Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna
(2019)
Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal?
In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból.
Eger,
Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.
pp. 101-109.
Mű típusa: |
Könyvrészlet
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Kvaszingerné Prantner, Csilla | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Antal, Károly | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Emri, Zsuzsanna | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Kapcsolódó URL-ek: |
|
Nyelv: |
magyar |
ISBN: |
978-963-496-150-5 |
Felhasználó: |
Tibor Gál
|
Dátum: |
11 Jún 2020 15:04 |
Utolsó módosítás: |
11 Jún 2020 15:04 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5367 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |