Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.
|
pdf
193_217_Forgó_Hauser_Kis-Tóth_Komló_Szabó.pdf Download (978kB) [error in script] |
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Forgó, Sándor NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Hauser, Zoltán NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Kis-Tóth, Lajos NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Komló, Csaba NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Szabó, Bálint NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| ISBN: | 963 9417 09 2 |
| Felhasználó: | Krisztina Radics |
| Dátum: | 10 Szep 2020 13:21 |
| Utolsó módosítás: | 10 Szep 2020 13:21 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6549 |
![]() |
Tétel nézet |
