Abkarovits, Endre (2005) The Revival of Traditional Music and Dance in Ireland and Hungary Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 145-171. ISSN 1786-5638
Andrikovics, Sándor, Regős, János, Tittizer, Thomas (2005) A tiszavirág (Palingenia longicauda) természetvédelmi státusza, anyagforgalmi jelentősége és a visszatelepítés lehetőségei Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 78-85. ISSN 1216-4216
Antal, Éva (2005) Miller’s Aporia of Reading Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 179-186. ISSN 1786-5638
Antal, Éva (2005) A retor(et)ikus Nietzsche – de Man allegorikus Nietzsche olvasata Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 137-146. ISSN 1216-5980
B. Szalai, Edit (2005) A nyelvek vonzásában [Könyvismertetés] Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 169-170. ISSN 1216-5965
Baracs, Gabriella (2005) Megszabadulni a morálértékektől F. Nietzsche Virradat című művének Második könyve alapján Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 338-346. ISSN 1216-5980
Bartos, László (2005) Egy ragadozó orthopteroid rovarfaj, az imádkozó sáska (Mantis religiosa) imágóinak táplálkozására vonatkozó megfigyelések és adatok Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 86-90. ISSN 1216-4216
Bereczné Szép, Beáta (2005) WWW és szakmai nyelvoktatás – Az Internet mint készségfejlesztő eszköz a gazdasági idegen nyelv oktatásában Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 57-70. ISSN 1787-6540
Biczó, Gábor (2005) A „történeti lét” időstruktúrája Nietzsche korai bölcseletében Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 60-70. ISSN 1216-5980
Bohár, András (2005) Kultúrkritika és etika Nietzsche után – töredékek, változatok, választások - Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 167-177. ISSN 1216-5980
Borbáth, Péter, Ferenc, Attila (2005) Hevesi-Sík ÉTT természetvédelmi szempontú monitorozása. Madártani vizsgálatok Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 91-102. ISSN 1216-4216
Bozsik, Gabriella (2005) Az intézménynévadás és -írás újabb jellemzői Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 125-135. ISSN 1216-5965
Budai, László (2005) Mondatelemzés prototipikus szófajokkal Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről. pp. 21-37. ISSN 1216-5965
Burai, Pál, Száz, Árpád (2005) Homogeneity properties of subadditive functions Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 189-201. ISSN 1787-6117
Bíró, Ferenc (2005) Társadalom – Tudomány [Könyvismertetés] Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 171-181. ISSN 1216-5965
Bíró, Ferenc (2005) Vízfolyásnevekből metonimikusan létrejött magyar településnevek Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 77-90. ISSN 1216-5965
Bíróné Nagy, Katalin (2005) Native North America As Reflected in Theories of Colonialism and Postcolonialism: An Overview Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 75-91. ISSN 1786-2337
Cooper, Thomas (2005) Readings of the Translations of Ezra Pound Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 11-29. ISSN 1786-2337
Cruz-Barroso, Ruymán, Daruis, Leyla, González-Vera, Pablo, Njåstad, Olav (2005) Quadrature rules for periodic integrands : Bi-orthogonality and para-orthogonality. Annales Mathematicae et Informaticae. 32 pp. 5-44. ISSN 1787-6117
Csete, Mária (2005) Fenntarthatóság a Tisza-tó értékelésében Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 37-47. ISSN 1787-6559
Csíkány, Andrea (2005) Fordító- és tolmácsjelöltek szóhasználata a kódváltás tükrében Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 151-157. ISSN 1216-5965
Dankó, Nóra (2005) Helyi Fenntarthatósági Programok (LA21) előnyei Európában és lehetőségei az Egri-Bükkalján Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 26-36. ISSN 1787-6559
Demján, Adelbert (2005) Egy bibliai reália átváltásának a magyar fordításokban mutatkozó gyakorlatáról Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 159-168. ISSN 1216-5965
Dew, Jason M. (2005) Filling the “Silence” and Co-Authorship: Steinbeck’s Agapic Invitation in Of Mice and Man Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 31-45. ISSN 1786-2337
Dobos, Anna, Marschall, Zoltán, Schmidt, Judit (2005) Tájtényezők kapcsolatának vizsgálata a verpeléti Várhegy és környezetének példáján II. Geomorfológiai, éghajlati, vízrajzi adottságok, talajtani és botanikai vizsgálatok Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 62-77. ISSN 1216-4216
Dobos, Anna, Schmidt, Judit (2005) Tájtényezők kapcsolatának vizsgálata a verpeléti Várhegy és környezetének példáján I. Geológiai felépítés, negyedidőszaki üledékek vizsgálata Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 47-61. ISSN 1216-4216
Dolmányos, Péter (2005) “Lie still, difficult old man” – John Montague’s Father(-)land Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 97-110. ISSN 1786-5638
Domonkosi, Ágnes (2005) Az empirikus nyelvészeti kutatások módszerei és feladatai Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 39-50. ISSN 1216-5965
Domonkosi, Ágnes (2005) A szociolingvisztika szemlélete és a nyelvművelés Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 51-57. ISSN 1216-5965
Dudás, György, Varga, János, Tóth, László, Schmotzer, András (2005) A Hevesi-Sík érzékeny természeti terület bevezetése gerinctelen zoológiai monitorozásának tapasztalatai Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 103-113. ISSN 1216-4216
