Pallás, Edit (2017) Borturizmus egy kicsit másképp : Best practice Németországból. In: Tudás és innováció a XXI. század gazdaságában : Válogatás a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar oktatóinak 2016-os tanulmányaiból (Magyar Tudomány Ünnepe 2016). Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 220-230.
pdf
220_230_Pallás.pdf Download (4MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
A Franken borvidék (Németország) a borturizmus terén élen jár. Az elmúlt 10 évben egy komoly borturisztikai szolgáltatói hálózatot építettek ki, melyben a borászatok, turisztikai szakemberek, a közszféra és a gazdaság szereplői egyaránt fontos szerepet vállalnak. Együttműködésük szilárd alapját egy közösen fejlesztett és jól működő stratégia képezi. A közösségi marketing az egyik legfontosabb eleme ennek a stratégiának, mely segítségével egy olyan imázst sikerült kialakítani, amelyik alkalmas a borrégió azonosítására kül- és belföldön egyaránt. A desztinációt mindenütt áthatja a bor jelenléte, legyen az szálláshely, gasztronómia vagy rendezvény, a bor biztosan jelen van valamilyen formában, láthatóan meghatározza a helyi lakosság életét is.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Pallás, Edit NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | borturizmus, marketing, élmény, minőségbiztosítás |
Nyelv: | magyar |
ISBN: | 978-615-5621-49-9 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 14 Jún 2020 14:29 |
Utolsó módosítás: | 14 Jún 2020 14:29 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/5447 |
Tétel nézet |