Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal?

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna (2019) Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal? In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-109.

[img] pdf
101_109_Kvaszingerné.pdf

Download (1MB)
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Kvaszingerné Prantner, CsillaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Antal, KárolyNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Emri, ZsuzsannaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
ISBN: 978-963-496-150-5
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 11 Jún 2020 15:04
Utolsó módosítás: 11 Jún 2020 15:04
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5367
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet