A divergens gondolkodás szerepe az e-tanulás hatékonyságában

Tóthné Parázsó, Lenke, Antal, Péter (2007) A divergens gondolkodás szerepe az e-tanulás hatékonyságában In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 29-40.

[img] pdf
29_40_Tóthné Parázsó_Antal.pdf

Download (669kB)
Mű típusa: Könyvrészlet
Szerző:
Szerző neveMTMT azonosítóORCID azonosítóKözreműködés
Tóthné Parázsó, LenkeNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Antal, PéterNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTSzerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: magyar
ISBN: 963 9417 09 2
Felhasználó: Krisztina Radics
Dátum: 09 Júl 2020 08:40
Utolsó módosítás: 09 Júl 2020 08:40
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6194
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet