultúra. 25 (5-6). pp. 33-46.

K. Nagy, Emese (2021) Low-status Students in Academically Diverse Classroom In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 259-269.

K. Nagy, Emese (2018) Pedagógusi pálya, tanárképzés In: Sokszínű neveléstudomány. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 31-43.

K. Nagy, Emese, Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-250-2

K. Nagy, Emese, Simándi, Szilvia (2018) Sokszínű neveléstudomány : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-108-6

K. Nagy, Emese (2022) Szépirodalmi szövegek személyre szabott közvetítése tanórán In: Irodalom és kanonizáció: Tanulmányok a magyartanítás módszertanairól. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 69-80.

K. Nagy, Emese (2012) Több mint csoportmunka Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó. ISBN 978-963-19-7283-2

Harmatiné Olajos, Tímea, Pataky, Nóra, K. Nagy, Emese (2014) A kétszeresen kivételes tanulók tehetséggondozása Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége.

K. Nagy, Emese (2022) The long-term results of using the Complex Instruction Program (KIP) In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 121-131.

K. Nagy, Emese (2014) A pedagógushallgatók felkészítse a heterogén tanulói csoport kezelésére a komplex instrukciós program segítségével Budapest, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége.

K. Nagy, Emese (2021) A pedagógushallgatók felkészítése a tudásban és szocializáltságban heterogén tanulócsoportok nevelésére, oktatására In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-26.

K. Nagy, Emese, Simándi, Szilvia (2019) Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. ISBN 978-963-496-150-5

K. Nagy, Emese (2019) A tanulói státuszhelyzet hatása az iskolai teljesítményre Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 42. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 83-100. ISSN 2630-9742

K. Nagy, Emese (2019) A tanulói státuszhelyzet összetettsége In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 11-26.

K. Nagy, Emese (2021) A tanulók státuszhelyzete és kezelése Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28.). pp. 55-70. ISSN 0230-0435

K. Nagy, Emese (2020) The teacher as a facilitator of the Differentiated Development in Heterogeneous Groups of Students-Complex Instruction Program (DFHT-KIP) Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 43. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 95-108. ISSN 2630-9742

A lista elkészítésének dátuma Tue Apr 30 05:04:13 2024 CEST.