Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal?

Kvaszingerné Prantner, Csilla, Antal, Károly, Emri, Zsuzsanna (2019) Jellemezhető-e a tanulás hatékonysága EEG-regisztrátummal? In: Értékek a neveléstudományban : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 101-109.

[thumbnail of 101_109_Kvaszingerné.pdf] pdf
101_109_Kvaszingerné.pdf

Download (1MB) [error in script]
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Kvaszingerné Prantner, Csilla
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Antal, Károly
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Emri, Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
ISBN: 978-963-496-150-5
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 11 Jún 2020 15:04
Utolsó módosítás: 11 Jún 2020 15:04
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5367
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet