Eszes, Barbara, Furcsa, Laura
(2018)
A diszkalkulia megítélése a gyakorló pedagógusok és
pedagógusjelöltek körében
Sárospataki Pedagógiai Füzetek.
pp. 115-130.
ISSN 0230-0435
Mű típusa: |
Folyóiratcikk
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Eszes, Barbara | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Furcsa, Laura | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Nyelv: |
magyar |
ISSN: |
0230-0435 |
Felhasználó: |
Tibor Gál
|
Dátum: |
12 Okt 2019 07:16 |
Utolsó módosítás: |
12 Okt 2019 07:16 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4534 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |