Márkus, Eszter, Katona, Nóra (2020) Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket? : Útmutató a súlyosan-halmozottan fogyatékos tanulók integrált neveléséhez. Oktatás 2030 - Eszterházy Károly Egyetem. ISBN 978-615-5297-97-7
pdf
utmutato-a-sulyosan-halmozottan-fogyatekos-tanulok-integralt-nevelesehez..pdf Download (2MB) [error in script] |
Mű típusa: | Könyv - Book |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Márkus, Eszter NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Katona, Nóra NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerkesztő |
Megjegyzés: | Ez a kiadvány az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú, „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása" című kiemelt projekt Tartalomfejlesztési alprojektje (Oktatás 2030 Tanulástudományi Kutatócsoport, EKE) keretében valósult meg. |
Nyelv: | magyar |
Sorozati cím: | Tantervi és módszertani útmutató füzetek |
Oldalszám: | 40 |
ISBN: | 978-615-5297-97-7 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 15 Okt 2021 09:09 |
Utolsó módosítás: | 15 Okt 2021 09:09 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7120 |
Tétel nézet |