Fodor, Zoltán (2018) A teljeskörű nevelés lehetőségei : Kutatási eredmények elemzése pályakezdőknek a tanórán kívüli tanulói tevékenységek szervezéséhez, azaz a csengőszó rejtett üzenete. Paideia (VI/1.). pp. 113-126. ISSN 2631-1666
pdf
113-126_Fodor.pdf Download (261kB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
This paper examines the effects of teaching outside the classroom, testing the following hypotheses: Girls are more satisfied with the breaks than boys, as they refresh themselves quicker. With the growing age, pupils are more willing to participate in co-educated activities and prepare for the classes more thoroughly. They do not prefer ask for teachers’ help, because they like it to seek it themeselves.
Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Fodor, Zoltán NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | Magyar |
DOI azonosító: | 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.113 |
ISSN: | 2631-1666 |
Felhasználó: | Lilla Gyurgyik |
Dátum: | 25 Máj 2019 06:33 |
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2019 10:49 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3835 |
Tétel nézet |