A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán

Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.

[thumbnail of 193_217_Forgó_Hauser_Kis-Tóth_Komló_Szabó.pdf] pdf
193_217_Forgó_Hauser_Kis-Tóth_Komló_Szabó.pdf

Download (978kB) [error in script]
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Forgó, Sándor
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Hauser, Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kis-Tóth, Lajos
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Komló, Csaba
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Szabó, Bálint
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
ISBN: 963 9417 09 2
Felhasználó: Krisztina Radics
Dátum: 10 Szep 2020 13:21
Utolsó módosítás: 10 Szep 2020 13:21
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6549
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet