Szamosi, Barna (2023) Konstruktivistische Grounded Theory für die Erforschung von Bildungskontexten Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Germanistische Studien. 13. pp. 195-211.
pdf
195_Szamosi.pdf Download (719kB) [error in script] |
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman....
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Szamosi, Barna NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | német |
Kötetszám: | 13. |
DOI azonosító: | 10.46434/ActaUnivEszterhazyGerman.2023.195 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 23 Jan 2024 13:31 |
Utolsó módosítás: | 23 Jan 2024 13:31 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7911 |
Tétel nézet |