Komló, Csaba (2021) 3D eszközök az oktatásban In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 342-360.
Komló, Csaba (2015) Az audiovizuális lényegkiemelés sajátosságainak vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 28-42.
Komló, Csaba (2015) Digitális mozgóképek elemzésének algoritmikus megközelítése In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 176-186.
Komló, Csaba (2011) Elektronikus tananyagok mediális elemei II. : Mozgóképszerkesztés. In: Elektronikus tananyagfejlesztés. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 131-168.
Antal, Péter, Komló, Csaba (2011) Informatikai alapfogalmak és a hardver In: Elektronikus tananyagfejlesztés. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 65-106.
Komló, Csaba, Szlahorek, András (2011) Szabványos elektronikus tananyagok készítése In: Elektronikus tananyagfejlesztés. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 239-263.
Forgó, Sándor, Hauser, Zoltán, Kis-Tóth, Lajos, Komló, Csaba, Szabó, Bálint (2005) A blended learning (vegyes típusú) tanulást támogató módszerek, és hatékonyságuk vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 193-217.
Komló, Csaba (2020) A pedagógusok digitális kompetenciájának európai kerete (DigCompEdu) In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 74-80.