Dulai, Sándor, Molnár, István, Prónay, Judit, Csernák, Ágota, Tarnai, Réka, Molnár-Láng, Márta (2005) Drought and heat stability of the photosynthetic apparatus in bread wheat and in aegilops species Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 3-14. ISSN 1216-4216
Dévény, Ágnes (2005) Új irányzatok az idegennyelv-oktatásban – a kommunikatív, kommunikatív-interkultúrális szemlélet tükröződése a projektoktatásban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 29-48. ISSN 1787-6540
Eöry, Vilma (2005) A magyarba bekerülő angol szavak és az ún. reklámnyelvi törvény Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 59-65. ISSN 1216-5965
Fazekas, István (2005) Burkholder’s inequality for multiindex martingales Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 45-51. ISSN 1787-6117
Feketéné Csáfor, Hajnalka (2005) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása az Európai Unióban és lehetőségei Magyarországon Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 14-25. ISSN 1787-6559
Garaczi, Imre (2005) Művészi érték és ízlésítélet Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 147-166. ISSN 1216-5980
Gaál, Béla (2005) A magyar agrárium perspektívái Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 70-76. ISSN 1787-6559
Geda, Gábor (2005) Solving initial value problem by different numerical methods : Practical investigation. Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 203-210. ISSN 1787-6117
Glant, Tibor (2005) András Tarnóc: The Dynamics of American Multiculturalism: A Model-Based Study. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2005. 186 pp. [könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 195-201. ISSN 1786-2337
Gyenge, Zoltán (2005) Kereszténység és nihilizmus – Nietzsche és Kierkegaard valláskritikája Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 98-108. ISSN 1216-5980
Gáspár, Csaba László (2005) Az etika sorsáról Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 315-322. ISSN 1216-5980
Heller, Ágnes (2005) A harmadik Nietzsche Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 16-26. ISSN 1216-5980
Hernádi, Lászlóné (2005) Az angol szaknyelv oktatása a magyar gazdasági felsőoktatásban és az Európai Unió országaiban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 71-80. ISSN 1787-6540
Hoffmann, Miklós, Juhász, Imre (2005) A limit theorem for one-parameter alteration of two knots of B-spline curves Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 53-60. ISSN 1787-6117
Hollóné Kacsó, Erzsébet (2005) Vállalkozások finanszírozásának kérdései az EU-csatlakozás kapcsán Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 87-106. ISSN 1787-6559
Horváthné Berlák, Irén (2005) Irodalmi és nyelvi interpretációk Literárne a jazykové interpretácie [Könyvismertetés] Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 186-187. ISSN 1216-5965
Hévizi, Ottó (2005) A káosz etikája Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 27-45. ISSN 1216-5980
Juhász, Anikó, Csejtei, Dezső (2005) Spengler Európa-képének nietzschei gyökerei Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 83-97. ISSN 1216-5980
Juhász, Judith, Gere, Géza, Horváth, Róbert, Andrikovics, Sándor (2005) Aquatic bird assemblages and their feeding parameters along the river continuum in the inner range of Carpathian basin in Hungary Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 114-129. ISSN 1216-4216
Jármai, Erzsébet Mária (2005) Az adaptív oktatás koncepciójának alkalmazása a nyelvtanításban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 49-56. ISSN 1787-6540
Kalcsó, Gyula (2005) A megszilárdulóban és a visszaszorulóban levő névszóragok Tinódi Hoffgreff-féle kiadásában Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 91-103. ISSN 1216-5965
Keczán, Mariann (2005) Vigilare necesse est (Európai leletmentés és szellemi önvédelem az őrjárati irodalomban) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 302-314. ISSN 1216-5980
Kicsák, Lóránt (2005) A tudattalan filozófiájától a filozófia tudattalanjáig Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 193-200. ISSN 1216-5980
Kiss, Endre (2005) „…most Európában…” (Európa Friedrich Nietzsche filozófiájában) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 212-223. ISSN 1216-5980
Kiss, Lajos András (2005) A születés drámája (Töprengések Peter Sloterdijk ginekológiájának főbb téziseiről) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 178-192. ISSN 1216-5980
Kiss, László (2005) Deák Ferenc nemzetfelfogása (1848 előtt) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 60-82. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) Kossuth Lajos és szlovák nemzetiségű vitapartnerei Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 83-101. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) Magyarománok és szlavománok. A „magyarosítok” álláspontja a reformkori magyar-szlovák nyelvharcban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 51-60. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) Szlovák fegyveres felkelés - magyar szabadságharc 1848-49-ben Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 158-172. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A külső hatások szerepe a szlovák „nemzeti ébredés”-ben ) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 33-50. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A márciusi vívmányok felvidéki fogadtatása : Az örömteli várakozás napjai. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 132-141. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A nyelvharc szerepe a szlovák nemzeti ideológia kialakulásában : Ján Kollár a magyarosító törekvések ellen. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 102-116. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A szlovák - magyar viszony megítélése a szlovák történetírásban : Elrugaszkodás a magyaroktól. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 172-191. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A szlovák nemzeti mozgalom új jelenségei az 1840-es években Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 116-132. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A szlovák nemzeti program kidolgozása : A „szlovák triumvirátus” álláspontja a forradalom kezdetén. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 142-158. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A szlovák nemzeti tudat 17-18. századi előzményei, nemzetelméleti problémái Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 8-21. ISSN 1216-4186
Kiss, László (2005) A szlovák „nemzeti ébredés” belső feltételei : A felföldi szlovákok belső állapota, induló helyzete. Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből. pp. 21-33. ISSN 1216-4186
Kiss, Ottó (2005) A Bükk hegységi Bán-patak fénycsapdával gyűjtött Trichopterái Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 130-144. ISSN 1216-4216
Kocsis, Imre (2005) Solution of a sum form equation in the two dimensional closed domain case Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 61-78. ISSN 1787-6117
Kormos, József (2005) Gott ist tot – Gottesfinsternis. Friedrich Nietzsche és Martin Buber Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 109-120. ISSN 1216-5980
Kovács, Ágnes Zsófia (2005) Remapping the Jamesian Legacy: Toni Morrison’s Literary Theory in Context Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 61-74. ISSN 1786-2337
Kovács, Éva (2005) Michael Rundell. Macmillan Phrasal Verbs Plus. Oxford: Bloombury Publishing Plc. 2005. Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 175-178. ISSN 1786-5638
Kovács, Éva (2005) Pondering over Over: A Semantic Analysis Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 3-14. ISSN 1786-5638
Kozma, Péter (2005) Reskovits Miklós és Jablonkay József Nagylepkegyűjteménye az Eszterházy Károly Főiskola Állattani Múzeumában Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 168-197. ISSN 1216-4216
Kádek, István (2005) Gondolatok a 11-12 évesek gazdasági szemléletformálásáról és az ezt segítő eszközökről (egy tananyag-lektorálás tapasztalatai) Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 160-166. ISSN 1787-6559
Kádár, Judit Ágnes (2005) The 1950s. Proceedings of the 2003 Biennial Conference of the Hungarian Association for American Studies. Edited by Enikő Bollobás and Szilvia Nagy. Budapest: Eötvös Loránd University, Department of American Studies, 2005. 233 pp.[könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 203-206. ISSN 1786-2337
Kállay, Katalin G. (2005) A Long Row of Books “Read and Reread”: The Significance of By Heart Quotations in Eugene O’Neill’s Long Day’s Journey Into Night Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 47-60. ISSN 1786-2337
Károly, Adrienn (2005) The Importance of Raising Collocational Awareness in the Vocabulary Development of Intermediate Level Learners of English Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 58-69. ISSN 1786-5638
Kónya, Eszter (2005) On the fundamental theorem of compact and noncompact surfaces Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 211-224. ISSN 1787-6117
Licskó, György (2005) Nietzsche „nagy féligazsága” Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 323-337. ISSN 1216-5980
Loboczky, János (2005) Előszó Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 3-4. ISSN 1216-5980
Loboczky, János (2005) A művészet alkonypírja avagy a művészet vége? Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 128-136. ISSN 1216-5980
Lőrincz, Zsuzsanna (2005) Gondolatok a fordításelmélet kérdéseiről Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 137-149. ISSN 1216-5965
Macdonald, Karin (2005) Investigating Student Beliefs about Language Learning Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 41-57. ISSN 1786-5638
Mathieu, Martin (2005) Towards a non-selfadjoint version of Kadison’s theorem Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 87-94. ISSN 1787-6117
Mester, Béla (2005) Politikai közösség a történelem után. A történelem hasznáról és káráról – a 19. századi magyar politikai élet számára Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 244-258. ISSN 1216-5980
Milinki, Éva (2005) Az Egerszalóki tározó limnológiai jellemzői és a vízimadarak anyagforgalmi guildekbe sorolása Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 145-158. ISSN 1216-4216
Miniotaite, Daina (2005) Human Quest in Saul Bellow’s Novels Henderson the Rain King and The Adventures of Augie March Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 111-119. ISSN 1786-5638
Molnár, Katalin, Kis, Gabriella, Kékes, Jean Y. (2005) Data for the bryophyte and lichen flora of the Mátra MTS II Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 15-23. ISSN 1216-4216
Monok, István (2005) De l’histoire de la Bibliothèque nationale de Hongrie HISTOIRE ET CIVILISATION DU LIVRE. 1 pp. 299-312.
Máté, Domicián (2005) Elektronikus banki szolgáltatások napjainkban Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 134-159. ISSN 1787-6559
Mühlbach, Günter W., Tang, Yuehong (2005) Construction of ECT-B-splines, a survey Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 95-123. ISSN 1787-6117
Novotny, Ádám (2005) Távmunka az információs társadalomban Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 120-133. ISSN 1787-6559
Nygaard, Olav (2005) A remark on Rainwater’s theorem Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 125-127. ISSN 1787-6117
Nyírő, Miklós (2005) Történetiség, tulajdonképpeniség, hatástörténet Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 71-82. ISSN 1216-5980
Német, István Krisztin (2005) Remarks on the concepts of affine transformation and collineation in teaching geometry in teachers’ training college Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 225-236. ISSN 1787-6117
Németh, Lenke Mária (2005) Vadon, Lehel: Walt Whitman: A Hungarian Bibliography. Eger: Department of American Studies, Eszterházy Károly College, Líceum Kiadó, 2005. 244 pp. [könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 207-209. ISSN 1786-2337
Orbán, Sándor (2005) Some records of australian Calymperaceae (musci) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 24-28. ISSN 1216-4216
Palmer, Matthew (2005) Common Design Sources at Canterbury and Esztergom: A Case for Margaret Capet as Artistic Patron Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 120-144. ISSN 1786-5638
Perecz, László (2005) Nemzet és filozófia: a német példa Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 259-275. ISSN 1216-5980
Peterecz, Zoltán (2005) Text and Pretext: American War Rationales in 1917. The First World War and American Neutrality Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 93-123. ISSN 1786-2337
Petz, Dénes (2005) Means of positive matrices : Geometry and a conjecture. Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 129-139. ISSN 1787-6117
Pető, Zsolt (2005) Nietzsche barlangjai Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 121-127. ISSN 1216-5980
Pénzes, Ferenc (2005) Nietzsche és a politika Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 224-243. ISSN 1216-5980
Pócs, Tamás (2005) East African bryophytes, xx.observations on some Calypogeiaceae Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 29-35. ISSN 1216-4216
Pólik, József (2005) Gondolatok egy fáról Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 201-211. ISSN 1216-5980
Regős, János, Milinki, Éva, Mester, József, Murányi, Zoltán, Andrikovics, Sándor (2005) Tiszavirág-lárvák, és más tiszai szervezetek cián érzékenységéről Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 159-167. ISSN 1216-4216
Román, Róbert (2005) A gazdasági társaságok végelszámolásának elméleti és gyakorlati problémái Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 107-119. ISSN 1787-6559
Simon, Tibor (2005) Adatok a Białowieza Nemzeti Park mohaindikációjához Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 36-46. ISSN 1216-4216
Somos, Róbert (2005) Friedrich Nietzsche és Kerényi Károly Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 276-283. ISSN 1216-5980
Szacsváné Szegedi, Krisztina (2005) Az orosz-magyar gazdasági kapcsolatok alakulása az észak-magyarországi régióban néhány statisztikai adat tükrében Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 48-62. ISSN 1787-6559
Szacsváné Szegedi, Krisztina (2005) A balti országok gazdasági sikereinek kulcstényezői Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 63-69. ISSN 1787-6559
Szalay, Edina (2005) Lehel Vadon: American Renaissance: A Hungarian Bibliography. Eger: Department of American Studies, Eszterházy Károly College, Líceum Kiadó, 2005. 230 pp. [könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 211-214. ISSN 1786-2337
Szathmári, Judit (2005) Wisconsin: A Microcosm of Federal Indian Policy Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 125-150. ISSN 1786-2337
Szilágyi, Ibolya (2005) Note on symmetric alteration of knots of B-spline curves Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 153-157. ISSN 1787-6117
Szlávik, János (2005) Fenntarthatóság - regionalitás : A fenntartható fejlődés és a versenyképesség értelmezése. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 3-13. ISSN 1787-6559
Székelyhidi, László (2005) Discrete spectral synthesis Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 141-152. ISSN 1787-6117
Tarnóc, András (2005) Samuel P. Huntington: Kik vagyunk mi? Az amerikai nemzeti identitás dilemmái [könyvismertetés] : (Who Are We? The Challenges to America’s National Identity.) Budapest: Európa Könyvkiadó, 2005. 682 pp. Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 215-222. ISSN 1786-2337
Tarnóc, András (2005) “Troubles of a deeper dye than are commonly experienced by mortals”: The Definition of the Self and Other in three Indian Captivity Narratives Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 151-167. ISSN 1786-2337
Tarnóc, András (2005) Virágos Zsolt—Varró Gabriella: Jim Crow örökösei: Mítosz és sztereotípia az amerikai társadalmi tudatban és kultúrában. [The Legacy of Jim Crow: Myth and Stereotypy in the American Social Consciousness and Culture.] Budapest: Eötvös József Könyvkiadó, 2002. 370 pp. [könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 223-230. ISSN 1786-2337
Thiel, Katalin (2005) Hamvas Béla a magyar Nietzsche? Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 284-292. ISSN 1216-5980
Tolcsvai Nagy, Gábor (2005) A nyelvi kategorizáció kognitív nyelvészeti keretben Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről. pp. 5-20. ISSN 1216-5965
Tómács, Tibor (2005) Some special cases of a general convergence rate theorem in the law of large numbers Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 159-166. ISSN 1787-6117
Tóth, Tibor (2005) Schopenhauer, Barthes and the Bird Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 70-96. ISSN 1786-5638
Tóth, Éva, Dévény, Ágnes, Jármai, Erzsébet (2005) A főiskolai hallgatók gazdasági nyelvvizsgán nyújtott produktív írásfeladatainak vizsgálata az eredményesség javítása céljából Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 5-18. ISSN 1787-6540
Tóthné Igó, Zsuzsanna (2005) Integráció, harmonizáció, kultúra, identitás Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 77-86. ISSN 1787-6559
Tóthné Igó, Zsuzsanna (2005) A falusi turizmus a fejlődés alternatívája Heves Megyében Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 167-180. ISSN 1787-6559
V. Raisz, Rózsa (2005) A közbevetéses retorikai alakzatok fogalma és példatára (Előmunkálat lexikoncikkekhez) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 67-75. ISSN 1216-5965
Vajda, Mihály (2005) Miért a Nietzsche-reneszánsz? Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 5-15. ISSN 1216-5980
Varga, János, Naár, Zoltán, Kőrösi, Ferenc (2005) Mohából feltárt holyvák (Staphylinidae) nehézfém felhalmozásának elemzése röntgen radiográfiás módszerrel Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae. pp. 198-206. ISSN 1216-4216
Varró, Gabriella (2005) The Figure of the Salesman in American Drama Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 169-177. ISSN 1786-2337
Vas, István (2005) Multimédiás eszközök alkalmazásának lehetőségei a két tanítási nyelvű szakközépiskolai gazdaságismeret oktatásban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 81-92. ISSN 1787-6540
Veres, Ildikó (2005) Egy szimbolikus metafizika – Brandenstein Nietzsche-képe Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 293-301. ISSN 1216-5980
Vermes, Albert Péter (2005) How Does Shanghai Become London in Hungarian? : A Case Study of Film Titles in Translation. Eger Journal Of English Studies Volume V. pp. 15-40. ISSN 1786-5638
Vida, István Kornél (2005) Not Only the “Genie” of the Lamp Can Help: Genealogy and Researching the “Lost” Two Decades of Hungarian Emigration to the United States, 1850–1870 Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 179-192. ISSN 1786-2337
Vári, Judit (2005) A kultúra szerepe a gazdasági szaknyelv-oktatásban Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingau Oeconomica. pp. 19-28. ISSN 1787-6540
Vöő, Gabriella (2005) Borbély Judit: The Reality of the Unreal: The City as Metaphor in Henry James and His Contemporaries. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2005. 175, [1] pp. [könyvismertetés] Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola. pp. 231-233. ISSN 1786-2337
Weiss, János (2005) Nietzsche és a történelmi emlékezet (Három megközelítés) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica. pp. 46-59. ISSN 1216-5980
Weisz, Ferenc (2005) Wiener amalgams and summability of Fourier series Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 167-186. ISSN 1787-6117
Zimányi, Árpád (2005) A Decade of Change [Könyvismertetés] Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 182-185. ISSN 1216-5965
Zimányi, Árpád (2005) Mondatszerkezeti sajátságok vizsgálata napilapok szövegei alapján Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica. pp. 105-124. ISSN 1216-5965
Łenski, Włodzimierz (2005) Pointwise very strong approximation as a generalization of Fejér’s summation theorem Annales Mathematicae et Informaticae. 32. pp. 79-86. ISSN 1787-6117
Antal, Éva, Czeglédi, Csaba (2005) Eger Journal of English Studies (Vol. 5.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Bozsik, Gabriella (2005) Két évtized a helyesírásért : A Nagy J. Béla országos helyesírási verseny előadásai és feladatai. Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 978-963-9417-79-3
Dobos, József (2005) Az egri tanítóképző története, 1828–1959 Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
EKF Gazdaságtudományi Intézet (2005) Statisztikai képletgyűjtemény és táblázatok Eger, Eszterházy Károly Főiskola.
Gebei, Sándor, Kiss, László (2005) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a történelemtudomány köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Historiae [Kiss László: A szlovák nemzeti tudat születése : Tanulmányok a szlovák „nemzeti ébredés” és a reformkori szlovák—magyar viszony történetéből ] Eger, Eszterházy Károly Főiskola.
Hoffmann, Miklós (2005) Annales Mathematicae et Informaticae (32.) Eger, Eszterházy Károly College - Institute of Mathematics and Computer Science.
Kozári, József (2005) Egyetemes történelem, 1849-1918 Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 963 9417 19 X
Kádek, István, Szlávik, János, Zám, Éva (2005) Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdaságtudomány köréből = Acta Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola.
Loboczky, János (2005) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a filozófiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Philosophica [„EURÓPA NIETZSCHE UTÁN” : Az Egerben, 2004. június 4–5-én megrendezett tudományos konferencia előadásai] Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Tompa, Klára (2005) AGRIA MEDIA 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 963 9417 09 2
Tómács, Tibor (2005) A valószínűségszámítás alapjai Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Tóth, Éva, Zám, Éva (2005) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a gazdasági szakmai nyelvoktatás köréből = Acta Lingua Oeconomica Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Vadon, Lehel (2005) Eger Journal of American Studies (Vol. 9.) Eger, Eszterházy Károly Főiskola.
Varga, János (2005) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Biologiae Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Zimányi, Árpád (2005) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 32. köt.). Tanulmányok a magyar nyelvről = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Linguistica Hungarica Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Adamkó, Attila (2005) Doktori Iskolák egy információs rendszere In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 289-295.
Ahmed, Ansary, Kaur, Abtar, Kaur, Kuldip, Abas, Zoraini Wati, Yick, Lilian Kek Siew (2005) Blending the “E” and its Effectiveness at Open University Malaysia In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 135-148.
Ali, H. A., El-Mashad, Yehia A. (2005) Enhancement of Information Retrieval Based-on the Mobile Agent In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 494-511.
Antal, Péter, Tóthné Parázsó, Lenke (2005) Az online tananyagok szerepe a készségek, képességek elsajátításában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 106-111.
Bohony, Pál, Bohony, Mária (2005) Egyetemi hallgatók tanulási stílusai In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 589-595.
Bornemissza, Csaba (2005) Lehetőségek az Automatizált Programozási Feladatellenőrzésre Webes Platformon In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 346-352.
Bárdos, Ilona Kinga (2005) Távoktatás, mint alternatív továbbtanulási forma a gimnazisták körében In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 600-607.
Bíró, Piroska (2005) Az E-learning előnyei és hátrányai In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 383-389.
Csepeli, György (2005) eFaust In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 11-20.
Cserhátiné Vecsei, Ildikó (2005) Meg(re)formált tartalmak kritikai elemzése In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 53-59.
Czeglédi, László (2005) A könyvtári szolgáltatások újabb rétegei (az e-tananyagok könyvtári szolgáltatásának lehetőségei és problémái) In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 393-401.
Driensky, Dušan (2005) Die Forschung und pädagogische Weiterbildung der Universitätslehler der technischen Fächer in der Slowakei In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 178-181.
Dávid, Mária, Estefánné Varga, Magdolna (2005) Regionális információs rendszer a pályaválasztás segítésében In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 275-282.
El-Henawy, Ibrahim, Eisa, Mohamed, Elalfi, A. E. (2005) Image Retrieval using Local Colour and Texture Features In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 475-484.
El-Mahallawy, Fawzy (2005) The Future of Engineering Education in Egypt In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 218-223.
El-Mashad, Yehia A. (2005) E-Learning Challenges and Opportunities in Egypt In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 121-134.
El-Mashad, Yehia A., Elhamid Abbas, Mohamed Abd (2005) Modifying the E-learning Lecture Environment Structure In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 529-534.
Elek, Elemérné (2005) Adalékok a számítógépes grafika és animáció oktatási célú alkalmazásához In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 89-96.
Elsayed, Hassan, Simonics, István, Szalay, Zsolt, Bánhidiné Szlovák, Éva (2005) A virtuális valóság az oktatásban – egy példa: a BMF, Kandó Kálmán Főiskolai Kar bemutatása virtuális panorámával In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 301-304.
Erdős, Endre Levente (2005) Távoktatási videósorozat készítése In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 427-433.
Fekete, Zsombor (2005) Első lépések az Edutainment irányába In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 75-80.
Forczek, Erzsébet (2005) Döntéstámogatás szakmaspecifikus gyakorlati oktatásokon In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 283-288.
Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.
Forrai, Krisztián (2005) A First Hand Look at the State of E-Learning in Cee Countries In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 168-171.
Füvesi, István, Ringler, András (2005) Multimédia a tanulás és a tanítás szolgálatában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 97-105.
Gaál, Gabriella (2005) A konstruktív pedagógia alapjainak megismertetése pedagógiai programcsomag alkalmazásával In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 383-389.
Geda, Gábor, Vida, József (2005) Digitális tudásbázis és fizikai mérőkísérletek In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 313-325.
Grekov, K. B. (2005) Разработка алгоритмических основ программных методов оценки «экологического уровня» технологии в лаборатории химико-фотографической обработки и управления системами регенерации In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 535-541.
Hambalík, Sándor (2005) Kezdő egyetemi hallgatók felkészültsége a hosszabb írásbeli munkák sikeres elkészítésére In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 596-599.
Hanák, Zsuzsanna (2005) Új lehetőségek a középiskolai továbbtanulás segítésében In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 305-308.
Hašková, Alena (2005) Digital Literacy in New Forms of Education In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 60-66.
Holovács, József (2005) Az információ, mint az élet alapja In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 23-31.
Jaššová, Karin (2005) Az audiovizuális taneszköz-fejlesztés összetevői In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 439-447.
Katona, János (2005) Ablak Európára: NS-eCMS In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 164-167.
Kokovay, Ágnes, Vegera, József (2005) Egy saját fejlesztésű e-learning tananyag alkalmazásának tapasztalatai In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 577-588.
Komenczi, Bertalan (2005) Az e-learning fogalom egy lehetséges integratív értelmezése In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 32-52.
Kovács, Ilma (2005) Kihívás: Miért? Kinek? Mikor? (E-learning) In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 67-74.
Kusper, Gábor (2005) Multimédia a Mesterséges Intelligencia Oktatásában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 367-372.
Könczöl, Tamás (2005) Sulinet Digitális Tudásbázis program In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 112-120.
Leader, Lars, Schmertzing, Lorraine (2005) Promoting Student Collaboration in an Online Course In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 551-558.
Lihatshev, Andrey, Domasev, Maxim, Shavkun, Sergey, Cheslov, Igor, Gnatiuk, Sergey (2005) Quality management of imaging data in multimedia – correct representation by various input/output imaging equipment and medias In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 485-493.
Madár, János (2005) Hardveres azonosítás és információvédelem In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 468-474.
Mahmoud, Mona Hafez, El-Dosouky, Ayman, Hamada, Salwa, Zayed, Hala H., El-Kammar, R. (2005) A Multi Agent Educational System In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 512-528.
Maros, Dóra (2005) TCP-Expert többnyelvű távoktatási anyag fejlesztésének eredményei In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 172-177.
Molnár, Dániel (2005) Public Private partneship in the field of knowledge management In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 248-253.
Monok, István (2005) Aristocrats and Book Culture at the Border of Two Empires in the 16th and 17th Centuries In: Blue Blood, Black Ink. Budapest, OSZK. pp. 11-16.
Monok, István (2005) The Batthyány Court in Németújvár and its Book Culture In: Blue Blood, Black Ink. Budapest, OSZK. pp. 87-104.
Monok, István (2005) The Bánffy Family’s Court in Alsólindva and its Book Culture In: Blue Blood, Black Ink. Budapest, OSZK. pp. 61-68.
Monok, István (2005) Dvor rodiny Baťanovcov v Güssingu a knižná kultúra In: Modrá krv, tlačiarenská čerň. Slovenská národná knižnica. pp. 87-104.
Monok, István (2005) Dvor rodiny Bánfiovcov v Dolnej Lindave a knižná kultúra In: Modrá krv, tlačiarenská čerň. Slovenská národná knižnica. pp. 61-68.
Monok, István (2005) Hof und Buchkultur der Familie Batthyány in Güssing In: Blaues Blut und Druckerschwärze. Esterházy Privatstiftung. pp. 90-109.
Monok, István (2005) Hof und Buchkultur der Familie Bánffy in Unterlimbach In: Blaues Blut und Druckerschwärze.. Esterházy Privatstiftung. pp. 62-71.
Monok, István (2005) The Nádasdy Courts in Sárvár and Pottendorff and their Book Culture In: Blue Blood, Black Ink. Budapest, OSZK. pp. 69-86.
Novotny, Ádám (2005) Digitális Európa – valóság vagy vágyálom? In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 151-163.
Nádasi, András (2005) Virtuális Pedagógiai Múzeum In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 406-412.
Orczán, Zsolt (2005) A digitális tudás és a személyes adatok védelmének oktatási kérdései In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 462-467.
Pajtókné Tari, Ilona (2005) A multimedialitás szerepe a földrajz tantárgy tanításában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 329-337.
Pap, József (2005) Az 1905-06-os alkotmányos válság és a nemzetiségi képviselők In: A Kárpát-medencei népek együttélése a 19-20. században. Budapest, Napvilág Kiadó. pp. 296-330.
Pap, József (2005) Deák Ferenc az 1850-es években In: Deák Ferenc és a polgári átalakulás Magyarországon : a 2003. november 4-5-én a szegedi városházán tartott konferencia ellőadásai. Szeged, Pólay Elemér Alapítvány. pp. 165-174.
Papp, Gyula (2005) Paradigmaváltás? Konstruktivista pedagógiai elemek a digitális tananyagfeldolgozásban In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 81-88.
Pisoňová, Mária, Jaššová, Karin (2005) Az iskolaigazgatás és az oktatásirányítás összefüggései In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 265-271.
Prantner, Csilla (2005) Az elektronikus oktatás lehetőségei a kommunikáció szakos hallgatók képzésében In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 353-359.
Price, Catherine, Zahner, Jane, Schmertzing, Lorraine C. (2005) Meeting the Challenge: A Case Study of Online Program Development and Implementation In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 545-550.
Radványi, Tibor (2005) Az MSSQL szerver hatékonyságának vizsgálata adat-insert szempontjából In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 451-461.
Schmertzing, Lorraine C., Schmertzing, Richard W. (2005) Traditional Classroom Culture as a Foundation for Research in E-learning Environments In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 559-570.
Sipos, Marianna (2005) A programozásoktatás megújulása a Visual Studio .net kínálta lehetőségekkel In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 360-366.
Stoffa, Veronika, Stoffa, Ján (2005) Szimulációs és animációs modellek az elektronikus tankönyvekben In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 419-426.
Stóka, György (2005) E-learning a tanítóképzésben In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 233-237.
Sándor, Tamás (2005) Egységes Felsőoktatási Tanulmányi Rendszer (NEPTUN) Oktatásszervezés vagy szervezetlenség? In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 296-300.
Sándor, Tamás (2005) Hitek, tévhitek, elvárások, csalódások és eredmények az informatikai felnőttoktatás területén In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 571-576.
Topor, Gyula (2005) Vizuális interaktív komponensek használata online és offline rendszerekben és a Lapoda tudástár In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 373-378.
Tóth, László (2005) Digitális segédanyagok a fizika tanításához In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 326-328.
Tóvári, Judit (2005) Globalizáció, nemzeti identitás és a könyvtár In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 402-405.
Vigh, György (2005) E-Learning és multimédia – postás szemmel In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 254-264.
Vitányi, Imre (2005) Elektronikus tananyagfejlesztés elméletben és gyakorlatban In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 434-438.
Vízer, Zoltán (2005) Készüljünk az e-gazdaságra In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 241-247.
Vörös, Miklós (2005) Az e-learning bevezetésének tapasztalatai a nemzetvédelmi képzésben In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 224-232.
Zahner, Jane (2005) A Never-ending Journey for Higher Education Faculty: Learning to Teach Online In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 185-192.
Zombori, Béla (2005) KÉPSZÓTÁR PROGRAM Internetes adatbázis (www.kepszotar.hu) és ráépülő kooperatív nevelési projekt In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 338-345.
Árkos, Iván (2005) A BME OMIKK tudománytörténeti CD-ROM sorozata az oktatás szolgálatában In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 413-415.