A pedagógusminősítési rendszer evolúciója, a gyakornoki évek pilotprogram és a mentori kompetenciák kimunkálása Sallai Éva munkái alapján

Simon, Gabriella (2024) A pedagógusminősítési rendszer evolúciója, a gyakornoki évek pilotprogram és a mentori kompetenciák kimunkálása Sallai Éva munkái alapján In: Sallai Éva-emlékkönyv. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 67-85.

[thumbnail of 67_Simon.pdf] pdf
67_Simon.pdf

Download (884kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány a kezdő pedagógusokat támogató, illetve az újítói tevékenységéhez kapcsolódóan mutatja be Sallai Éva a pedagógusok gyakornoki rendszerének mentori támogatással zajló kutatási, fejlesztési és innovációs projektjének kidolgozásában, tesztelésében és értékelésében végzett munkáját. A pedagógus-előmeneteli rendszerbe mint elméleti és gyakorlati keretbe helyezi el a pedagógusminősítési rendszer és a gyakornoki periódus kiépülésében keletkezett munkáit, a mentorálás, mentorképzés, a gyakornoki felkészítés és a mentori kompetenciák megfogalmazására tett erőfeszítéseit. A tanulmány négy feje zetben ismerteti Sallai Éva koncepciózus elemzőtevékenységét a hazai, a be tanulást támogató rendszer előzményeinek bemutatásától a gyakornoki évek pilotprogram tapasztalatainak összegzésén keresztül a mentorkompetenciák megfogalmazásáig.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Simon, Gabriella
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: pedagógusminősítési rendszer, gyakornoki rendszer, mentori támogatás
Nyelv: magyar
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 02 Dec 2024 07:55
Utolsó módosítás: 02 Dec 2024 07:55
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8306
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet