Interdisciplinary Approaches to Teaching Mathematics through Art, Probability, and Intercultural Learning: Experiences from Greece and Turkey

Phosuwan, Saran (2025) Interdisciplinary Approaches to Teaching Mathematics through Art, Probability, and Intercultural Learning: Experiences from Greece and Turkey In: Tanulás és társadalom (2025). Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem. pp. 101-108.

[thumbnail of 101_108_Phosuwan.pdf] pdf
101_108_Phosuwan.pdf

Download (910kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/Tanulasestarsadalom.2025....
Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Phosuwan, Saran
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/Tanulasestarsadalom.2025.11
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 20 Nov 2025 11:23
Utolsó módosítás: 20 Nov 2025 11:23
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8895
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet