Tudományterület szerző szerint "Furcsa, Laura"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 10.

Furcsa, Laura, Szaszkó, Rita (2020) Attitűdformálás és szociális készségfejlesztés a pedagógusi munkában Paideia. 6. (2.). pp. 11-17.

Bernhardt, Renáta, Szaszkó, Rita, Furcsa, Laura (2022) Az online oktatáshoz fűződő attitűd elemzése spontán metaforavizsgálattal In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 37-51.

Furcsa, Laura (2020) Differenciálás – régen és most In: Tudomány régen és most: mit kutatunk másként? : Tudományos konferencia tanulmánykötete. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 19-27.

Kisné Bernhardt, Renáta, Furcsa, Laura, Sinka, Annamária, Szaszkó, Rita (2021) Digitális pedagógiai tapasztalatok tanítóként: lehetőségek a karanténpedgógiában In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 93-108.

Kisné Bernhard, Renáta, Furcsa, Laura (2020) „Elixir, highway code or mystery” – teacher students’ attitudes and beliefs about foreign language learning In: Partnerstädte Überlegungen über die Pädagogie Vechta – Jászberény. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 91-101.

Furcsa, Laura, Orbán, Ágnes (2018) Iskolakezdési dilemmák sajátos nevelési igényű gyermekek esetében : Egy autista ikerpár esettanulmánya. Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 89-97. ISSN 0230-0435

Furcsa, Laura, Koltay, Tibor, Kissné Bernhardt, Renáta (2018) Paideia (6/1.) : Az Eszterházy Károly Egyetem Jászberényi Campusának online folyóirata. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Furcsa, Laura (2020) Szakirodalmi feltárás In: A kultúraváltás hatása az oktatásra: tanulmányok a digitális átállás iskolára gyakorolt hatásáról. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 124-134.

Eszes, Barbara, Furcsa, Laura (2018) A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és pedagógusjelöltek körében Sárospataki Pedagógiai Füzetek. pp. 115-130. ISSN 0230-0435

Furcsa, Laura (2018) The role of aptitude in the failure or success of foreign language learning Paideia (VI/1.). pp. 31-39. ISSN 2631-1666

A lista elkészítésének dátuma Mon Nov 25 21:56:09 2024 CET.