Tudományterület szerző szerint "Emri, Zsuzsanna"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Folyóiratcikk - Journal article

Molnár, Ticiána, Emri, Zsuzsanna, Antal, Károly (2023) Kisagyi abiotrophia border collie kutyafajtában Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 48. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. 48. pp. 31-46.

Veréb, Zsófia, Emri, Zsuzsanna (2023) Általános táplálkozási és fizikai aktivitás, valamint az ezeket befolyásoló tényezők vizsgálata Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 48. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. 48. pp. 87-101.

Könyv - Book

Emri, Zsuzsanna (2025) Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.

Borbás, László, Csüllög, Judit, Emri, Zsuzsanna, Hadnagy, József, Kvaszingerné Prantner, Csilla, Simándi, Szilvia, Verók, Attila, Virág, Irén (2019) Tehetségfüzet 5. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Könyvrészlet - Book section

Emri, Zsuzsanna, Antal, Károly, Csordás, Georgina, Prantner, Csilla, Kis-Tóth Lajos (2024) Advantages of EEG monitoring in education In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 174-183.

Emri, Zsuzsanna, Milinki, Éva (2015) Az emberi egészség szerepe a környezeti nevelésben In: Környezeti nevelés és tudatformálás. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 149-157.

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Emri, Zsuzsanna (2018) Hogyan támogatható a tanulás vizsgálata Emotiv EPOC EEG eszközzel? In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 157-165.

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna (2019) Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal? In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-109.

A lista elkészítésének dátuma Fri Jul 11 13:02:06 2025 CEST.