Iskolai időgazdálkodási problémák az intézményesített kultúrában

Tomori, Tímea (2018) Iskolai időgazdálkodási problémák az intézményesített kultúrában Paideia (VI/1.). pp. 229-239. ISSN 2631-1666

[thumbnail of 229-239_Tomori.pdf] pdf
229-239_Tomori.pdf

Download (218kB) [error in script]

Absztrakt (kivonat)

The information society is an era of information smog that impacts our lives considerably. We are less and less capable to get rid of the vast amount of information that we receive immediately, thus it is growingly difficult to live our normal lives. As a consequence, our habits of time management are changing. In the corporate world, this is well recognised by institutionalising time management trainings. Taking these as a model, educational institutions could also introduce such trainings. Therefore, it is worth to examine, what methods and forms of education could be best applied for time management pedagogy.

Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Tomori, Tímea
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: Magyar
DOI azonosító: 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.229
ISSN: 2631-1666
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 25 Máj 2019 06:35
Utolsó módosítás: 29 Máj 2019 11:22
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3845
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet