A felnőttkor művészetek iránti érzékenységének megalapozási lehetőségei az óvodában

Bagi, Márta Anna (2021) A felnőttkor művészetek iránti érzékenységének megalapozási lehetőségei az óvodában Sárospataki Pedagógiai Füzetek (28.). pp. 191-195. ISSN 0230-0435

[thumbnail of 191_195_Bagi.pdf] pdf
191_195_Bagi.pdf

Download (543kB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.33031/SPF.2021.191

Absztrakt (kivonat)

Óvodai környezetünk minden szegletét a  gyermekek szemszögéből, életterük figyelembevételével tervezzük (színek, formák, hangulatok). Galériánkban kortárs művészeti alkotásoknak adunk helyet, amelyek közel állnak a  gyerekekhez, üzenetet fogalmaznak meg számukra. A  gyermeki tevékenységek közül az  irodalmi, zenei, vizuális és mozgásos programokban tudjuk leginkább közvetíteni a művészeteket. Fontos szempont, hogy értéket közvetítsünk, ez alapján válogassunk zenei, irodalmi anyagot. Alkotónapokat szervezve próbálhatják ki magukat a  gyerekek a  különböző művészeti területeken. Kiemelten foglalkozunk a  bábjátékkal, annak fejlesztő hatásával. Hiszünk abban, hogy ha kisgyermekkorban érzékennyé tesszük a gyerekeket a  művészetek iránt, fogékonyabbak lesznek erre a műfajra idősebb korukban is.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Bagi, Márta Anna
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: művészeti tartalmak; ovigaléria; alkotónap; családi programok
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.33031/SPF.2021.191
ISSN: 0230-0435
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 14 Feb 2021 15:28
Utolsó módosítás: 14 Feb 2021 15:28
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6856
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet