Orosz, Gyuláné (1999) Matematikafeladatok érdekessége, nehézsége a tanulók szemszögéből. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 26. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Mathematicae. pp. 107-114.
pdf
Orosz_107-114.pdf Download (322kB) |
Absztrakt (kivonat)
This paper deals with pupils’ conceptions about interest and difficulty of the mathematical problems. It consists of the choosing of this topic, the framework of the study, research methods and equipments, some results and summary of it.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
Felhasználó: | Olga Fenyvesi | ||||||||
Dátum: | 29 Máj 2020 11:52 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2020 11:52 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4145 |
Tétel nézet |