Tóthné Parázsó, Lenke, Antal, Péter (2007) A divergens gondolkodás szerepe az e-tanulás hatékonyságában In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 29-40.
pdf
29_40_Tóthné Parázsó_Antal.pdf Download (669kB) [error in script] |
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Tóthné Parázsó, Lenke NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Antal, Péter NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | magyar |
ISBN: | 963 9417 09 2 |
Felhasználó: | Krisztina Radics |
Dátum: | 09 Júl 2020 08:40 |
Utolsó módosítás: | 09 Júl 2020 08:40 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6194 |
Tétel nézet |