3D eszközök az oktatásban

Komló, Csaba (2021) 3D eszközök az oktatásban In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 342-360.

[img] pdf
342_360_Komló.pdf

Download (1MB)
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/AM.2020.342

Absztrakt (kivonat)

Ahogyan életünk egyre több színterén, így az oktatásban is kiemelten fontos szerepet játszanak a digitális eszközök. Ezek az eszközök életünket gyakran könnyebbé, tevékenységeinket hatékonyabbá teszik, az oktatásban pedig – többek között – ezektől az eszközöktől várjuk az élményszerűség megvalósítását. A minket körülvevő, az adatok, információk, ingerek millióit ránk szabadító virtuális környezet egyik hátránya, hogy a gyerekek hozzászoknak a mindig új, mindig érdekes, vizuálisan vonzó formában megjelenő tartalmakhoz, és erre az oktatásnak is reagálnia kell. A reakció egyik iránya, hogy olyan technikai eszközöket és módszertani megoldásokat integrálunk az oktatási folyamatba, amelyek képesek megragadni és fenntartani a tanulók érdeklődését. Míg a kilencvenes években a multimédia, később az internet, a web 2.0, a közösségi háló majd a mobil applikációk töltötték be ezt a szerepet, addig mára a 3D eszközök kerültek a figyelem középpontjába.

Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Komló, CsabaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: virtuális valóság, 3D nyomtatás
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/AM.2020.342
ISBN: 978-963-496-199-4
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 02 Szep 2021 15:19
Utolsó módosítás: 02 Szep 2021 15:19
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7058
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet