Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna (2019) Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal? In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-109.
pdf
101_109_Kvaszingerné.pdf Download (1MB) [error in script] |
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Kvaszingerné Prantner, Csilla NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Antal, Károly NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Emri, Zsuzsanna NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | magyar |
ISBN: | 978-963-496-150-5 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 11 Jún 2020 15:04 |
Utolsó módosítás: | 11 Jún 2020 15:04 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5367 |
Tétel nézet |