Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint
(2005)
A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán
In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába.
Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
pp. 193-217.
Mű típusa: |
Könyvrészlet
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Forgó, Sándor | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Hauser, Zoltán | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Kis-Tóth, Lajos | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Komló, Csaba | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Szabó, Bálint | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Kapcsolódó URL-ek: |
|
Nyelv: |
magyar |
ISBN: |
963 9417 09 2 |
Felhasználó: |
Krisztina Radics
|
Dátum: |
10 Szep 2020 13:21 |
Utolsó módosítás: |
10 Szep 2020 13:21 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6549 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |