Az összefüggő tanítási gyakorlatukat végző tanárjelöltek önértékelése, az önértékelésre és a tanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata

Zagyváné Szűcs, Ida (2025) Az összefüggő tanítási gyakorlatukat végző tanárjelöltek önértékelése, az önértékelésre és a tanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata In: Komplex pedagógia. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 77-126.

[thumbnail of 77_126_Zagyváné.pdf] pdf
77_126_Zagyváné.pdf

Download (35MB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Komplexpedagogia.2025.77

Absztrakt (kivonat)

A pedagógusképzés rendszere folyamatosan változik, alakul. Akciókutatásomban a rendszer egy elemét ragadtam ki és követtem nyomon. Kilenc hallgató önértékelésről és tanításról vallott nézeteinek alakulását vizsgáltam meg külső tanítási gyakorlatuk során. Tanulmányomban a kutatótanári programom részeredményeit ismertetem. Bár a kutatás még zajlik, eredményeim fontos üzenetek megfogalmazását teszik lehetővé oktatók és képzők irányába.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Zagyváné Szűcs, Ida
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: kutatótanári program, pedagógusképzés, külső tanítási gyakorlat, önér tékelés
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Komplexpedagogia.2025.77
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 01 Júl 2025 10:32
Utolsó módosítás: 01 Júl 2025 10:32
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8629
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet